|
Midway @ Idrottshuset,Jönköping 31.05.03 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| doter |
hur många bilar e d som går från sthlm?
Vår å Steves va ja vet...
e d fler? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by doter
hur många bilar e d som går från sthlm?
Vår å Steves va ja vet...
e d fler? |
Ja var det inte nån till?
doter (som jag även kommer kalla dig för sen också)... vad sägs om att glida neråt vid 15.00 tiden ? |
|
|
| Dioxys |
annikapannika från tc skulle väll också med i nån bil från sthlm?
eller är hon med i din bil doter? |
|
|
| mindshooter |
usch.... med stefan i bilen är man dock trygg...han kan käka big mac och köra samtidigt... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
usch.... med stefan i bilen är man dock trygg...han kan käka big mac och köra samtidigt... |
Ha ha ha... you bet ... Och du har själv sett det :) Fan sugen jag blev på en Big Mac nu då... |
|
|
| Dioxys |
köra bil, käka big mac OCH scratcha so dj jean.. SAMTIDIGT! :eyes: :stongue:
lite nyfiken på din bilstereo stefan ;) |
|
|
| impulze |
| nu är det bara 1 dag kvar till imorrn, haha lät bra va? :P förstår ni att jag gick och la mig kl 6 igårkväll för att döda lite tid.. :) well well, i'm a freak! yeah! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by impulze
nu är det bara 1 dag kvar till imorrn, haha lät bra va? :P förstår ni att jag gick och la mig kl 6 igårkväll för att döda lite tid.. :) well well, i'm a freak! yeah! |
Det hade jag också tänkt göra för att vända på dygnet... Midway håller ju öppet till 6 på morgonen.... tyvärr gick det inge bra utan jag somna framför TVn redan vid 1 :tongue2 |
|
|
| mindshooter |
| Jag ska vända på dygnet inatt..ska på solförmörkelsefest i skogen...det ni ;) |
|
|
| Dioxys |
| var inne i stan och köpte sånt där papper du skriver i en vanlig bläckstråle skrivare, ska printa ut mitt nicknamne (dioxys) och logga på den :) så ser ni den så hälsa förfan! :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Vi som åker i min bil har nu iaf bestämmt att mötas upp vid den för dagen passande BÖG ringen vid central stationen vid 15.00 Sen bär det raka vägen ner till Jönköping och Midway... Beräknar vara framme ungefär vid 18.00 om vi inte kör alldeles vilse :) |
|
|
|
|