return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
יאללה מלחמה!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by arik
אני הכנתי הרבה פופקורן
זה ישודר שידור ישיר בטלוויזיה?


כן זה משודר ישיר! יורם ארבל משדר ושגיא כהן הגמד המרושע מפרשן.........הכנתי 4 שקיות פופקורן וגנבתי מיקרוגל בשביל זה
NyKoN
quote:
Originally posted by TranceGiant
read my lips: lo tiye milhama


גם כן
האירופאים השפיעו עליך אה? עוד אחד נהיה עיוור...

לא תהיה מלחמה, טוב... סתאאאאאאאאאאאם יש במפרץ הפרסי בוא נגיד בערך 300 אלף חיילים
סתם מתגברים שם בשביל הכיף

ורועי
לא נראה לי שאתם צריכים לדאוג
אם תהיה מלחמה ויש לכם מקום מוזמן שם זה "ה"זמן להוציא אתכם לטיול כי זה המקום האחרון שהמלחמה תגיע אליו אם בכלל
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
ורועי
לא נראה לי שאתם צריכים לדאוג
אם תהיה מלחמה ויש לכם מקום מוזמן שם זה "ה"זמן להוציא אתכם לטיול כי זה המקום האחרון שהמלחמה תגיע אליו אם בכלל


אם יש לנו מקום מוזמן בתימנע?!
יענו במאהלים מסכנים?!
תהיה רציני...
זאת הנפילה של הטיול
BlueHawk
מתחילה המלחמה ישר אני עולה לגג... הטילים נראים כמו מופע של זיקוקי דינור שיא הכיף לראות את זה :)
NyKoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אם יש לנו מקום מוזמן בתימנע?!
יענו במאהלים מסכנים?!
תהיה רציני...
זאת הנפילה של הטיול


מה אוהלים?
חחחחח
איפה זה תימנע???
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
מה אוהלים?
חחחחח
איפה זה תימנע???


הם חארות!!
דפקו אותנו שני לילות לישון באוהלים מזדיינים
ואין לי מושג איפה זה תימנע
בטח התיישבות תימנית ליד אילת :)
NyKoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הם חארות!!
דפקו אותנו שני לילות לישון באוהלים מזדיינים
ואין לי מושג איפה זה תימנע
בטח התיישבות תימנית ליד אילת :)


יענו אתם לא תתקלחו כל הטיול???
:/
מסכנים
תקעו אותכם בחור
עדיף לך כבר שידחו לך את זה לקיץ או משהו
לא יודע
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
יענו אתם לא תתקלחו כל הטיול???
:/
מסכנים
תקעו אותכם בחור
עדיף לך כבר שידחו לך את זה לקיץ או משהו
לא יודע


אני מאמין שנתקלח אחי...
חוץ מזה הקיץ כבר פה :)
אתמול הסתובבתי בגופיה כל הלילה והיה לי חם !!!!
וגם אם זה יהיה באמצע הקיץ זה עדיין יהיה בתימנע הזה
ננסה לארגן איזה מרד ושלפחות לילה אחד יהיה באיזה מלון או אכסניה...
NyKoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני מאמין שנתקלח אחי...
חוץ מזה הקיץ כבר פה :)
אתמול הסתובבתי בגופיה כל הלילה והיה לי חם !!!!
וגם אם זה יהיה באמצע הקיץ זה עדיין יהיה בתימנע הזה
ננסה לארגן איזה מרד ושלפחות לילה אחד יהיה באיזה מלון או אכסניה...


אפשר
אבל בטח לבצפר ולתלמידים אין כסף לזה
אוהלים תמיד יהיה יותר זול ממלון או אכסניה
אפשר לעשות את מה שרוצים אבל זה בטח יקח לכם עוד לילה מהטיול
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני מאמין שנתקלח אחי...
חוץ מזה הקיץ כבר פה :)
אתמול הסתובבתי בגופיה כל הלילה והיה לי חם !!!!
וגם אם זה יהיה באמצע הקיץ זה עדיין יהיה בתימנע הזה
ננסה לארגן איזה מרד ושלפחות לילה אחד יהיה באיזה מלון או אכסניה...



אם יהיה טיול אנחנו באיזה אכסניה מול הקניון..:]
ניראה לי מיראג' משו כזה
בקטנה ניראה אם יהיה טיול

Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
אפשר לעשות את מה שרוצים אבל זה בטח יקח לכם עוד לילה מהטיול


לא הבנתי את המשפט הזה...
הטיול גם ככה רק 3 ימים
יענו 2 לילות!!
NyKoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא הבנתי את המשפט הזה...
הטיול גם ככה רק 3 ימים
יענו 2 לילות!!


אז במקום שתשנו באוהל 2 לילות
אז תשנו לילה אחד באכסניה והטיול שלכם יהיה יומיים במקום שלושה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement