return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
יאללה מלחמה!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
clubber@work
quote:
Originally posted by Sniper
אם יהיה טיול אנחנו באיזה אכסניה מול הקניון..:]
ניראה לי מיראג' משו כזה
בקטנה ניראה אם יהיה טיול


אחי אם זה מה שהיה לנו - זאת לא אכסניה אלא מלון - ודי טוב
רק שהוא רחוק מהים ומהקניון - מול הים - הוא נמצא במרכז העיר
ליד הקניונים הישנים - אבל אחלה מקום - זה גם היה הטיול הכי ליגה
כל הזמן צחוקים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
אז במקום שתשנו באוהל 2 לילות
אז תשנו לילה אחד באכסניה והטיול שלכם יהיה יומיים במקום שלושה


למה נראה לך?!
זה לא טרייד אין פה!!
גם לא כל הטיול אנחנו באילת אתה יודע...
מה שכן ביום השלישי אנחנו כל היום בים
ונראה לי ביום השני יש לנו לילה חופשי שם
Sniper
quote:
Originally posted by clubber@work
אחי אם זה מה שהיה לנו - זאת לא אכסניה אלא מלון - ודי טוב
רק שהוא רחוק מהים ומהקניון - מול הים - הוא נמצא במרכז העיר
ליד הקניונים הישנים - אבל אחלה מקום - זה גם היה הטיול הכי ליגה
כל הזמן צחוקים


נקווה אחי אח שלי אמר שהוא שמע שיום חמישי מתחילה מתקפה..:\\
נקווה שלא.. ושכן יוציאו אותנו לטיול
Gil Shwarts
טוב לאלו מכם שעדיין לא יודעים...
ברד אדום הופעל
מה שאומר שתיפתח מלחמה בקרוב עד בקרוב מאוד...
TranceGiant
48 - 72 hours

unless saddam goes to exile...:rolleyes:
NyKoN
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
טוב לאלו מכם שעדיין לא יודעים...
ברד אדום הופעל
מה שאומר שתיפתח מלחמה בקרוב עד בקרוב מאוד...


מה זה ברד אדום תזכיר לי?
כאילו מה זה אומר?

ואיפה שמעת? למה לא שמעתי על זה כלום????
Gil Shwarts
ברד אדום זו הכוננות הכי גבוהה של ישראל למלחמה
מבחינת האזרחים אין הרבה משמעויות חוץ מלסיים הצטיידות ולאטום חדרים
מבחינת חיילים זה אומר
הקפצות, עוצר יציאות וכדומה...

למה אתה לא שמעת...
במידה ואתה אזרח, אתה לא אמור לשמוע
במידה ואתה חייל, זה תלוי באיזו יחידה אתה נמצא, מה העבר הצבאי שלך וכו'...
ובמיוחד, רמת הסיווג הבטחוני שלך
לי לדוגמא יש סיווג בטחוני של סודי ביותר
אז אני מקבל מידע קצת אחרי שקצין המודיעין ביחידה שלי מקבל.
DjNumShum
שיו איך לא בא לי בטוב המלחמה עכשיו עם העוצר יציאות הזה יא ראבק
לא מתאים בכלל!!!!!!!!

תגיד גיל העוצר יהיה עד סוף המלחמה או איך בדיוק זה יעבוד כאלו יכול להיות שתאכלס המלחמה תיקח חודש וייקח חודש עד שהכוננות תרד
??
Gil Shwarts
זה תלוי באיזו יחידה אתה נמצא
אני נמצא כרגע ביחידה סגורה, בסיס סגור
בסיס אימונים
בעיקרון צפויים לנו המון אימונים בגלל המלחמה הזו
אז אצלי כנראה העוצר יהיה תקף
אם אתה נמצא ביחידה פתוחה, בסיס פתוח
אז כנראה שפשוט יגידו לך להישאר בבית עד סוף המלחמה
DjNumShum
גם אני בסיס סגור
כאלו בסיס עצמו פתוח אבל אני ביחידה סגורה שלא יוצאים כל יום אבל לא מתאים לי להישאר עכשיו חודש בבסיס

Gil Shwarts
אתה לא תישאר חודש בבסיס
מקסימום שבועיים
וגם זה בספק
ואם תצא הבייתה, אתה פשוט תצא עם מסיכה צמודה
itamarsan
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אתה לא תישאר חודש בבסיס
מקסימום שבועיים
וגם זה בספק
ואם תצא הבייתה, אתה פשוט תצא עם מסיכה צמודה

נכון
ויש הודעה רישמית מפיקוד העורף שצריך לקנות את כול הדברים לחדר האטום
אחרי המון התלבטויות
הוחלטטט
יאאאאאלללה עם הבוש הזה אני רוצה שזה כבר יתחילללללל
קצת אקשןןן מה ישששששששששששששש
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement