return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 
יאללה מלחמה!!! (pg. 7)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
אווווווו אני צהוב בנשמה
יאללה מכבי מלחמההההההההההההה

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
nesher
חחחח
איזה לא יודעים איזה דאחקות הולכות בבית שלי
אמא שלי לחוצה כבר חודש
עכשיו שאמרו לפתוח מסכות
וואי איזה בלאגן
תכינו תיקים
לאטום את הממ"ד
זה פה זה שם
חחחחחח
עוד משהו
מדדתי מסכה
הלכתי למראה
שיא הדאחקות
אשכרה סיאס
יענו בדיוק
:D
NyKoN
וואלה סיאס

איזה סטייל המסכות האלה!
luckystrike
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
פחחח
שינסו...
בתור חייל שמקבל מידע מודיעיני דיי מסווג,



סורי ששכחתי אחי - אתה משרת בבאליש אם אני זוכר נכון
מה תפקידך בכוח ?
ומה שאמרת בקשר לעניין בצפון נכון וזה יקרה לדעתי
דיי בקרוב למרות שזה יהיה לדעתי ולדעת הרבה מהקמ"נים בצה"ל טעות
...


quote:
Originally posted by Gil Shwarts
ברד אדום זו הכוננות הכי גבוהה של ישראל למלחמה


שינו את השם מברד אדום ל"שריקה מזרחית" בגלל בעיה ביטחונית
אם אני לא טועה ... יענו לקראת ההתחלה ..

quote:
Originally posted by Gil Shwarts

אם אתה נמצא ביחידה פתוחה, בסיס פתוח
אז כנראה שפשוט יגידו לך להישאר בבית עד סוף המלחמה


מה אתה חי בסרט ?
איזה בולשיט ... אמנם אני נחשב כבסיס סגור אבל יש לי
קצת חברים בבסיסים פתוחים ונראה לך שיתנו להם חופש ?
ההיפך - מי שלא יודע אלה שג'ובניקים הולכים לטחון הכי
הרבה בגלל המלחמה המזדיינת הזאת ...
TinkerbeL
quote:
Originally posted by nesher
עכשיו שאמרו לפתוח מסכות
וואי איזה בלאגן
תכינו תיקים
לאטום את הממ"ד
זה פה זה שם
חחחחחח
עוד משהו
מדדתי מסכה
הלכתי למראה
:D


חחח עכשיו קראתי ב
msn
שכל מה שאמרו בתקשורת על לפתוח את ערכות המגן זה........ לא נכון!
פיקוד העורף אמר לא לפתוח עדיין את ערכות המגן
בבית שלי בכלל לא לחוצים! אחותי הקטנה דווקא רוצה לשים את המסכה היא אמרה שחבל שהמלחמה לא התחילה בפורים כי המסכה יכלה להיות לה דווקא תחפושת מפחידה!
NyKoN
quote:
Originally posted by TinkerbeL
חחח עכשיו קראתי ב
msn
שכל מה שאמרו בתקשורת על לפתוח את ערכות המגן זה........ לא נכון!
פיקוד העורף אמר לא לפתוח עדיין את ערכות המגן
בבית שלי בכלל לא לחוצים! אחותי הקטנה דווקא רוצה לשים את המסכה היא אמרה שחבל שהמלחמה לא התחילה בפורים כי המסכה יכלה להיות לה דווקא תחפושת מפחידה!


את טיפה מאחרת

כתבו בויינט והודיעו גם בערוץ 10

זה די סגור שצריך
luckystrike
quote:
Originally posted by NyKoN
יאללה
מי שלא ראה
בוש הרגע נאם ואמר את מה שהוא אמר שהוא יגיד- לא השאיר הרבה מקום לדימיון ובעוד 48 שעות יענו יום חמישי בבוקר כנראה יש מלחמה

בעזרת השם הכל יהיה פה רגוע

מעניין איפה מורן ברגעים קשים אלו???
:/

למורן היה את השבוע היותר מסריח בחייו ...
בכל מקרה כנראה אני יקבל איזה שבוע בביית עכשיו כי אימא שלי
יצאה מניתוח קשה והיא משותקת פה בביית - רק חזרה מבית חולים אחרי
ארבעה ימים ...

אבל בלי קשר יהיה לי חרא עכשיו בצבא בגלל במלחמה הזה ...
כל הצווי שמונה האלה - הכל יותר אימונים להעביר בשבילי ...
בחומת מגן טחנו אימונים בשטחים פוווווול .... שבתות והכל והיה זיין רציני ...

quote:
Originally posted by Hell_Copter
וואלה חזרתי הרגע הביתה והכנסתי את העיתון...
הכותרת הראשית זה שמגייסים פול מילואימניקים בצווי 8


סעמק !!!
כל הזיין לי ...


שמעתי אמרו עכשיו בחדשות שמעכשיו צריך להיצמד למסכה ...
יענו מי שהולך מחר לבית ספר - עם מסכה צמודה ...


דרך אגב מישהוא ראה אתמול את מרגלית צנעני שרה בטלוויזיה
את נראית פגז במסכת הגז ?
משהוא כזה ...
איזה גועל שיר ... מה הם חשבו שהם שידרו את זה ?
TinkerbeL
quote:
Originally posted by NyKoN
את טיפה מאחרת

כתבו בויינט והודיעו גם בערוץ 10

זה די סגור שצריך


עכשיו קראתי הודעה יותר מעודכנת :)

אתם באמת מתכוונים להסתובב עם ערכות המגן?
NyKoN
quote:
Originally posted by TinkerbeL
עכשיו קראתי הודעה יותר מעודכנת :)

אתם באמת מתכוונים להסתובב עם ערכות המגן?


אני עכשיו בדילמה
מחר יום קשה בבצפר... הרבה ספרים ואין לי כח להיסחב עם זה
אבל ההורים לוחצים...
luckystrike
quote:
Originally posted by TinkerbeL
עכשיו קראתי הודעה יותר מעודכנת :)

אתם באמת מתכוונים להסתובב עם ערכות המגן?

ללללאאאאא :)
עוד לא קישטנו אותם בעטיפות מגניבות ...

TinkerbeL
quote:
Originally posted by luckystrike
ללללאאאאא :)
עוד לא קישטנו אותם בעטיפות מגניבות ...



חחחחח
וואלה! איך שכחתי!
במלחמה הקודמת הקופסה של המסכה שלי הייתה הכי מאאאא-גניבה בגן

אסור לי לאכזב הפעם :crazy: :crazy: :crazy:
luckystrike
quote:
Originally posted by TinkerbeL
חחחחח
וואלה! איך שכחתי!
במלחמה הקודמת הקופסה של המסכה שלי הייתה הכי מאאאא-גניבה בגן

אסור לי לאכזב הפעם :crazy: :crazy: :crazy:


הייתי בכיתה ג' נראה לי
היה לי עטיפה של הקומיקס של זבנג

זה היה במודה נראה לי
:)


איזה כייף היה - כל כך נהנתי - בקושי היה בית ספר
והיה צחוקים בחדר האטום ...
אח"כ שעברנו למקלט היה צפוף ומבעס
...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement