|
Gezamenlijke Myplay locker....... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Jesse
:D lachen he? Alleen wel jammer dat je Master Vivi hebt gekozen, was nl mijn 2e keus als ik Zidane niet leuk meer vond, hehe :D
Ok, echt allerlaatste keer voordat er weer iemand over off-subject begint...:( |
Ha sorry voor dat :) maar geef maar een sein tegen de tijd en dan haal ik hem wel weg :) |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by tango
Ik d8 laat ik is een threadje opstellen voor requestjes van iedereen. Post dus hier songs die je zoekt of zou willen hebben ofzo....
Hier mijn lijstje:
- Hedison & clind - Amnesic dream (original mix) --> niemand heeft hem, deze moet ik echt hebben!
- DJ Tiesto - urban train (weet niet of de original vinyl al uit is)
- Oreon Groove Project - Artifical Dust (niet de versie van 2:16 die op dj jurgen staat)
- Planet funk - Chase the sun (Marco V dub Mix)
- Rank1 - Such is Life (Marco V Mix)
- B.K.N.Y. - Sensations of the mind
- Energy52 - Cafe Del Mar (Vocal Mix, schijnt uit te zijn!)
Zitten een paar moeilijke tussen, dat weet ik, die misschien nog niet eens gereleaseed zijn. Maar misschien heeft iemand ze wel toevallig.
Ik hoor het wel....
Grtz,
TNG |
Zou zo graag rank 1 willen hebben en de nieuwe armin!!!!!
o ja dj lex nieuwe van rank is dacht ik Paradise of love |
|
|
| moogwai |
De plaat van Perpetuous dreamer - Sound Of Goodbye.
Er zijn 2 armin van buuren mixen van, 1 staat op Basic Instinct en 2 zit in de set van Dance Department.
Verder is er nog de Above & beyond mix en lijkt t me ook nog dat er een Original mix is. |
Ik heb alleen de Armin van Buuren Remix 2 en Above And Beyond remix als radio-rips... klinken allebei erg goed, maar de Armin van Buuren remix 1 is nog steeds de beste :)... Er is geen originele mix omdat Perpetuous Dreamer gewoon een allias is van Armin van Buuren... Oh ja er komt ook nog een Blank & Jones Remix aan. |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by moogwai
Er is geen originele mix omdat Perpetuous Dreamer gewoon een allias is van Armin van Buuren... Oh ja er komt ook nog een Blank & Jones Remix aan. |
Da weet ik wel, dat het een alias is ;)... Maar perpetuous dreamer is armin niet alleen, nog aantal ppl erbij..
maar leek me logisch dat er ook nog een original was :)
en de blank & jones mix...weet niet of dat nou echt positief zal worden :(
2 Optimus Trance
Als je ff zin & tijd hebt om m te uppen, feel free!! :D
many thnx alvast ey
mzzl |
|
|
| Opti |
| jaja, ik ga t zo doen, okidoki?:) |
|
|
| moogwai |
Da weet ik wel, dat het een alias is ;)... Maar perpetuous dreamer is armin niet alleen, nog aantal ppl erbij..
maar leek me logisch dat er ook nog een original was :)
en de blank & jones mix...weet niet of dat nou echt positief zal worden :(
|
Blank & Jones remix... goede promotie voor Duitsland :D...
Ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar. De B&J remix van Fragma - You Are Alive klonk ook niet slecht, als ze 'm maar niet gaan remixen in de style van DJ, Fans & Freaks. Piet Blank draait Perpetuous Dreamer - TSOG trouwens erg vaak ;) |
|
|
| Opti |
| ik heb m geupped hoor, veel plezier drmee,:) |
|
|
| Remy D |
Weet iemand toevallig welke remix Dj Astrid draaide op Qontact van Perpetuous Dreamer - The sound of goodbye.
Die vond ik errug STRAK!!!! :D:D |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
ik heb m geupped hoor, veel plezier drmee,:) |
Merci :D |
|
|
| Glaniskanis |
Kunnen we niet 1 account aanmaken om alles te uppen qua requestjes.
Aangezien die lui van DutchTranceForce.Com de hele tijd lopen te kloten met die accountjes (ze worden de hele tijd verwijdert omdat het max aantal bezoekers overschreden wordt) kunnen wij dat toch beter aanpakken.
Ik maak wel ff een accountje en we zorgen ervoor dat de login/pass onder ons blijft (dus zo min mogelijk mensen)
Dat is wel zo veilig en zo kunnen we het ook een beetje controleren, zodat niet alles ineens verwijdert is door een of andere idioot :)
Oh ja mijn requestjes :p:
Saccoman - The Recall (All Mixes natuurlijk :))
Ballroom - Come Along
Rank 1 - Such Is Life (All Mixes) (Moet toch eerst nog uitkomen)
John 'OO' Fleming - Mooga
Radiohead - Street Spirit (Paul Oakenfold Remix)
DJ Montana - Bridge In The Park
Hedison & Clind - Amnesic Dream
Wheed Baskin - Castle Rock (Fred Numf VS. Five Point 0 Remix)
Mo´Hawk – Previous Years/Source Of Contention
Strobe - Human Animal
Neon (Mac Zimms) - Full Frontal/Backspin
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Radiohead - Street Spirit (Paul Oakenfold Remix)
|
hepik, where dou you want it???
gimme your pass!! |
|
|
| Jukx |
he, das wel een goed ideetje!!
als we dan de login/pass gewoon via pm's aan elkaar doorsturen en niemand die zeg maar "en public" ergens bekend maakt dan zou het wel redelijk veilig zijn!!
Ik wil er wel aan mee doen in ieder geval! |
|
|
|
|