return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Midway @ Idrottshuset,Jönköping 31.05.03 (pg. 7)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by impulze
nån från stockholm som vill dela soppa med mig och 2 polare ner till jkpg? har 2 platser i bilen ;)
Det ska nog inte vara några problem... jag har fyllt min bil med mig (såklart) Dioxys, Vizay + flickvän, skulle det krisa skulle säkert en till gå in...
impulze
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det ska nog inte vara några problem... jag har fyllt min bil med mig (såklart) Dioxys, Vizay + flickvän, skulle det krisa skulle säkert en till gå in...


hehe okej, vad säger du om att bila tillsammans, att vi möts i sthlm med bilarna och åker ner tillsammans i varsinna bilar dåra ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by impulze
hehe okej, vad säger du om att bila tillsammans, att vi möts i sthlm med bilarna och åker ner tillsammans i varsinna bilar dåra ;)
Jo men visst går la de bra :) Jag har dock tänkt att vara där nere i god tid... dels för att kolla för egen del med kameror och rigga dom osv. Men sen kanske man hinner förbi nån sväng vid nån förfest... eller kanske inte men det först nämda måste jag hinna iaf...

Tänkte se till att jag e där till 20.00 typ iaf.

Det kommer ju säkert vara super väder också *hoppas* så innan kan ju ni om ni inte hittar nånstans att chilla vara vid min bil å poppa trance-mobil å de säger inte lite heller :) dansa på asfalten med en bira i handen medans solen går ner till HÖG dunka dunka :gsmile:

Råkade bli lite väl euforisk nu för jag lyssnar på "Plastic Boy - Live Another Life" :toocool:


[edit] Typ så här

SteveTranz4ever
Och så här hittar man

Klicka här för att se vägbeskrivning

http://www.maporama.com/image.asp?XgoPageName=ItiResult&_XgoBoundingRectMinXY=1314483,3482924&_XgoBoundingRectMaxXY=1512845,3698129&GCISITI_CenterMode=0&GCISITI_Command=AfficherIti&XgoUserID=924B91C083134054&XgoNbReq=XgoNbReq=1&XgoAnswer=Gif&GCISITI_StartXY=1512846,3698132&GCISITI_EndXY=1314394,3483529&sizex=370&sizey=263&GCISITI_StartName=&GCISITI_EndName=&CODE=bulot
impulze
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jo men visst går la de bra :)..


det låter nice, kan bli kul också, vi hade också tänkt att åka i god tid om det skulle vara några svårigheter att hitta :P

Nice reg nr :) bilen är också nice, primera GT?

BTW Ciacomix lirar det skönaste set'et jag hört, di.fm
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by impulze
det låter nice, kan bli kul också, vi hade också tänkt att åka i god tid om det skulle vara några svårigheter att hitta :P

Nice reg nr :) bilen är också nice, primera GT?

BTW Ciacomix lirar det skönaste set'et jag hört, di.fm


Hmm ja se vad photoshop kan göra ;) Inte äkta plåt, vill inte skylta med den eftersom jag har en hel del av värde i bilen... inte bara 10 bra trance CDs...

Är tyvärr en Primera alá Gubbe... 125 halvmisshandlade hästar som helst vill bli råvara till Mc Donalds hamburgare :p




En till karta
Idrottshuset ligger längst till vänster i mitthöjd...
AnD
quote:
Originally posted by Aendy
Till vänster om han blir dålig då eller?

Lessen, var tvungen... har ju snackat om syftningsfel i en annan tråd


:rolleyes: jo, det kan jag medge var klumpigt. sorry :rolleyes:
btw, heter det inte "till vänster om honom"?




Vilka ska åka med "midway-bussen" från Stockholm?
Aendy
quote:
Originally posted by AnD

btw, heter det inte "till vänster om honom"?



nja, helst inte i den meningen...
AnD
quote:
Originally posted by Aendy
nja, helst inte i den meningen...


Värsta jag hört. Varför inte?
Aendy
om honom blir dålig... låter illa i mina öron

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by AnD
:rolleyes: jo, det kan jag medge var klumpigt. sorry :rolleyes:
btw, heter det inte "till vänster om honom"?

quote:
Originally posted by Aendy
nja, helst inte i den meningen...

quote:
Originally posted by AnD
Värsta jag hört. Varför inte?

quote:
Originally posted by Aendy
om honom blir dålig... låter illa i mina öron


För vidare diskussion... se denna länk ;)
SWE_TRANCE
som ni ser på kartan som steve postade så finns det ju en liten park precis i närheten utav idrottshuset.
Torgparken kanske blir en bra "förfestarpark" om vädret tillåter :)

Själv åker jag med "midwaybussen", och den är väl inte där förrän insläpp typ..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Privacy Statement