return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 
יאללה מלחמה!!! (pg. 8)
View this Thread in Original format
TinkerbeL
quote:
Originally posted by luckystrike
הייתי בכיתה ג' נראה לי
היה לי עטיפה של הקומיקס של זבנג

זה היה במודה נראה לי
:)


איזה כייף היה - כל כך נהנתי - בקושי היה בית ספר
והיה צחוקים בחדר האטום ...
אח"כ שעברנו למקלט היה צפוף ומבעס
...


אחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח נוסטלגיה
אני זוכרת שפחדתי מהמסכה ועכשיו כשפתחנו את המסכות הריח הזכיר לי איך הייתי מתווכחת עם אמא שלי כי לא רציתי לשים אותה

אם כבר מקלטים אז בבית ספר שלי יש מקום במקלט רק ל2 שכבות ואנחנו בבית ספר 6 שכבות
אז מה שאמרנו לנו זה שבמקרה של התקפה רק שכבות ז', ח
יורדות למקלטים
חוצפה! זה שאנחנו זקנים זה לא אומר שלא מגיע לנו לחיות :whip: :whip:
clubber@work
quote:
Originally posted by luckystrike
הייתי בכיתה ג' נראה לי
היה לי עטיפה של הקומיקס של זבנג

זה היה במודה נראה לי
:)


איזה כייף היה - כל כך נהנתי - בקושי היה בית ספר
והיה צחוקים בחדר האטום ...
אח"כ שעברנו למקלט היה צפוף ומבעס
...


גם שלי היתה מקושטת - אבל היה לי אז את הברדס הזה שנראה כמו טייס חלל -

ומורן אתה אולי יודע אם אני צריך לקחת איתי את המסכה ביום ראשון
-
גיוס :eyespop: ????
luckystrike
quote:
Originally posted by TinkerbeL

חוצפה! זה שאנחנו זקנים זה לא אומר שלא מגיע לנו לחיות :whip: :whip:


ראסמי קטע מוזר ...
העיקר שלי יש בבית ת'תרופות שהרמתי לצבא ...

חבר'ה שוב פעם - הפעם המחירים עלו כי זה קריטי אבל
תדעו שאטרופין שנתנו לכם שווה לתחת ומחזיק כולה 10 דקות בתוך הגוף
וגם הוא לא עובר את המחסום המוחי ולא מגן על המוח מפגיעות
זהה סתם מחלקים את זה כדי שבאופן פסיכולוגי תרגישו בטוחים ...

קיצר - לכבוד פורים מבצע חדש - שניים במחיר אחד אצלי בחנות תרופות
האב"כ מכל הסוגים !
כדאי !
luckystrike
quote:
Originally posted by clubber@work
גם שלי היתה מקושטת - אבל היה לי אז את הברדס הזה שנראה כמו טייס חלל -

ומורן אתה אולי יודע אם אני צריך לקחת איתי את המסכה ביום ראשון
-
גיוס :eyespop: ????


כן - לחיילים נתנו הוראה להיצמד למסכות כבר מלפני שבועיים ...
clubber@work
quote:
Originally posted by luckystrike
כן - לחיילים נתנו הוראה להיצמד למסכות כבר מלפני שבועיים ...


לאאאאאאאאא
איזה בעסה
זה נראה לי ממש מטומטם לסתובב עם זה..
Gil Shwarts
אני פשוט מת על הריח של גומי איטום על הפנים :)
ד"א לחיילים שכאן
המסיכה שלי מה משופצרת חבל"ז...
שמתי איזולירבנד עם פלסטיק על המכסה של המסנן, רשת הסוואה על המסיכה עצמה
נראה מגניב בטירוף :)
luckystrike
quote:
Originally posted by clubber@work
לאאאאאאאאא
איזה בעסה
זה נראה לי ממש מטומטם לסתובב עם זה..


אשכרה ...
עצה שלי - אל תבוא תגיד שלא ידעת

תקשיב - שאתה צעיר אתה יכול לעשות את כל הטעויות שיש ולא יכולים
לעשות לך כלום ...
היה לי חבר בקורס חובשים וביום של הגיוס שלו אחרי השרשרת חיול שמתחילים
המסדרים בבקו"ם הוא הלך הבייתה ...
4
ימים אחרי שהצבא עלה על זה שהוא נעלם הוא אמר שהוא לא ידע
הוא הגיע לבקו"ם והסתובב שם שוב כמה שעות בלי לעשות כלום
והלך הבייתה
אחרי עוד שבוע כמעט שהתקשרו אליו הוא אמר שהוא הלך ולא מצא איפה
הוא אמור להיות שם ...
קיצר עשה בית זונות - כמעט חודש הוא ביזבז ככה !
לא ייאמן ...

אם בכל זאת אתה מביא שים בתיק עמוק שלא יראו
:)
NyKoN
quote:
Originally posted by luckystrike
ראסמי קטע מוזר ...
העיקר שלי יש בבית ת'תרופות שהרמתי לצבא ...

חבר'ה שוב פעם - הפעם המחירים עלו כי זה קריטי אבל
תדעו שאטרופין שנתנו לכם שווה לתחת ומחזיק כולה 10 דקות בתוך הגוף
וגם הוא לא עובר את המחסום המוחי ולא מגן על המוח מפגיעות
זהה סתם מחלקים את זה כדי שבאופן פסיכולוגי תרגישו בטוחים ...

קיצר - לכבוד פורים מבצע חדש - שניים במחיר אחד אצלי בחנות תרופות
האב"כ מכל הסוגים !
כדאי !



אני לא מבין
יש לך אטרופין קסום מהצבא ששומר טוב??
:/
כי אם כן אז אני קונה
YuVaL
שיר יפה שקיבלתי באיי סיי:

בחוץ אזעקה טילים ופצצות
אמא בהיסטריה אוטמת חלונות
הבן זונה ממציא גזים חושב הוא דוקטור פישר
יש לו גם שפם וואלה אני חושב שזה היטלר
אז יאאלה אנשים לא להלחץ
את סאדם בתחת בוש יפוצץ
ואנחנו ביחד נקום להגאל
איך סאב אומר:"לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל"

:)
clubber@work
quote:
Originally posted by luckystrike
אשכרה ...
עצה שלי - אל תבוא תגיד שלא ידעת

תקשיב - שאתה צעיר אתה יכול לעשות את כל הטעויות שיש ולא יכולים
לעשות לך כלום ...
היה לי חבר בקורס חובשים וביום של הגיוס שלו אחרי השרשרת חיול שמתחילים
המסדרים בבקו"ם הוא הלך הבייתה ...
4
ימים אחרי שהצבא עלה על זה שהוא נעלם הוא אמר שהוא לא ידע
הוא הגיע לבקו"ם והסתובב שם שוב כמה שעות בלי לעשות כלום
והלך הבייתה
אחרי עוד שבוע כמעט שהתקשרו אליו הוא אמר שהוא הלך ולא מצא איפה
הוא אמור להיות שם ...
קיצר עשה בית זונות - כמעט חודש הוא ביזבז ככה !
לא ייאמן ...

אם בכל זאת אתה מביא שים בתיק עמוק שלא יראו
:)



הבעיה שאני מפחד שישלחו אותי חזרה הביתה ואז זה סתם בלאגן..
טוב נו נראה מה נעשה כבר...


quote:
Originally posted by NyKoN
אני לא מבין
יש לך אטרופין קסום מהצבא ששומר טוב??
:/
כי אם כן אז אני קונה


נראה לי פשוט שהוא ימכור לך כמה ואז תשתמש בכולם - ותוכל לשרוד ליותר מ10 דקות
או שפשוט תהיה מסומם כל כך שלא תרגיש מה קורה לך :)

NyKoN
quote:
Originally posted by clubber@work

נראה לי פשוט שהוא ימכור לך כמה ואז תשתמש בכולם - ותוכל לשרוד ליותר מ10 דקות
או שפשוט תהיה מסומם כל כך שלא תרגיש מה קורה לך :)


נראה לי אחד יספיק לי
יש לי גוף חזק
:D
אם אני לא נושם אז זה כולם יעשה כמה כוויות
לא קריטי
Hell_Copter
יאללה מדבקות של כאוס על המסיכה!!

וואלה להסחב עם זה לבית ספר מחר? כל הזין לנו!!
ובטח יבטלו את הטיול :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 
Privacy Statement