return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Midway @ Idrottshuset,Jönköping 31.05.03 (pg. 10)
View this Thread in Original format
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Vizay
tänkte ju just påpeka det...ni som åker buss har ju förfesten där ;)


förfest å förfest.. man kan väl iofs förfesta utan alkohol.. ;) :rolleyes:
Men enligt brevet som gått ut till bussresenärerna så är det inte tillåtet att dricka på bussen :sadgreen:

Så själva för-förfesten får bli innan man går på bussen :)
cviper
Vilka ska vara där tidigare? Och hur hittar man alla tranceaddicts? :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by cviper
Vilka ska vara där tidigare? Och hur hittar man alla tranceaddicts? :D


Ja så här ser min bil ut iaf. och vi kommer nog vara där några timmar innan det börjar



Där inne ska vi försöka hålla till lite höger om DJen (facing the DJ)
Jre
Kul att så många dyker upp i "sveriges jerusalem"
på min hemmaplan iaf..

Jag vet inte hur ni tänkt förfesta men vi kanske skulle fixa nått
i mitt place ca100m ifrån idrottshuset ?

Jag är öppen för förslag

mvh / Jre
mindshooter
quote:
Originally posted by Jre
Kul att så många dyker upp i "sveriges jerusalem"
på min hemmaplan iaf..

Jag vet inte hur ni tänkt förfesta men vi kanske skulle fixa nått
i mitt place ca100m ifrån idrottshuset ?

Jag är öppen för förslag

mvh / Jre


beror på när bussen kommer fram...jag har fortfarande inte fått det brevet...vet inte avgång eller nån ting....
Dioxys
quote:
Originally posted by mindshooter
beror på när bussen kommer fram...jag har fortfarande inte fått det brevet...vet inte avgång eller nån ting....


det skrev dem väll i forumet?

quote:

Här är de efterlängtade tiderna:

Stockholmsbussen 250kr

Cityterminalen, Stockholm: 17:30
Beräknad ankomst: ca 21:00
Bussarna hem går ca 06:30 på morgonen.
mindshooter
ok tack..börjar festen 22.00 eller? kanske inte så mycket tid för en förfest...fast iofs...om alla skulle kunna träffas hemma hos eller utanför Jre då..så kan vi köa ihop :)
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by mindshooter
ok tack..börjar festen 22.00 eller? kanske inte så mycket tid för en förfest...fast iofs...om alla skulle kunna träffas hemma hos eller utanför Jre då..så kan vi köa ihop :)


vore kul!
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
ok tack..börjar festen 22.00 eller? kanske inte så mycket tid för en förfest...fast iofs...om alla skulle kunna träffas hemma hos eller utanför Jre då..så kan vi köa ihop :)


låter som en bra idé... vi borde ju komma fram ganska så sammtidigt eftersom jag också åker med bussarna... visserligen från gbg, men skall ju också vara framme vid 21.00
mindshooter
Kom ihåg nu alla (som steve skrev återigen) att framför DJ lite till höger är dansplats om man vill dansa med TAs :)

SteveTranz4ever
Kanske är svårt att ses hemma hos Jre med tanke på att ingen vart där tidigare ;)
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Kanske är svårt att ses hemma hos Jre med tanke på att ingen vart där tidigare ;)


det va ju ca 100m därifrån så det e la bara att bilda en klunga runt hela byggnaden och gå ca 100m och den som hittar honom hojtar till :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Privacy Statement