|
Gezamenlijke Myplay locker....... (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Sorry dat ik zo laat reageer, ik zat namelijk 5 dagen in polen met school, was onwijs gaaf, goedkoop bier.
Ok, maar nu ff waar het om gaat. Ik wil ook heel graag meedoen met die acount. Er zijn twee probleempjes. Ik heb maar een isdn modum, dus zal ik niet zoveel uppen (hopelijk niet heel erg)
En ik ben onwijs a-technisch, dus kan iemand mij uitleggen hoe dit allemaal werkt en mij misschien ff mailen naar [email protected] voor het wachtwoord e.d.
Alvast hartstikke bedankt, zeeeerrr strak idee!! |
Voor die gegevens moet je ff een private message naar Glaniskanis sturen ;)
En in het oosten is het bier inderdaad erg goedkoop... in juli gaan we met ons kampioenenvoetbalteam naar Tsjechie even flink wat Pivo's nuttigen :D :D :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by moogwai
En in het oosten is het bier inderdaad erg goedkoop... in juli gaan we met ons kampioenenvoetbalteam naar Tsjechie even flink wat Pivo's nuttigen :D :D :D |
Inderdaad, het woord pivo heb ik de afgelopen 5 dagen iets te veel gebruikt, hehe... |
|
|
| TranceFool |
Ik zie dat Previous Years in het request lijstje staat, ik heb em en zal em ff uppen.
Verder iemand nog geintereseerd in Cosmic Gate - Running out of Time, vind ik zo'n onwijs strak nummer staat op het album. Laat ff weten of jullie em willen hebben, misschien heeft iedereen hem al en is het een beetje onnodig om met mn isdn telefoontikken te verspillen.
Latuurrzz..... |
|
|
| TranceFool |
Previous Years is geupd
Latuurrzzz.... |
|
|
| Opti |
Damn Glaniskanis, je loopt alleen maar te uppen, hahaha:)
Zeker net je asdl gekregen????:D:D:D |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Damn Glaniskanis, je loopt alleen maar te uppen, hahaha:)
Zeker net je asdl gekregen????:D:D:D |
Jaja ik ga lekker
Trouwens de 1e keer dat je mijn naam goed schrijft LOL :D
Ik loop me hier een eindje te uppen jonge, geen nummers van het lijstje (nog niet) maar wel allemaal zeer strak :p
Dit is het lijstje tot nu toe wat erop staat (nog niet zoveel, maar het zit eraan te komen)
Cygnus X - Dreams (Tiësto @ Qontact Rip)
Cygnus X - Superstring (Future Breeze Remix)
DJ JamX - Warriors (B1 Mix)
DJ JamX - Warriors (Extended Mix)
Hennes & Cold - Sound Of Rock (Original Mix)
Jam & Spoon - Be.Angeled (Paul Van Dyk Club Mix)
Jay Frog - Pushin (Pulsedriver Remix) (Die Up ik op het moment)
Justin K & DJ K Mixx - Northern Lights (Original Mix)
Marc Aurel - The Sun (DJ JamX & De Leon's Dumonde Remix)
Mo'Hawk (Marco V & Benjamin) - Previous Years (Original Mix)
Radiohead - Street Spirit (Paul Oakenfold Remix)
Saccoman - The Recall (Picotto Answer Mix)
Thrillseekers - Synaesthesia (En-Motion Remix)
Thrillseekers - Synaesthesia (Paul Van Dyk Remix)
Thrillseekers - Synaesthesia (Vocal Club Mix)
Weet iemand trouwens hoe die B1 Mix van DJ JamX - Warriors heet?
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Jaja ik ga lekker
Trouwens de 1e keer dat je mijn naam goed schrijft LOL :D
|
hahaha, had ik niet eens door!:D:D:D |
|
|
| Glaniskanis |
Edit je post dan snel nog ff :p
Het voelt zo gek nu :D
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Opti |
| Hahaha, neeeee, nu noem ik je gewoon bij je echte naam...anders blijf ik jew maar glanislkvbjclkvbdl noemen...:D:D |
|
|
| Glaniskanis |
Hahaa ok, thanks :)
Jay Frog - Pushin (Pulsedriver Remix) is nu ook geupped, nog ff kijken of ik DJ Tom-X - Power Pad (Extended Mix) nog kan uppen voor ik naar bed ga :D (das zo'n lekker nummer, dat deuntje hangt de hele tijd in mijn kop)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Opti |
ben nu ook 1tje aan t uppen nightclub - French Kiss(DJ scott project). vinnet wel een lekker nummertje
jij gaat ook nog 1tje uppen oor je gaat pitten?
alvast welterusten...LOL:D:D:D |
|
|
| Blik |
| ik zie daar de Sound of Goodbye ertussen staan, ik heb daar wel een mixje van maar volgens mij is het de originele, moet ik hem toch maar ff uppen?? |
|
|
|
|