|
יאללה מלחמה!!! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
הרבה אנשים לא יבואו לבית ספר
ויהיה שכונה לדעתי
עזוב אותך בית ספר |
לבוא זה לא בעיה
אבל יש לי מבחן בהיסטוריה ביום שישי
ומבחן זה בעיה כבר...
:/
הרגע גם שרון אמר שצריך לבוא לבצפר...
יש משהו שגם עושה לי הרגשה לא טובה
אח שלי מתקשר כל הזמן הביתה ואומר לי, לאמא שלי ולאבא שלי
וכל פעם הוא מתקשר למישהו אחר ואומר לנו בקול מפוחד כזה להכין חדר אטום
משהו לא נראה פה טוב...
:/ |
|
|
| DjChook |
| מישהי אמרה לי שהודיעו בטלויזיה שברמת גן לא יהיו לימודים |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by NyKoN
לבוא זה לא בעיה
אבל יש לי מבחן בהיסטוריה ביום שישי
ומבחן זה בעיה כבר...
:/
הרגע גם שרון אמר שצריך לבוא לבצפר...
יש משהו שגם עושה לי הרגשה לא טובה
אח שלי מתקשר כל הזמן הביתה ואומר לי, לאמא שלי ולאבא שלי
וכל פעם הוא מתקשר למישהו אחר ואומר לנו בקול מפוחד כזה להכין חדר אטום
משהו לא נראה פה טוב...
:/ |
חחחחחחחחחח כי מה חשבת? עלק שמחים שיש מלחמה, זה מלחמה לא משחק כדורגל, אני לא קולט אתכם בחיי... במלחמה הקודמת כמה שעות אחרי שהאמריקאים תקפו ישר שיגרו עלינו טילים, אין לכם מה לשמוח... |
|
|
| MoSH_MaN |
ברגע שיפלו טיליפ אני מבטיח לך שאף אחד לא יבוא לבית ספר
שישקו לי
אל תדאג ראב ראב !!! |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ברגע שיפלו טיליפ אני מבטיח לך שאף אחד לא יבוא לבית ספר
שישקו לי
אל תדאג ראב ראב !!! |
ראסמממייי ישימו זייייין על ההחלטה של שרת החינוך הזונה הזאת !!!!!!! |
|
|
| NyKoN |
יאללה!
אם טיל אחד נופל...
איזה סטייל
הרגע ראיתי שכפ"ס נמצאת באזור א'! איזה כיף.. |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by NyKoN
יאללה!
אם טיל אחד נופל...
איזה סטייל
הרגע ראיתי שכפ"ס נמצאת באזור א'! איזה כיף.. |
גם יבנה!
ומה הסיכוי שיפול פה משהו?!?!?!
במחשבה שניה
אנחנו ליד משהו גרעיני (שורק) וליד בסיס של חיל האויר בפלמחים
אוקיי גם לנו כיף אנחנו באזור א!
זה אומר שאנחנו תמיד יוצאים אחרונים מהמקלטים, לא? |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
זה אומר שאנחנו תמיד יוצאים אחרונים מהמקלטים, לא? |
ראשונים.... |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by NyKoN
ראשונים.... |
אבל אנחנו האזור הכי מסוכן!!! |
|
|
| YuVaL |
| גדרה זה גם אזור א' נכון? |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אבל אנחנו האזור הכי מסוכן!!! |
אה
אופס
חשבתי שכתבת שצריך להיכנס אחרונים
לא יודע.... תלוי מה יגידו |
|
|
| Gil Shwarts |
אין דבר כזה להיכנס ראשונים/אחרונים
לצאת ראשונים/אחרונים
הכל תלוי איפה נופל הטיל (אם ייפלו) |
|
|
|
|