return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Gezamenlijke Myplay locker....... (pg. 5)
View this Thread in Original format
michiel
ik heb um nog niet
wil hem eigenlijk wel graag hebben
enne....staat er al wat in die locker dan

glaniskanis> ik heb de pvd en de happy people in the morning remixen van jam & spoon wel voor je. Original heb ik niet maar kan ik denk ik wel tevoorschijn toveren.
laat ff weten welke je wil hebben

later

michiel
tango
ok, michiel check je pm, daar staan de details in. Henkie heeft ze trouwens ook.
Opti
er staat trouwens pas 1 liedje in hoor, street spirit:)
Opti
er staat trouwens pas 1 liedje in hoor, street spirit:)
Opti
o , per ongeluk 2x, hahaha:D:D:D
michiel
quote:
Originally posted by tango
Wow!

Check de uploads die simcut heeft gedaan naar de ta ftp! Daar staan wat nummertjes bij die we zoeken.

grtz,
TNG


klote is dat, want daar kun je ze én niet van downloaden én 9 van de 10 komen er niet op deze site
we zouden die simcut eigenlijk ff moeten strikken om ze naar de locker te uppen ipv naar de ftp, want dan hebben meer mensen er wat aan..........denk ik
heeft hier iemand een goede 'relatie' met simcut??

later

michiel
michiel
he optimus, is die street spirit van jou 4.42 is dat de hele versie?? ik heb er namelijk 1 van 6 mins ofzo

enne......om te uppen moet je toch doen copy from harddrive?? dan blijft ie bij mij een beetje hangen

later

michiel
Opti
quote:
Originally posted by michiel
he optimus, is die street spirit van jou 4.42 is dat de hele versie?? ik heb er namelijk 1 van 6 mins ofzo

enne......om te uppen moet je toch doen copy from harddrive?? dan blijft ie bij mij een beetje hangen


oooh, nou dan is t denk ik dan niet de hele versie dan. Das kut, ik d8 namelijk van wel. En om te uppen moet je idd copy from hard drive doen.
moogwai
quote:
Originally posted by Remy D
Weet iemand toevallig welke remix Dj Astrid draaide op Qontact van Perpetuous Dreamer - The sound of goodbye.

Die vond ik errug STRAK!!!! :D:D


Ik denk de Armin van Buuren Remix 2, want die draaide ze ook in haar Slam FM set ;)
Blik
Kheb ff 2 liedjes van Cygnus X upgeload, namelijk de Superstring 2001 (Future Breeze remix) en Cygnus X - Dreams (geripped van Tiesto live @ Qontact) voor de liefhebbers wil ik eventueel ook wel ff de hampsterdance uploaden (alleen als iemand hem echt wil hoor:D)

mazzel

Blik

Glaniskanis
Ik heb DJ JamX - Warriors (A1 & B1) geupped

Michiel kun jij die goede versie van Street Spirit uppen dan? En die foute ff verwijderen


Greetz,
Glaniskanis
Opti
quote:
Originally posted by Blik
...voor de liefhebbers wil ik eventueel ook wel ff de hampsterdance uploaden (alleen als iemand hem echt wil hoor


heb ik al, maar bedankt voor je aanbod:D:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement