return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
יאללה מלחמה!!! (pg. 11)
View this Thread in Original format
NyKoN
היו להם אלף פדיחות למטומטמים האלה
חבורה של מפגרים האמריקאים האלה- למה לא תשלחו לסדאם איגרת שאתם באים להתקיף אותו שנתיים מראש שיהיה לו זמן להתכונן ולזיין לכם את הצורה

מה עוד הם לא הכינו את החיילים שלהם מבחינה פסיכולוגית- עכשיו אלה נחטפו, מה יודעים מה הם יספרו?
שבוע לפני הם אומרים "זאת תהיה מלחמה קצרה ותוכרע מהר מאוד"
איזה מהר מאוד ואיזה בטיח? המפגרים האלה ישארו שם כמה חודשים טובים וכל פעם יזיינו אותם בקטנות והם לא ישיגו את סדאם כמו שהם לא השיגו את בן לאדן.

והפרסומות האלה של אסקייפ מביאות לי את הג'ננה (אפרופו פרסומות) אני משתגע מהבובות המפגרות האלה ומהדפוק הזה שמקריא בטון אדיש את הדף שנתנו לו.

"תתחבר לאסקייפ ותוכל לקבל מלא משחקים, משחקים, משחקים"
מה הוא דפוק? תתבגר מטומטם

גם באתר המעפן שלהם
"הבא אותה בהורדה"
מה אתם שרוטים?!


אבל איייייייייייייין על הסרט של סאות'פארק! עדיין לא ראיתי סרט שמשתווה לו! סרט ענק!
KrazyDJs
וואי..כל הזין הזה שהם שבויים עכשיו..איזה סרט זה סעמק
אני ממש מרחם עליהם...

עכשיו אני עוד יותר רוצה להרגו את סדאם...בעעעעע
תביאו לי איזה מ-16 ואני זז לעירק...סעמק..בני זונות העירקים האלו
ועוד בכלל..המפגרםי האלו בטלויזיה מראים את הגופות של החיילים האמריקנים :eyes: שיתביישו המפגרםי האלו...

ובנוגע לפרוסמות של אסקייפ....
נמאס לי מהם...
זה פשוט מביא לי תג'ננה כל הפרוסמות האלו
גם ברדיו, כל 5 דקות פרסומת - ועוד אותה פרסומת
תחשבו מה זה לשמוע ב 12 בלילה תחרא הזה...בעעעעעעעעעע

אני מתשגע כאן :eyespop:
Shahar
ראסמי בני זונות
השרמוטות האלה יתנהגו הכי זין לשבויים... למרות שבוש מטפל בשבויים העירקים אחושרמוטה יפה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
ראסמי בני זונות
השרמוטות האלה יתנהגו הכי זין לשבויים... למרות שבוש מטפל בשבויים העירקים אחושרמוטה יפה


והם עוד אמרו שהם יטפלו בשבויים כמו שכתוב באמנת ז'נבה
אין בושה לחארות האלה... :whip: :whip:
NyKoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
והם עוד אמרו שהם יטפלו בשבויים כמו שכתוב באמנת ז'נבה
אין בושה לחארות האלה... :whip: :whip:



תהיה מציאותי
מי שם זין על האמנות האלה? למה ארה"ב שמו זין על 3/4 מהאמנות שהם חתמו? ארה"ב יצאו למלחמה הזאת בצורה מוצדקת? למה מי הם שיבקשו עכשיו צדק?
itamarsan
תאמת אחי אני צודק איתך אבלללללללל
תראה איך הם מתייחסים לשבויי מלחמה העירקים לדעתי מכבוד מאוד ולך תדע שאולי יש שמועות ששששהוציאו אותם להורג את השבויים האמריקאים
ככה אומרים
נ.ב אומרים הרבה שטויות זה בסדר
NyKoN
אם מדינה תבוא פתאום ותפלוש לישראל- סתם בגלל שהיא מעלילה עלילות שיש לנו נשק כזה וכזה כשאין להם הוכחות מוצקות
אתה לא היית מוציא להורג חיילים שלהם גם אם הם היו מתייחסים כמו מלכים לשבויים של המדינה שלך?

כי תכלס..
לארה"ב אין הוכחה וחצי- בוש סתם משועמם
ואולי אתם תגידו שיש לו נשק גרעיני וכו' וכו'
אבל עד שלא ימצאו משהו אתם לא יודעים כלום
בעידן שאנחנו חיים בו בני אדם חפים מפשע עד שמצאו שהם אשמים במשהו בניגוד לעבר שזה היה ההפך

אני לא מצדיק את סדאם ואת שאר הערבים כי אני רוצה שהם ימותו כמה שיותר מהר וכמה שיותר הרבה
אבל לא בצורה מרושלת ומטומטמת כמו שהאמריקאים הבורים האלה עשו את זה
MoSH_MaN
http://news.walla.co.il/ts.cgi?tssc...=365881&path=22

:rolleyes:
Rising
העירקים כאלה מסכנים יאוווו!!!
גם סדאם וכל האלה בממשלה שלו... כולם שם אופטימים..פיי
עלק נמשיך להשפיל האויב ולנצח...
איזה מסכן!! זה טבעי שיש פאדיחות איזה תבוסה הוא הולך לקבל...מוות לאט הולך להיות לבן זונה הזה..

יאללה ארה"ב :p
luckystrike
מה אתם אומרים הקלטות של סאדאם מוקלטות מראש או לא ?

Sniper
דוגרי אני חושב שכן
אין לי מושג למה
אז אל תשאלו

"למה"
NyKoN
quote:
Originally posted by Sniper
דוגרי אני חושב שכן
אין לי מושג למה
אז אל תשאלו

"למה"


למה באמת?

אני חושב שלא- זה כזה נאום מאולתר ומהיר- אם זה היה מוקלט אז לא היו צריכות להיות לו המשקפיים האלה..

ולא נראה לי שסדאם יפול כ"כ מהר... אל תשכחו שהם משחקים בבית של סדאם איפה שהיה לו 12 שנה לבנות ולבצר את השלטון שלו טוב ואיפה שהוא שם "הפתעות" לכאלה מקרים...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
Privacy Statement