|
יאללה מלחמה!!! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
חחחחחח רועי הרגת אותי עכשיו
גם התמונה מצחיקה
ולא נראה לי שהוא מת |
|
|
| Hell_Copter |
איזה אדירה הפרסומת של אסקייפ עם סדאם!!!!
משהו בסט!!! |
|
|
| Gil Shwarts |
כןןןן
זה מצחיק בטירוף
בכלל, כל הליין פרסומות האלה שלהם מצחיקות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
כןןןן
זה מצחיק בטירוף
בכלל, כל הליין פרסומות האלה שלהם מצחיקות |
זאת בדיוק אותה פרסומת שהייתה אז...
רק ששינו את המילים ובמקום מפלצת שמו את סאדם...
גם הסרט של סאות'פארק עם סדאם קורע!! |
|
|
| Gil Shwarts |
הסרט בכלל הורג!!!
הורג אני אומר לך!!! :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
הסרט בכלל הורג!!!
הורג אני אומר לך!!! :) |
חבל על הזמן
ראיתי אותו לפני איזה יומיים או שלושה... היה בערוץ הסרטים
הייתי בבאסה רצינית וזה שיפר לי את המצב רוח
בדיחות פלוצים... פשוט אין על זה!!
Blame Canada!!!!!! |
|
|
| KrazyDJs |
איזה סרט קורע זה
Southpark
הלכתי אליו מתי שהוא הגיע לישראל..והייתי אז רק בן 10 נראה לי :)
ראיתי אוות עוד כמה פעמםי בטלויזיה..
פשוט סרט קורע...
uncle fu*-er |
|
|
| luckystrike |
הסרט ענק אבל תקעו בו יותר מדי שירים
הפכו את סאות'פארק למחזמר בסרט הזה
כאילו מה זה החרא הזה ?
למרות שחלק מהשירים מצחיקים !
הסדרה בסט ...
:)
חולה על קארטמן |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
הסדרה בסט ...
:)
חולה על קארטמן |
Respect my authority!!!!! |
|
|
| Gil Shwarts |
פאדיחות?
הפאדיחה הכי גדולה שלהם עד עכשיו הייתה עם הפטריוט שהפיל את המטוס! |
|
|
|
|