return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
Midway @ Idrottshuset,Jönköping 31.05.03 (pg. 9)
View this Thread in Original format
mindshooter
hehe jag trodde dig faktiskt inte ;)

förresten...tjänar ni så mycket på att åka bil förresten? Var juh rätt billigt med bussen tänkte jag....o du brukar juh inte vara så het på att köra hem samma dag som festen slutar :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
hehe jag trodde dig faktiskt inte ;)

förresten...tjänar ni så mycket på att åka bil förresten? Var juh rätt billigt med bussen tänkte jag....o du brukar juh inte vara så het på att köra hem samma dag som festen slutar :)


Ja de e mycke möjligt men jag vill komma ner ett par timmar innan eftersom jag vill kolla läget... ska ju filma en massa. Tyvärr så blir det ett jävla skit efter festen att ta sig hem men förhoppningsvis kan man få vila sig ett par timmar direkt, är det riktigt fint väder behöver man ju inte direkt stressa hem utan kan softa ner i nån park eller nåt eller nåt.....
Vizay
jag säger som steve...om de e fint väder bangar jag inte på att typ köpa frulle nånstans å sen bara sätta sig i en park å softa några timmar :)
cviper
Ok, äntligen skaffat biljetter till midway + tåg tillbaks (blir körd dit) =)

Känns gott:
30.5 - Studentbal
31.5/01.6 - Midway
03.6 - Studentavslutning + fest

Och sen ligger lite saker däremellan också :crazy:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by cviper
Ok, äntligen skaffat biljetter till midway + tåg tillbaks (blir körd dit) =)

Känns gott:
30.5 - Studentbal
31.5/01.6 - Midway
03.6 - Studentavslutning + fest

Och sen ligger lite saker däremellan också :crazy:


Det låter ju bara bra cviper... bara kul när det händer nåt eller hur!

Mina kommande dagar är också rätt packade
28/5 Global Underground
30/5 Weekender med Fokused
31/5 Midway :D
doter
Vi e 4 fr sthlm som oxå lär glida m på förfesten... på parkeringen ängen parken whatever ever...

LÄTT!!!
impulze
6 days and counting :D
Dioxys
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Motorjäveln har skurit igen...










...trodde jag när jag svängde upp till arbetskamraten idag för det började ryka å lukta illa från motorhuven och det var en lång sträng av grön vätska på asfalten... när jag öppnade huven så visade det sig att var bara en slang till kylaren som hade hoppat av så det var ju bara att mpntera på å dra åt slangklämman än hårdare än vad mekanikern hade gjort som böt motorn... vilken tur att det inte var nåt värre :wtf:


haha, fyfan du skrämde mig lite där :)
nej nu jävla ska det bli helg snart! :)
WoberT
blää blir ju avundsjuk på er som ska åka ner innan o softa i nån park.. vill vill vill.. =D men men kan va skoj o åka buss oxå
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by WoberT
blää blir ju avundsjuk på er som ska åka ner innan o softa i nån park.. vill vill vill.. =D men men kan va skoj o åka buss oxå


Ja fan Wobban... ni får de hela gött på bussen, blir ju massa roliga osm ska åka med där :)

mindshooter
quote:
Originally posted by WoberT
men men kan va skoj o åka buss oxå


kan? KAN? det kommer vara sån stämningen på bussen mannen :) fett ös

C U there ;)
Vizay
tänkte ju just påpeka det...ni som åker buss har ju förfesten där ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
Privacy Statement