return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Gezamenlijke Myplay locker....... (pg. 3)
View this Thread in Original format
Opti
oh ja, ik vinnet trouwens wel een goed ideetje van je hoor, glaniskdksaasdsdf(ja weet ik veel hoe je t schrijft)
Opti
mag ik wel meedoen??(lijkt wel alsof ik aan t vragen ben of ik mag meedoen met nuitenspelen:D:D:D)
PS wat is PM eigenlijk??
Jesse
he als we er toch mee bezig zijn...doe mij dr ook maar bij betrekken dan.
Ik heb zelf een aantal mp3s (+700) dus er zal vast wel wat bij zitten wat iemand wil...
Alleen helaas (nog) niets van andere requests.:(

PS
PM = private message..
M5
quote:
Originally posted by Glaniskanis

Oh ja mijn requestjes :p:
Saccoman - The Recall (All Mixes natuurlijk :))




Greetz,
Glaniskanis


the picotto answer mix :

ftp://206.233.8.6/TAGGED/by_M5/Saccoman_-_The_Recall_(Picotto_answer_mix).mp3

bedank BELLIE ervoor .....hij heeft hem geript.
Glaniskanis
Ik heb een accountje voor ons allemaal aangemaakt
PM me ff dan geef ik je de details
Ik zal binnenkort (dan krijg ik ADSL) ook wat dingen uploaden, maar voor nu staat er dus nog nix in :)


Greetz,
Glaniskanis
Opti
ooooohhh ja, natuurlijk!!!!!!!
hahaha, beetje dom van me:D:D:D
M5
quote:
Originally posted by M5


the picotto answer mix :

ftp://206.233.8.6/TAGGED/by_M5/Saccoman_-_The_Recall_(Picotto_answer_mix).mp3

bedank BELLIE ervoor .....hij heeft hem geript.


kut die link geeft hij verkeerd weer ....doet het niet ....dan moet je maar ff inloggen op dat IP adres en dan lukt het ook wel ...

over tien minuten staat de CALL UP MIX er ook op.
Opti
Ik heb ook nohg een verzoekplaatje

Thrillseekers - Synaesthesia

En dan wil ik NIET die met de vocalen van dat lelijke wijf erin, en ook niet die van de Gatecrasher cd geript is(duurt 4.42 min), maar de originele vinyl-rip!
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Optimus Trance
Ik heb ook nohg een verzoekplaatje

Thrillseekers - Synaesthesia

En dan wil ik NIET die met de vocalen van dat lelijke wijf erin, en ook niet die van de Gatecrasher cd geript is(duurt 4.42 min), maar de originele vinyl-rip!


Ja fijn die heb ik dus wel, maaaaaar ik heb nu nog een 56k'tje dus gaat beetje moeilijk uploaden.
Zodra ik ADSL heb aangesloten (deze week) zal ik hem uppen


Greetz,
Glaniskanis
Opti
Mag er ook R&B op????
Hahahahaha, :D:D:D

Je hoeft geeeeen antwoord te geven hoor, ik weet m al, denk ik

Opti
Heb net Street Spirit voor je ge-upped, veel plezier drmee
Glaniskanis
Thanx man, daar was echt naar op zoek.
Ik zal binnenkort ff die van The Thrillseekers uppen


Greetz,
Glaniskanis
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement