|
Gezamenlijke Myplay locker....... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Opti |
| oh ja, ik vinnet trouwens wel een goed ideetje van je hoor, glaniskdksaasdsdf(ja weet ik veel hoe je t schrijft) |
|
|
| Opti |
mag ik wel meedoen??(lijkt wel alsof ik aan t vragen ben of ik mag meedoen met nuitenspelen:D:D:D)
PS wat is PM eigenlijk?? |
|
|
| Jesse |
he als we er toch mee bezig zijn...doe mij dr ook maar bij betrekken dan.
Ik heb zelf een aantal mp3s (+700) dus er zal vast wel wat bij zitten wat iemand wil...
Alleen helaas (nog) niets van andere requests.:(
PS
PM = private message.. |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Oh ja mijn requestjes :p:
Saccoman - The Recall (All Mixes natuurlijk :))
Greetz,
Glaniskanis |
the picotto answer mix :
ftp://206.233.8.6/TAGGED/by_M5/Saccoman_-_The_Recall_(Picotto_answer_mix).mp3
bedank BELLIE ervoor .....hij heeft hem geript. |
|
|
| Glaniskanis |
Ik heb een accountje voor ons allemaal aangemaakt
PM me ff dan geef ik je de details
Ik zal binnenkort (dan krijg ik ADSL) ook wat dingen uploaden, maar voor nu staat er dus nog nix in :)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Opti |
ooooohhh ja, natuurlijk!!!!!!!
hahaha, beetje dom van me:D:D:D |
|
|
| M5 |
kut die link geeft hij verkeerd weer ....doet het niet ....dan moet je maar ff inloggen op dat IP adres en dan lukt het ook wel ...
over tien minuten staat de CALL UP MIX er ook op. |
|
|
| Opti |
Ik heb ook nohg een verzoekplaatje
Thrillseekers - Synaesthesia
En dan wil ik NIET die met de vocalen van dat lelijke wijf erin, en ook niet die van de Gatecrasher cd geript is(duurt 4.42 min), maar de originele vinyl-rip! |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Ik heb ook nohg een verzoekplaatje
Thrillseekers - Synaesthesia
En dan wil ik NIET die met de vocalen van dat lelijke wijf erin, en ook niet die van de Gatecrasher cd geript is(duurt 4.42 min), maar de originele vinyl-rip! |
Ja fijn die heb ik dus wel, maaaaaar ik heb nu nog een 56k'tje dus gaat beetje moeilijk uploaden.
Zodra ik ADSL heb aangesloten (deze week) zal ik hem uppen
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Opti |
Mag er ook R&B op????
Hahahahaha, :D:D:D
Je hoeft geeeeen antwoord te geven hoor, ik weet m al, denk ik |
|
|
| Opti |
| Heb net Street Spirit voor je ge-upped, veel plezier drmee |
|
|
| Glaniskanis |
Thanx man, daar was echt naar op zoek.
Ik zal binnenkort ff die van The Thrillseekers uppen
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
|
|