|
יאללה מלחמה!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
איזה יגמר?
מה הם ישראל? ינצחו אותם תוך 6 ימים?
גם אם כן
אין סיכוי שהמלחמה הזאת תהיה פחות מ6 ימים
ואומרים שאם האמריקאים יתקפו אז הסורים וחיזבאללה יתקפו אותנו |
|
|
| AnthemFreak |
אני מתחיל לצרוב הרבה מוזיקה..
שיהיה למקלט..
שלא ישעמם.. |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by NyKoN
איזה יגמר?
מה הם ישראל? ינצחו אותם תוך 6 ימים?
גם אם כן
אין סיכוי שהמלחמה הזאת תהיה פחות מ6 ימים
ואומרים שאם האמריקאים יתקפו אז הסורים וחיזבאללה יתקפו אותנו |
פחחח
שינסו...
בתור חייל שמקבל מידע מודיעיני דיי מסווג, יכול להיות שגם מורן מקבל אותו...
אני יכול להבטיח לך שאם משהו יקרה בגזרה הצפונית של ישראל..
לבנון תיעלם :)
וסוריה בכלל תחטוף בראש גם מאתנו וגם מארה"ב
דרך אגב
לכל אלו שגרים במרכז הארץ
ברגע שתשמעו המון מטוסים... תדעו שהתחילה המלחמה :) |
|
|
| coby |
אני נכנס למקלט ... איפה שהמחשבים, המוסיקה והאוכל :)
:D הולכת להיות אחלה מלחמה |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by coby
אני נכנס למקלט ... איפה שהמחשבים, המוסיקה והאוכל :)
:D הולכת להיות אחלה מלחמה |
ראסמי אחי
מלחמה מצוינת- באה בדיוק בזמן- חופש פורים מוארך
גיל
אח שלי לא אמר לי כלום בינתיים אבל הוא לא יודע אם מקפיצים אותם לצפון - אז כנראה שההתרעה של ה3 ימים לא הגיעה
כשהוא יגיד שהוא לא בא הביתה ביום חמישי אז נדע
:D |
|
|
| arik |
אני הכנתי הרבה פופקורן
זה ישודר שידור ישיר בטלוויזיה? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by arik
אני הכנתי הרבה פופקורן
זה ישודר שידור ישיר בטלוויזיה? |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| DjChook |
אני לא חושב שישראל תהיה מעורבת במלחמה
בכל מקרה, אני גם ככה בקושי לומד כבר אז זה לא משנה
והמקלט מוכן |
|
|
| TranceGiant |
| read my lips: lo tiye milhama |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
ממממ בוא נגיד ככה אני יהיה בבאסה רצינית מאוד למה ידחו לי תטיול שנתיי:\\\\\
הוא צריך להיות בדיוק שבוע מהיום... גרררר
ממש לא מתאים |
זין... שכחתי מהטיול הזה!!!!!
אסור שהתבטל... שיא החום באילת עכשיו!!!
ואפשר לחשוב שלא לומדים
גם ככה בקושי יש לי שיעורים כבר ואלה שיש אני פשוט לא מגיע אליהם
ממש עוזר לי... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זין... שכחתי מהטיול הזה!!!!!
אסור שהתבטל... שיא החום באילת עכשיו!!!
ואפשר לחשוב שלא לומדים
גם ככה בקושי יש לי שיעורים כבר ואלה שיש אני פשוט לא מגיע אליהם
ממש עוזר לי... |
צודק אחי אבל אם תפרוץ בליינד דוחים\מבטלים
בא לי למותת |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
צודק אחי אבל אם תפרוץ בליינד דוחים\מבטלים
בא לי למותת |
באסה אחי...
גם ככה המלחמה לא תהיה באילת...
אולי רק יפנו את תימנע שלא נישן שם?! |
|
|
|
|