|
Midway @ Idrottshuset,Jönköping 31.05.03 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
de som jag vet är 100% so far är:
dioxys
steve
vizay
mindshooter
pazi
och du då..
endre skulle du med? |
|
|
| SWE_TRANCE |
dioxys
steve
vizay
mindshooter
pazi
impulze
SWE_TRANCE
tobo_99 |
|
|
| impulze |
Nice nice
men allvarligt, vore det inte riktigt ordentligt nice om alla swetas träffas där, alla får chansen att presentera sig, sen dansa aset av oss tillsammans? :D så kanske man kan få med sig massa sköna bilder hem på oss så man kan reta dom andra på forumet som inte var med.. hehe.. jaja jag vet hur dessa ideer slutar.. men det är inte ngt jätte projekt precis :P |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by impulze
Nice nice
men allvarligt, vore det inte riktigt ordentligt nice om alla swetas träffas där, alla får chansen att presentera sig, sen dansa aset av oss tillsammans? :D så kanske man kan få med sig massa sköna bilder hem på oss så man kan reta dom andra på forumet som inte var med.. hehe.. jaja jag vet hur dessa ideer slutar.. men det är inte ngt jätte projekt precis :P |
precis detta var planen på Scandivania tour...jag t.om hade folks mobilnummer....men det verkar som att när folk väl kommer till golvet så sprider man lätt ut sig....så det var nog bara jag som träffade en hel del känns det som...blev ingen riktig samling....och då var vi ändå fler än på detta,.....tyvärr är det så :\ |
|
|
| Dioxys |
| u can count on me! :) |
|
|
| impulze |
| quote: | Originally posted by mindshooter
precis detta var planen på Scandivania tour...jag t.om hade folks mobilnummer....men det verkar som att när folk väl kommer till golvet så sprider man lätt ut sig....så det var nog bara jag som träffade en hel del känns det som...blev ingen riktig samling....och då var vi ändå fler än på detta,.....tyvärr är det så :\ |
om alla som ska med har med sig en mobiltelefon, kan någon (jag har inget emot det) ringa runt till alla och få ihop oss innan insläppet så hinner man iaf träffas innan man kommer in.. sen vore det ju kul o fortsätta natten tillsammans, men om jag ska kunna hjälpa måste jag ha ett par nummer.. eller kan man ringa 118118 och fråga efter numret t.ex till "dioxys på TA"? :D hehe |
|
|
| SteveTranz4ever |
Klart vi ska ses... mig och mindshooter kanske dom flesta känner igen men sen kan vi ju också göra som mindshooter föreslog när vi kommit in på Fokused att vi TAs försöker stå på höger sida om DJen så att säga sett från publikhållet så vet man att där står det alltid TAs å stuffar... jag kommer mest springa omkring å filma på detta event.
Så här kommer ni nog mest se mig >>>liquidsunset.org/steve |
|
|
| mindshooter |
| ja vi kan juh såklart försöka :) Men låt oss säga till höger framför DJ....det är skitbra... :) dansa där! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
ja vi kan juh såklart försöka :) Men låt oss säga till höger framför DJ....det är skitbra... :) dansa där! |
vi kan ju alltid försöka.. nån gång måste det ju funka :D
till höger framför DJ'n.. då kommer jag dit :) |
|
|
| AnD |
till höger om dj'n blir bra :)
ses där då :p :) |
|
|
| impulze |
| nån från stockholm som vill dela soppa med mig och 2 polare ner till jkpg? har 2 platser i bilen ;) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by AnD
till höger om dj'n blir bra :)
|
Till vänster om han blir dålig då eller?
Lessen, var tvungen... har ju snackat om syftningsfel i en annan tråd |
|
|
|
|