|
יאללה מלחמה!!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by Sniper
אם יהיה טיול אנחנו באיזה אכסניה מול הקניון..:]
ניראה לי מיראג' משו כזה
בקטנה ניראה אם יהיה טיול |
אחי אם זה מה שהיה לנו - זאת לא אכסניה אלא מלון - ודי טוב
רק שהוא רחוק מהים ומהקניון - מול הים - הוא נמצא במרכז העיר
ליד הקניונים הישנים - אבל אחלה מקום - זה גם היה הטיול הכי ליגה
כל הזמן צחוקים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אז במקום שתשנו באוהל 2 לילות
אז תשנו לילה אחד באכסניה והטיול שלכם יהיה יומיים במקום שלושה |
למה נראה לך?!
זה לא טרייד אין פה!!
גם לא כל הטיול אנחנו באילת אתה יודע...
מה שכן ביום השלישי אנחנו כל היום בים
ונראה לי ביום השני יש לנו לילה חופשי שם |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by clubber@work
אחי אם זה מה שהיה לנו - זאת לא אכסניה אלא מלון - ודי טוב
רק שהוא רחוק מהים ומהקניון - מול הים - הוא נמצא במרכז העיר
ליד הקניונים הישנים - אבל אחלה מקום - זה גם היה הטיול הכי ליגה
כל הזמן צחוקים |
נקווה אחי אח שלי אמר שהוא שמע שיום חמישי מתחילה מתקפה..:\\
נקווה שלא.. ושכן יוציאו אותנו לטיול |
|
|
| Gil Shwarts |
טוב לאלו מכם שעדיין לא יודעים...
ברד אדום הופעל
מה שאומר שתיפתח מלחמה בקרוב עד בקרוב מאוד... |
|
|
| TranceGiant |
48 - 72 hours
unless saddam goes to exile...:rolleyes: |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
טוב לאלו מכם שעדיין לא יודעים...
ברד אדום הופעל
מה שאומר שתיפתח מלחמה בקרוב עד בקרוב מאוד... |
מה זה ברד אדום תזכיר לי?
כאילו מה זה אומר?
ואיפה שמעת? למה לא שמעתי על זה כלום???? |
|
|
| Gil Shwarts |
ברד אדום זו הכוננות הכי גבוהה של ישראל למלחמה
מבחינת האזרחים אין הרבה משמעויות חוץ מלסיים הצטיידות ולאטום חדרים
מבחינת חיילים זה אומר
הקפצות, עוצר יציאות וכדומה...
למה אתה לא שמעת...
במידה ואתה אזרח, אתה לא אמור לשמוע
במידה ואתה חייל, זה תלוי באיזו יחידה אתה נמצא, מה העבר הצבאי שלך וכו'...
ובמיוחד, רמת הסיווג הבטחוני שלך
לי לדוגמא יש סיווג בטחוני של סודי ביותר
אז אני מקבל מידע קצת אחרי שקצין המודיעין ביחידה שלי מקבל. |
|
|
| DjNumShum |
שיו איך לא בא לי בטוב המלחמה עכשיו עם העוצר יציאות הזה יא ראבק
לא מתאים בכלל!!!!!!!!
תגיד גיל העוצר יהיה עד סוף המלחמה או איך בדיוק זה יעבוד כאלו יכול להיות שתאכלס המלחמה תיקח חודש וייקח חודש עד שהכוננות תרד
?? |
|
|
| Gil Shwarts |
זה תלוי באיזו יחידה אתה נמצא
אני נמצא כרגע ביחידה סגורה, בסיס סגור
בסיס אימונים
בעיקרון צפויים לנו המון אימונים בגלל המלחמה הזו
אז אצלי כנראה העוצר יהיה תקף
אם אתה נמצא ביחידה פתוחה, בסיס פתוח
אז כנראה שפשוט יגידו לך להישאר בבית עד סוף המלחמה |
|
|
| DjNumShum |
גם אני בסיס סגור
כאלו בסיס עצמו פתוח אבל אני ביחידה סגורה שלא יוצאים כל יום אבל לא מתאים לי להישאר עכשיו חודש בבסיס |
|
|
| Gil Shwarts |
אתה לא תישאר חודש בבסיס
מקסימום שבועיים
וגם זה בספק
ואם תצא הבייתה, אתה פשוט תצא עם מסיכה צמודה |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אתה לא תישאר חודש בבסיס
מקסימום שבועיים
וגם זה בספק
ואם תצא הבייתה, אתה פשוט תצא עם מסיכה צמודה |
נכון
ויש הודעה רישמית מפיקוד העורף שצריך לקנות את כול הדברים לחדר האטום
אחרי המון התלבטויות
הוחלטטט
יאאאאאלללה עם הבוש הזה אני רוצה שזה כבר יתחילללללל
קצת אקשןןן מה ישששששששששששששש |
|
|
|
|