return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 
יאללה מלחמה!!! (pg. 10)
View this Thread in Original format
DjChook
חחחחחח רועי הרגת אותי עכשיו

גם התמונה מצחיקה
ולא נראה לי שהוא מת
DjNumShum
חי חי וקיים
Hell_Copter
איזה אדירה הפרסומת של אסקייפ עם סדאם!!!!
משהו בסט!!!
Gil Shwarts
כןןןן
זה מצחיק בטירוף
בכלל, כל הליין פרסומות האלה שלהם מצחיקות
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
כןןןן
זה מצחיק בטירוף
בכלל, כל הליין פרסומות האלה שלהם מצחיקות


זאת בדיוק אותה פרסומת שהייתה אז...
רק ששינו את המילים ובמקום מפלצת שמו את סאדם...
גם הסרט של סאות'פארק עם סדאם קורע!!
Gil Shwarts
הסרט בכלל הורג!!!
הורג אני אומר לך!!! :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
הסרט בכלל הורג!!!
הורג אני אומר לך!!! :)


חבל על הזמן
ראיתי אותו לפני איזה יומיים או שלושה... היה בערוץ הסרטים
הייתי בבאסה רצינית וזה שיפר לי את המצב רוח
בדיחות פלוצים... פשוט אין על זה!!
Blame Canada!!!!!!
KrazyDJs
איזה סרט קורע זה
Southpark

הלכתי אליו מתי שהוא הגיע לישראל..והייתי אז רק בן 10 נראה לי :)

ראיתי אוות עוד כמה פעמםי בטלויזיה..
פשוט סרט קורע...

uncle fu*-er
luckystrike
הסרט ענק אבל תקעו בו יותר מדי שירים
הפכו את סאות'פארק למחזמר בסרט הזה
כאילו מה זה החרא הזה ?


למרות שחלק מהשירים מצחיקים !

הסדרה בסט ...
:)
חולה על קארטמן
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
הסדרה בסט ...
:)
חולה על קארטמן


Respect my authority!!!!!

Rising
איזה סרטים זה יא אללה =\

לא חשבתי שיקרה משהו כזה...
עכשיו אני פחות אופטימי
עוד יהיו לאמריקאים פאדיחות זה בטוח.
Gil Shwarts
פאדיחות?
הפאדיחה הכי גדולה שלהם עד עכשיו הייתה עם הפטריוט שהפיל את המטוס!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 
Privacy Statement