return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 
יאללה מלחמה!!! (pg. 12)
View this Thread in Original format
Sniper
quote:
Originally posted by NyKoN
למה באמת?

אני חושב שלא- זה כזה נאום מאולתר ומהיר- אם זה היה מוקלט אז לא היו צריכות להיות לו המשקפיים האלה..

ולא נראה לי שסדאם יפול כ"כ מהר... אל תשכחו שהם משחקים בבית של סדאם איפה שהיה לו 12 שנה לבנות ולבצר את השלטון שלו טוב ואיפה שהוא שם "הפתעות" לכאלה מקרים...


אחי על איזה ניאום אתה מדבר???

הוא לא היה עם משקפיים
NyKoN
quote:
Originally posted by Sniper
אחי על איזה ניאום אתה מדבר???

הוא לא היה עם משקפיים


אני מדבר על הנאום הראשון של סדאם מהרגע שהתחילה המלחמה
ביום חמישי בבוקר
הוא היה עם משקפיים- גדולים...
Sniper
quote:
Originally posted by NyKoN
אני מדבר על הנאום הראשון של סדאם מהרגע שהתחילה המלחמה
ביום חמישי בבוקר
הוא היה עם משקפיים- גדולים...


אההה אני התכוונתי לשני אחי:]
luckystrike
קיצר נראה לי הולך להיות שם משהוא סטייל ויאטנם !

סעמ'ק אני רעב !!!!
בא לי איזה עיראקי מבושל !

מישהוא יודע למה לא אוכלים בני אדם ?
נראה לי מעניין לנסות פעם !
יש אנשים שפשוט רואים עליהם שהם טעימים אחושרמוטה !
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
קיצר נראה לי הולך להיות שם משהוא סטייל ויאטנם !

סעמ'ק אני רעב !!!!
בא לי איזה עיראקי מבושל !

מישהוא יודע למה לא אוכלים בני אדם ?
נראה לי מעניין לנסות פעם !
יש אנשים שפשוט רואים עליהם שהם טעימים אחושרמוטה !


עיראקים לא כלולים בתפריט הזה של הטעימים...
זה על בטוח... :rolleyes:
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עיראקים לא כלולים בתפריט הזה של הטעימים...
זה על בטוח... :rolleyes:

נכון יש בזה משהוא ...

סעמ'ק בא לי בן אדם !!!
על האש ! צלעות רועי ברוטב ברביקיו !

אאאאאאאאההההההההה

אוכלאוכלאוכלאוכלאוכלאוכלאוכלאוכלאוכלאוכלאוכלאוכלאוכל
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
נכון יש בזה משהוא ...

סעמ'ק בא לי בן אדם !!!
על האש ! צלעות רועי ברוטב ברביקיו !

אאאאאאאאההההההההה

אוכלאוכלאוכלאוכלאוכלאוכלאוכלאוכלאוכלאוכלאוכלאוכלאוכל


חחחחחחח בוא לאסא כבר...
כל פעם שאני בא עם גופיה לדיסקוטק עם חבר אחד שלי הוא עושה לי מה זה היד הזאת... סטייק 500 גרם יש לך פה!!
luckystrike
סעמקום אני יורד עוד דקה להכין לי איזה חביתה או משהוא


מישהוא פה היה אוכל בני אדם ?
תודו שזה נשמע נחמד !
טוב נו אולי לא
הממממ
מגרד לי המוח !!!!


אני ררררעעעעעעעבבבבבבבבבב


בבבבאאהנאנךנהחינהףחליגנהףךלזחיע
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
מישהוא פה היה אוכל בני אדם ?


מצטער אבל זה לא כשר...
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מצטער אבל זה לא כשר...

המממ גם הסטייק הלבן שאכלת באס"א לא כשר !!!

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
המממ גם הסטייק הלבן שאכלת באס"א לא כשר !!!


ארבע לבן...
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ארבע לבן...


מה כמה ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 
Privacy Statement