|
Gezamenlijke Myplay locker....... (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja ach ik kom toch nog steeds niet in die locker, dus zou er niet veel aan hebben ook |
Wat gaat er mis dan, kom je er helemaal niet in, of kan je niet downen, we willen je graag helpen:) |
|
|
| Dj Lex |
| Ik kom er gewoon nog steeds niet in. heb namelijk ff eigen locker aangemaakt, maar dat is geen probleem, maar in die ene kom ik dus echt niet he. |
|
|
| moogwai |
| Wie is hier de uploader "Darkzwever" ? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by moogwai
Wie is hier de uploader "Darkzwever" ? |
bijnaam van jdDark, de belg (als die de lockerdetails heeft?)
denk ik |
|
|
| Blik |
| Ik heb trouwens ff DJ Jean - Lift Me Up (Barthezz Remix) geupped, ik vind het een lekker nummer |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by moogwai
Wie is hier de uploader "Darkzwever" ? |
Een vriend van me, heeft regelmatig vette nummertjes en heeft ook een snelle connectie.
Hij is (nog) niet geregistreerd als TA, maar misschien dat ie dat dus binnenkort doet.
Hij is iig te vertrouwen :) en hij heeft al een paar vette nummertjes geupped.
Check ze allemaal maar uit, zitten hele goeie tussen (vooral XTC 069 Promo: Sonic Inc - Taste Of Summer (Fire & Ice Remix))
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Darkzwever |
He Cyril,
Ik zal me hier ook maar ff voorstelle, ik ben Luuk aka Darkzwever en ook helemaal trance-addict dus ik up ook weleens wat in jullie account als jullie het allemaal niet erg vinde! Check btw die van Square - Nova (4 Strings Rmx) topplaat!
Luuk |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Darkzwever
He Cyril,
Ik zal me hier ook maar ff voorstelle, ik ben Luuk aka Darkzwever en ook helemaal trance-addict dus ik up ook weleens wat in jullie account als jullie het allemaal niet erg vinde! Check btw die van Square - Nova (4 Strings Rmx) topplaat!
Luuk |
Hey darkzwever, bedankt he en welkom |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Darkzwever
He Cyril,
Ik zal me hier ook maar ff voorstelle, ik ben Luuk aka Darkzwever en ook helemaal trance-addict dus ik up ook weleens wat in jullie account als jullie het allemaal niet erg vinde! Check btw die van Square - Nova (4 Strings Rmx) topplaat!
Luuk |
Welkom Luuk :)
(Darkzwever.. die naam kwam me al zo bekend voor ;) ) |
|
|
| Dj Lex |
| Ok Trancefool thnx. Glanis had de verkeerde gegevend aan mij gegeven. Ik kom er eindelijk in!!!! |
|
|
| Blik |
| welkom darkzwever, zal dalijk wel dat liedje downen |
|
|
| Dj Lex |
| Ok ik kom er eindelijk dus in, heb gelijk ff I love you geupt. Vind het persoonlijk geweldig liedje. |
|
|
|
|