| Sniper |
| quote: | Originally posted by NyKoN
למה באמת?
אני חושב שלא- זה כזה נאום מאולתר ומהיר- אם זה היה מוקלט אז לא היו צריכות להיות לו המשקפיים האלה..
ולא נראה לי שסדאם יפול כ"כ מהר... אל תשכחו שהם משחקים בבית של סדאם איפה שהיה לו 12 שנה לבנות ולבצר את השלטון שלו טוב ואיפה שהוא שם "הפתעות" לכאלה מקרים... |
אחי על איזה ניאום אתה מדבר???
הוא לא היה עם משקפיים |
|
|