|
יאללה מלחמה!!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
יאללה
מי שלא ראה
בוש הרגע נאם ואמר את מה שהוא אמר שהוא יגיד- לא השאיר הרבה מקום לדימיון ובעוד 48 שעות יענו יום חמישי בבוקר כנראה יש מלחמה
בעזרת השם הכל יהיה פה רגוע
מעניין איפה מורן ברגעים קשים אלו???
:/ |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by NyKoN
יאללה
מי שלא ראה
בוש הרגע נאם ואמר את מה שהוא אמר שהוא יגיד- לא השאיר הרבה מקום לדימיון ובעוד 48 שעות יענו יום חמישי בבוקר כנראה יש מלחמה
בעזרת השם הכל יהיה פה רגוע
מעניין איפה מורן ברגעים קשים אלו???
:/ |
כרגע שמעתי את זה גם אחי
הקטע המוזר זה שאני ממש לא נלחץ...
וגם ההורים שלי משום מה.. |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה חזרתי הרגע הביתה והכנסתי את העיתון...
הכותרת הראשית זה שמגייסים פול מילואימניקים בצווי 8 |
|
|
| DjChook |
אבא שלי נסע היום לצבא
נו מילא, הוא סגן אלוף בפיקוד העורף |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Sniper
כרגע שמעתי את זה גם אחי
הקטע המוזר זה שאני ממש לא נלחץ...
וגם ההורים שלי משום מה.. |
אבל אני מתחיל להלחץ למה לא יודע אם יש לנו אפילו שישייה אחת של מים בבית
:)
וגם אין לנו מקלט בבניין ואין לנו ממ"ד
ולא יודע אם יש לנו הכל לחדר האטום
!הכי מלחיץ שאין לנו אסלה כימית
(או איך שלא קוראים לזה :) ) |
|
|
| DjChook |
חחח מיכאל בוא אלי
יש מקלט
יש תיבת נוח
יש שירותים כימיים
רק חסר לפטופ
(חיבור רשת אפילו יש) |
|
|
| Flotser |
אאאאאאאאאאההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2500234,00.html
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2500234,00.html
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2500234,00.html
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2500234,00.html
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2500234,00.html
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2500234,00.html
אאאאאאאאמממממממממממממאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אין לי מושג איך אוטמים!!!!!!!!!!
והם רוצים לאטם את החדר שלי!!!!!!!!!!!!!
אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה |
|
|
| Rising |
| quote: | שרת החינוך, לימור לבנת, הודיעה היום כי הלימודים יתקיימו כסדרם ביום חמישי. לבנת מסרה את הדברים בעקבות שיחה שקיימה קודם לכן עם שר הביטחון, שאול מופז. לדברי לבנת, ההחלטה הסופית על קיום הלימודים תתקבל בישיבת הקבינט מחר בבוקר.
|
:(
basa! |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח מיכאל בוא אלי
יש מקלט
יש תיבת נוח
יש שירותים כימיים
רק חסר לפטופ
(חיבור רשת אפילו יש) |
יאללה
עוד חצי שנה יש לי הכל ברשימה
מקלט גרעיני,כימי,ביולוגי
חיבור לקו טלפון שמחובר לאיידיאסל שצריך רק להוריד את הלפטופ והמודם
איזה סטייל, בינתיים אין לי אפילו חדר אטום |
|
|
| MoSH_MaN |
לימור יכולה ללכת לבית ספר לבד
אני מבטיח לך שלא ממש יהיו לימודים |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לימור יכולה ללכת לבית ספר לבד
אני מבטיח לך שלא ממש יהיו לימודים |
למה אתה כ"כ בטוח?
אני מתאבד אם יש בצפר
:/ |
|
|
| MoSH_MaN |
הרבה אנשים לא יבואו לבית ספר
ויהיה שכונה לדעתי
עזוב אותך בית ספר |
|
|
|
|