return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 
יאללה מלחמה!!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
NyKoN
יאללה
מי שלא ראה
בוש הרגע נאם ואמר את מה שהוא אמר שהוא יגיד- לא השאיר הרבה מקום לדימיון ובעוד 48 שעות יענו יום חמישי בבוקר כנראה יש מלחמה

בעזרת השם הכל יהיה פה רגוע

מעניין איפה מורן ברגעים קשים אלו???
:/
Sniper
quote:
Originally posted by NyKoN
יאללה
מי שלא ראה
בוש הרגע נאם ואמר את מה שהוא אמר שהוא יגיד- לא השאיר הרבה מקום לדימיון ובעוד 48 שעות יענו יום חמישי בבוקר כנראה יש מלחמה

בעזרת השם הכל יהיה פה רגוע

מעניין איפה מורן ברגעים קשים אלו???
:/


כרגע שמעתי את זה גם אחי
הקטע המוזר זה שאני ממש לא נלחץ...
וגם ההורים שלי משום מה..
Hell_Copter
וואלה חזרתי הרגע הביתה והכנסתי את העיתון...
הכותרת הראשית זה שמגייסים פול מילואימניקים בצווי 8
DjChook
אבא שלי נסע היום לצבא

נו מילא, הוא סגן אלוף בפיקוד העורף
Flotser
quote:
Originally posted by Sniper
כרגע שמעתי את זה גם אחי
הקטע המוזר זה שאני ממש לא נלחץ...
וגם ההורים שלי משום מה..


אבל אני מתחיל להלחץ למה לא יודע אם יש לנו אפילו שישייה אחת של מים בבית
:)
וגם אין לנו מקלט בבניין ואין לנו ממ"ד
ולא יודע אם יש לנו הכל לחדר האטום

!הכי מלחיץ שאין לנו אסלה כימית
(או איך שלא קוראים לזה :) )
DjChook
חחח מיכאל בוא אלי

יש מקלט
יש תיבת נוח
יש שירותים כימיים

רק חסר לפטופ
(חיבור רשת אפילו יש)
Flotser
אאאאאאאאאאההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2500234,00.html
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2500234,00.html
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2500234,00.html
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2500234,00.html
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2500234,00.html
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2500234,00.html


אאאאאאאאמממממממממממממאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אין לי מושג איך אוטמים!!!!!!!!!!

והם רוצים לאטם את החדר שלי!!!!!!!!!!!!!

אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
Rising
quote:
שרת החינוך, לימור לבנת, הודיעה היום כי הלימודים יתקיימו כסדרם ביום חמישי. לבנת מסרה את הדברים בעקבות שיחה שקיימה קודם לכן עם שר הביטחון, שאול מופז. לדברי לבנת, ההחלטה הסופית על קיום הלימודים תתקבל בישיבת הקבינט מחר בבוקר.


:(
basa!
NyKoN
quote:
Originally posted by DjChook
חחח מיכאל בוא אלי

יש מקלט
יש תיבת נוח
יש שירותים כימיים

רק חסר לפטופ
(חיבור רשת אפילו יש)


יאללה
עוד חצי שנה יש לי הכל ברשימה
מקלט גרעיני,כימי,ביולוגי
חיבור לקו טלפון שמחובר לאיידיאסל שצריך רק להוריד את הלפטופ והמודם
איזה סטייל, בינתיים אין לי אפילו חדר אטום
MoSH_MaN
לימור יכולה ללכת לבית ספר לבד

אני מבטיח לך שלא ממש יהיו לימודים

NyKoN
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
לימור יכולה ללכת לבית ספר לבד

אני מבטיח לך שלא ממש יהיו לימודים


למה אתה כ"כ בטוח?
אני מתאבד אם יש בצפר
:/
MoSH_MaN
הרבה אנשים לא יבואו לבית ספר
ויהיה שכונה לדעתי
עזוב אותך בית ספר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement