|
The.Ring.SVCD.DVDRip-FLiX - הצלצול!
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
פאקינגגגגגג שיטטטטטטטט
הרגע ראיתי את הסרט הזה!!
כ"כ מפחידדדדדדדדדדדדדד
נשבע לכם הייתי חייב לדליק את האור במחשב!!
:P:P:P
עוד מישהו ראה? |
|
|
| warpedd_ |
וואלה ראיתי את זה בבלוקבסטר
ניקח בהזדמנות |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by warpedd_
וואלה ראיתי את זה בבלוקבסטר
ניקח בהזדמנות |
איך??
זה רק הגיע לארץ.. |
|
|
| NyKoN |
פריארים
אף אחד לא משכיר/ קונה סרטים יותר
רק להוריד
מוריד עכשיו ד"א
:D |
|
|
| Hell_Copter |
יש את זה בבלוקבסטר כבר... ראיתי שיש להם אתמול שעבדתי :)
ותומר... תקרא לי שאתה לוקח את זה...
המליצו לי על זה מלפני כמה חודשים כבר... שרק היו סקרינרים
עכשיו כבר יש איכות דיוקס למי שרוצה...
אני יוריד עוד כמה ימים שאני יפנה מקום מהמחשב... |
|
|
| MoSH_MaN |
די כבר להוריד
SVCD ! :p
ראיתי את זה עם חברים יווווווו
לא יודע מאז שראיתי סרט מפחיד עם אחת שצעקה כל הזמן
אני לא יכול להוציא את כל הטראמות האלה מהתת מודע
אכן סרט מפחידדדדד
בונאה אחר כך היה קשה לי לישון
לא יודע משהו לא בסדר איתי |
|
|
| Sniper |
יש לי את זה
אבל עדיין לא ראיתי
אמרו לי סרט מפחיד חבל"ז |
|
|
| KrazyDJs |
אתמול שחזרתי מהקריון עם חברים
הלכתי לחבר שלי ב 1 בלילה לראות תסרט
וואחאת מפחיד !
אני הולך אליו עוד כמה ימים לראות עוד פעם :)
ובכלל,ף מישוה ראה את
Resident Evil
?
איזה סרט, פצצות לרסיסים... |
|
|
| nesher |
ראיתי את הסרט
סרט חזקקקקקקקקקק
לא ממש הפחיד אותי , ראיתי אותו אבל לפני הרבה זמן יחסיח עם חברים שלי[
:D
:happy2: :happy2: :happy2:
תראו אני ממליץ |
|
|
| eXeTik |
כן... אמרו לי סרט בנזונה מפחיד!
אני הולך לראות את זה היום ב-ק-ו-ל-נ-ו-ע!
תראו למה הצבא מביא אותי, בושה! לראות סרטים באופן חוקי :haha: |
|
|
| DjChook |
רונןןןןןןןןןן
מה קורה אחי ? |
|
|
|
|