|
Gezamenlijke Myplay locker....... (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
| quote: | Originally posted by New Wave
techno zou zeker relaxed zijn jong.
greetz |
Ja ik heb ZAT!! goeie techno.alleen mn handen begonnen te verkrampen van het tikken :D dus techno komt later wel..
Maaruh dees heb ik al geupped.Sven Dedek - Ohrenbluten.die is echt heel VET!!
GREETZ!! |
|
|
| New Wave |
Ik heb dat password nog niet van die locker.
Ik kreeg gister van M5 nog een leuk plaatje die Picotto draaide op Qlimax
headroom - hunt
Die is echt heel goed. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Bellie
Dj Scot Project - O (Original & Arome Mix)
|
de Arome mix please, die heb ik niet volgens mij, de originele wel
alvast bedankt |
|
|
| Muppet |
Betere actie Bellie, pas maar op anders kan je straks niet meer typen;)
Airwave - Save Me/Mysteries Of Life
Quo Vardis - Sonic Boom (Original & A.M.P.'s Maximus Mix)
Graag deze 2 als het kan, zal relaxed zijn
Alvast bedankt
Greetings Muppet |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik heb dat password nog niet van die locker.
Ik kreeg gister van M5 nog een leuk plaatje die Picotto draaide op Qlimax
headroom - hunt
Die is echt heel goed. |
Zeker vet plaatje ja.Maaruuhhh die draaide Sven Vath vorig jaar al op SENSATION dus niet echt nieuw ofzo..
GREETZ!! |
|
|
| raoel |
Headroom is zowie zo relaxed.
Ik heb die CD van die gast(en?) Shades Of Shape (of net andersom)
En dat is wel niet echt hard maar wel zeer gaaf.
Kent iemand die CD
Dat is toch ook techno. Want ik had met een maat van me een discussie daarover. En hij vondt dat geen techno en ik wel.
Blijft altijd iets die discussie over het genre waar het in thuis hoort. |
|
|
| New Wave |
| wow, werd die op Sensation gedraait? dan wordt komend Sensation denk een totaal ander feest dan vorig jaar.......... |
|
|
| raoel |
rellivisit is op zoek naar:
| quote: | Originally posted by rellivisit
Ok, hijs vrij oud, maar ik kan hem nergens helemaal vinden. Alleen de geripte stukken van de zino cd. Ik zoek dus:
Geal - Losing My Feeling
Iemand?
Thanks, Greetz Relli. |
Kan iemand hem hier aan helpen ?
Post het dan in zijn thread. |
|
|
| New Wave |
| Geal - Losing My Feeling staat op Audiogalaxy.com............. |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Blik
de Arome mix please, die heb ik niet volgens mij, de originele wel
alvast bedankt |
| quote: | Originally posted by Muppet
Betere actie Bellie, pas maar op anders kan je straks niet meer typen;)
Airwave - Save Me/Mysteries Of Life
Quo Vardis - Sonic Boom (Original & A.M.P.'s Maximus Mix)
Graag deze 2 als het kan, zal relaxed zijn
Alvast bedankt
Greetings Muppet |
No Probs jongens,graag gedaan ;)
Airwave - Save Me & Mysteries Of Life komen morgen wel,want die KT chello gaat weer es wreed langzaam.Maar de rest is er dus GO GET THEM!! :D
GREETZ!! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Bellie
No Probs jongens,graag gedaan ;)
Airwave - Save Me & Mysteries Of Life komen morgen wel,want die KT chello gaat weer es wreed langzaam.Maar de rest is er dus GO GET THEM!! :D
GREETZ!! |
dankje Bellie, ik ben al bezig met downen:) |
|
|
| Mysteric |
Heeft iemand deze ook op z'n harde schijf staan:
Mo'Hawk - Source Of Contention
Als iemand hem ff kan uppen....GRAAG! |
|
|
|
|