|
Gezamenlijke Myplay locker....... (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| michiel |
ik heb um nog niet
wil hem eigenlijk wel graag hebben
enne....staat er al wat in die locker dan
glaniskanis> ik heb de pvd en de happy people in the morning remixen van jam & spoon wel voor je. Original heb ik niet maar kan ik denk ik wel tevoorschijn toveren.
laat ff weten welke je wil hebben
later
michiel |
|
|
| tango |
| ok, michiel check je pm, daar staan de details in. Henkie heeft ze trouwens ook. |
|
|
| Opti |
| er staat trouwens pas 1 liedje in hoor, street spirit:) |
|
|
| Opti |
| er staat trouwens pas 1 liedje in hoor, street spirit:) |
|
|
| Opti |
| o , per ongeluk 2x, hahaha:D:D:D |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by tango
Wow!
Check de uploads die simcut heeft gedaan naar de ta ftp! Daar staan wat nummertjes bij die we zoeken.
grtz,
TNG |
klote is dat, want daar kun je ze én niet van downloaden én 9 van de 10 komen er niet op deze site
we zouden die simcut eigenlijk ff moeten strikken om ze naar de locker te uppen ipv naar de ftp, want dan hebben meer mensen er wat aan..........denk ik
heeft hier iemand een goede 'relatie' met simcut??
later
michiel |
|
|
| michiel |
he optimus, is die street spirit van jou 4.42 is dat de hele versie?? ik heb er namelijk 1 van 6 mins ofzo
enne......om te uppen moet je toch doen copy from harddrive?? dan blijft ie bij mij een beetje hangen
later
michiel |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by michiel
he optimus, is die street spirit van jou 4.42 is dat de hele versie?? ik heb er namelijk 1 van 6 mins ofzo
enne......om te uppen moet je toch doen copy from harddrive?? dan blijft ie bij mij een beetje hangen
|
oooh, nou dan is t denk ik dan niet de hele versie dan. Das kut, ik d8 namelijk van wel. En om te uppen moet je idd copy from hard drive doen. |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Remy D
Weet iemand toevallig welke remix Dj Astrid draaide op Qontact van Perpetuous Dreamer - The sound of goodbye.
Die vond ik errug STRAK!!!! :D:D |
Ik denk de Armin van Buuren Remix 2, want die draaide ze ook in haar Slam FM set ;) |
|
|
| Blik |
Kheb ff 2 liedjes van Cygnus X upgeload, namelijk de Superstring 2001 (Future Breeze remix) en Cygnus X - Dreams (geripped van Tiesto live @ Qontact) voor de liefhebbers wil ik eventueel ook wel ff de hampsterdance uploaden (alleen als iemand hem echt wil hoor:D)
mazzel
Blik |
|
|
| Glaniskanis |
Ik heb DJ JamX - Warriors (A1 & B1) geupped
Michiel kun jij die goede versie van Street Spirit uppen dan? En die foute ff verwijderen
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by Blik
...voor de liefhebbers wil ik eventueel ook wel ff de hampsterdance uploaden (alleen als iemand hem echt wil hoor |
heb ik al, maar bedankt voor je aanbod:D:D:D |
|
|
|
|