|
Midway @ Idrottshuset,Jönköping 31.05.03 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Hmmm.16 år + trance event er som regel ingen bra kombinasjon....Men vi får se.Kanskje det utvikler seg annerledes i Sverige enn i Norge? |
Tveksamt, :(
Jag håller mig undan iaf, gammal å tråkig som man är, ;) |
|
|
| mindshooter |
Hmmm.16 år + trance event er som regel ingen bra kombinasjon....Men vi får se.Kanskje det utvikler seg annerledes i Sverige enn i Norge? |
Trance + Sverige har tidigare oftast inte varit en bra kombination heller..men se nu :D tycker det är jättekul att många fler kan få komma ut och dansa och njuta av livets goda, trots ålder!!!! förstår inte att folk kan vilja ta bort det från någon bara för att den är yngre :) |
|
|
| Vizay |
| dessutom handlar det om något så futtigt som 2 ynka år... |
|
|
| AnD |
tämligen rejält intressant. :) :) :)
| quote: | Originally posted by mindshooter
Dom ska tydlign fixa några bussar oxå... |
berätta mer :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag förstår lätt dom som har emot lite yngre åldersgräns... alla är ju faktiskt inte som mindshooter/vizay/dio.... många 16åringar å lite uppåt till och med är ju så kallade "fjortisar"
Det fanns ju ett skäl varför man slutade gå på 18års ställen tex. när jag var ung för hundra år sen.
Det blir ändå lite fjortisfylla/NRJparty stämpel lätt om det är övervägande med allt för unga.
Själv gör jag bara så att jag kollar inte på dom och gör min grejj å njuter av musiken.
En viss person har ju blivit tillfrågad att göra den officiella "Midway filmen" (75% klart) så jag lär ju va med i vilket fall där nere... |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | | Originally posted by SteveTranz4ever En viss person har ju blivit tillfrågad att göra den officiella "Midway filmen" (75% klart) så jag lär ju va med i vilket fall där nere... |
wow, kul som faan! :D
Ja, du börjar ju "få kläm" på detta med att spela in videos nu... ;) |
|
|
| WoberT |
steve: nä fan så skoj.. ta med dig stativ o grejer då så det blir riktigt bra filmat.. o ta med dig stonefield.. jävla kul om en filmar dj:sen o en filmar publiken.. =D
jag tror faktiskt inte det kommer så mycket fjortisar.. eftersom det kostar så pass mycket pengar så får vi hoppas att dom inte dyker upp utan att vi får dit 16 åringar som älskar trance.. skillnaden mellan 16 o 18 är inte så jättestor heller tycker jag inte.. funkade bra sist på Voyage.. jag tänker inte på dom helt enkelt.. |
|
|
| Vizay |
jag tänker inte heller så mycke på dom som larvar runt osv...jag kör min grej så får dom stå för sin..vill dom vara fjortisar så fine, bara dom inte e fjortisar på mig :p
men sen som wobert säger å som jag sagt i andra trådar...iom priset så kommer nog de allra vanligaste människorna som bara chansar på nån fest inte att komma...de lär ju ändå gå upp emot en 3-400 bara på biljetten om jag inte har fel |
|
|
| mindshooter |
Jag påstår inte att jag själv kommer gå på 16 års fester när jag är 20...men jag påstor DOCK att jag aldrig kommer vilja ta det ifrån dom...tycker inte att det ska vara 18 överallt....dom ska väl oxå få gå på sjyssta fester? Även om jag prioriterar bort dessa fester så kan juh dom få vara där....
Dessutom tycker jag att folk tittar för mycket på alla andra och för lite på sig själva, fan gå dit för musiken och för dom sköna människor som faktiskt kommer finnas där. Om det finns fjortisar så kan väl dom få finnas där, dansa o ha kul själv istälet, sök dig till människor som du kommer överens med. Ålder är bara en siffra som stämplas på folk för att hålla reda på dom. |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Jag påstår inte att jag själv kommer gå på 16 års fester när jag är 20...men jag påstor DOCK att jag aldrig kommer vilja ta det ifrån dom...tycker inte att det ska vara 18 överallt....dom ska väl oxå få gå på sjyssta fester? Även om jag prioriterar bort dessa fester så kan juh dom få vara där....
Dessutom tycker jag att folk tittar för mycket på alla andra och för lite på sig själva, fan gå dit för musiken och för dom sköna människor som faktiskt kommer finnas där. Om det finns fjortisar så kan väl dom få finnas där, dansa o ha kul själv istälet, sök dig till människor som du kommer överens med. Ålder är bara en siffra som stämplas på folk för att hålla reda på dom. |
det där va fint sagt kenny.. =) håller verkligen med dig.. om man bara sköter sig själv o njuter av musiken så är det ju ingen fara.. |
|
|
| Sand Leaper |
Er enig med folket.På Mankind krydde det av fjortiser,men de plaget ikke meg,for jeg var altfor dypt i musikken til å bry meg:DSå det skulle ikke være no stort problem,spesielt med de prisene.
Det jeg mente når jeg skrev den posten min,var hvordan media vil reagere når det er såpass unge folk på trance events der folk går på diverse illegale substanser.Ikke at jeg har noe imot det,men av erfaring så blir ting vesentlig verre hvis doprelaterte hendelser forekommer når det er 16 åringer involvert. I Oslo gjorde en slik hendelse at ingen store trance events ble holdt på flere år.Vil ikke at det samme skal skje med dere også.... |
|
|
| WoberT |
Er enig med folket.På Mankind krydde det av fjortiser,men de plaget ikke meg,for jeg var altfor dypt i musikken til å bry meg:DSå det skulle ikke være no stort problem,spesielt med de prisene.
Det jeg mente når jeg skrev den posten min,var hvordan media vil reagere når det er såpass unge folk på trance events der folk går på diverse illegale substanser.Ikke at jeg har noe imot det,men av erfaring så blir ting vesentlig verre hvis doprelaterte hendelser forekommer når det er 16 åringer involvert. I Oslo gjorde en slik hendelse at ingen store trance events ble holdt på flere år.Vil ikke at det samme skal skje med dere også.... |
nä det vore ju verkligen hemskt om det skulle hända nåt sånt.. *håller tummarna* men har man ett bra samarbete med polisen o kommunen ska det nog ordna sig tror jag. |
|
|
|
|