return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 
יאללה מלחמה!!! (pg. 6)
View this Thread in Original format
NyKoN
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
הרבה אנשים לא יבואו לבית ספר
ויהיה שכונה לדעתי
עזוב אותך בית ספר


לבוא זה לא בעיה
אבל יש לי מבחן בהיסטוריה ביום שישי
ומבחן זה בעיה כבר...
:/
הרגע גם שרון אמר שצריך לבוא לבצפר...

יש משהו שגם עושה לי הרגשה לא טובה
אח שלי מתקשר כל הזמן הביתה ואומר לי, לאמא שלי ולאבא שלי
וכל פעם הוא מתקשר למישהו אחר ואומר לנו בקול מפוחד כזה להכין חדר אטום
משהו לא נראה פה טוב...
:/
DjChook
מישהי אמרה לי שהודיעו בטלויזיה שברמת גן לא יהיו לימודים
Vortex_SA
quote:
Originally posted by NyKoN
לבוא זה לא בעיה
אבל יש לי מבחן בהיסטוריה ביום שישי
ומבחן זה בעיה כבר...
:/
הרגע גם שרון אמר שצריך לבוא לבצפר...

יש משהו שגם עושה לי הרגשה לא טובה
אח שלי מתקשר כל הזמן הביתה ואומר לי, לאמא שלי ולאבא שלי
וכל פעם הוא מתקשר למישהו אחר ואומר לנו בקול מפוחד כזה להכין חדר אטום
משהו לא נראה פה טוב...
:/


חחחחחחחחחח כי מה חשבת? עלק שמחים שיש מלחמה, זה מלחמה לא משחק כדורגל, אני לא קולט אתכם בחיי... במלחמה הקודמת כמה שעות אחרי שהאמריקאים תקפו ישר שיגרו עלינו טילים, אין לכם מה לשמוח...
MoSH_MaN
ברגע שיפלו טיליפ אני מבטיח לך שאף אחד לא יבוא לבית ספר

שישקו לי
אל תדאג ראב ראב !!!
itamarsan
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ברגע שיפלו טיליפ אני מבטיח לך שאף אחד לא יבוא לבית ספר

שישקו לי
אל תדאג ראב ראב !!!

ראסמממייי ישימו זייייין על ההחלטה של שרת החינוך הזונה הזאת !!!!!!!
NyKoN
יאללה!
אם טיל אחד נופל...
איזה סטייל
הרגע ראיתי שכפ"ס נמצאת באזור א'! איזה כיף..
TinkerbeL
quote:
Originally posted by NyKoN
יאללה!
אם טיל אחד נופל...
איזה סטייל
הרגע ראיתי שכפ"ס נמצאת באזור א'! איזה כיף..


גם יבנה!
ומה הסיכוי שיפול פה משהו?!?!?!

במחשבה שניה
אנחנו ליד משהו גרעיני (שורק) וליד בסיס של חיל האויר בפלמחים

אוקיי גם לנו כיף אנחנו באזור א!
זה אומר שאנחנו תמיד יוצאים אחרונים מהמקלטים, לא?
NyKoN
quote:
Originally posted by TinkerbeL
זה אומר שאנחנו תמיד יוצאים אחרונים מהמקלטים, לא?


ראשונים....
TinkerbeL
quote:
Originally posted by NyKoN
ראשונים....

אבל אנחנו האזור הכי מסוכן!!!
YuVaL
גדרה זה גם אזור א' נכון?

NyKoN
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אבל אנחנו האזור הכי מסוכן!!!



אה
אופס
חשבתי שכתבת שצריך להיכנס אחרונים
לא יודע.... תלוי מה יגידו
Gil Shwarts
אין דבר כזה להיכנס ראשונים/אחרונים
לצאת ראשונים/אחרונים
הכל תלוי איפה נופל הטיל (אם ייפלו)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement