return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 
Gezamenlijke Myplay locker....... (pg. 28)
View this Thread in Original format
raoel
kijk dan.

Ik heb het al de hele avond.
D8 eerst: "probs" met internet.
Maar nu is het nog steeds hetzelfde:mad:
Maar ik ben de eerste die er iets van zegt.
Das ook wel weer gek want ik denk dat er toch best bveel mensen in loggen.

Wie heeft er nog meer dit probleem.
!_PeTrUs_!
Ik had net ook al dat gezeik.... Gewoon zwar knake...
Dj Lex
quote:
Originally posted by raoel
kijk dan.

Ik heb het al de hele avond.
D8 eerst: "probs" met internet.
Maar nu is het nog steeds hetzelfde:mad:
Maar ik ben de eerste die er iets van zegt.
Das ook wel weer gek want ik denk dat er toch best bveel mensen in loggen.

Wie heeft er nog meer dit probleem.


Ik weet het niet, nadat ik niet meer kon uploadenb ben ik r niet meer geweest
tango
Ja, jongens de locker is closed. Ik zal het effe snel uitleggen.

Je mag bij myplay maximaal 5 connecties open hebben staan in een locker. Dat is geen probleem als iedereen "sign out" doet als hij klaar is met downloaden (dus voordat je de interexplorer afsluit.) Dat is dus niet gedaan. Mensen hebben dat ding gewoon afgesloten en dan blijft je connectie dus open staan. En dan hoeven er nog maar een paar in te loggen en je zit boven de 5 en je locker wordt gesloten.

Erg jammer, maar ondanks de waarschuwingen hebben mensen dus niet sign out gedaan, erg jammer :(

grtz,
TNG
Blik
quote:
Originally posted by tango
Ja, jongens de locker is closed. Ik zal het effe snel uitleggen.

Je mag bij myplay maximaal 5 connecties open hebben staan in een locker. Dat is geen probleem als iedereen "sign out" doet als hij klaar is met downloaden (dus voordat je de interexplorer afsluit.) Dat is dus niet gedaan. Mensen hebben dat ding gewoon afgesloten en dan blijft je connectie dus open staan. En dan hoeven er nog maar een paar in te loggen en je zit boven de 5 en je locker wordt gesloten.

Erg jammer, maar ondanks de waarschuwingen hebben mensen dus niet sign out gedaan, erg jammer :(

grtz,
TNG


kutzooi, begin maar een nieuw threadje met Myplay locker continues, als het kan in de titel te zetten dat je log-out moet doen, dan closed één van ons de oude wel en maken we de nieuwe wel een sticky
tango
ok, er wordt nu een nieuwe thread gebrouwt :D

grtz,
TNG
Dj Lex
ja dat is kut jongens, de regels moeten nog beter gelezen worden dus door de mensen. Gvd wat zonde
Blik
en natuurlijk niet vergeten om ons de passwords te sturen.....:D

anders stuur je ze naar Henkie en mij en verzorgen wij de rest wel als mods (ben morgenavond pas weer terug op het forum maja, zieke henkie is er nog:D)
raoel
wie vraagt er een aan.
Ik heb nu geen tijd
Slaap
Vanwege school de laatste 2 weken niet veel gehad.

KUT PROJECT

weten jullie wat
KUT
betekent ???

Kom Uit Tilburg

Dus kut project
Want ik zit in tilburg op school(anders was het nog kut maar toch moet ff wa zwammen:eek:)
Optimus Trance
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTZOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIII:(:(:(:(

Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik
en natuurlijk niet vergeten om ons de passwords te sturen.....:D

anders stuur je ze naar Henkie en mij en verzorgen wij de rest wel als mods (ben morgenavond pas weer terug op het forum maja, zieke henkie is er nog:D)


er is alweer een nieuwe thread begonnen over dit onderwerp, maak hem ff sticky
Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex


er is alweer een nieuwe thread begonnen over dit onderwerp, maak hem ff sticky


is al gebeurt
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 
Privacy Statement