|
Midway @ Idrottshuset,Jönköping 31.05.03 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
och så e man ju inte hemma på torsdag :(
får ta och testa ringa och hoppas det går bra |
|
|
| XLA |
Redan på torsdag... shiit, jag som är pank just nu.
HATA PENGAR :whip:
Jaja, de kan la inte ta slut på en dag... eller? :nervous: |
|
|
| mindshooter |
Jag har förstått det som att jag ska uppträda på denna fest oxå, så jag är där iaf :)
mindshooter
dbl
Vizay
Stevetranz4ever
Dioxys
XLA
MiB
Xoda
WoberT |
|
|
| SWE_TRANCE |
mindshooter
dbl
Vizay
Stevetranz4ever
Dioxys
XLA
MiB
Xoda
WoberT
SWE_TRANCE |
|
|
| dbl |
bra.. då kommer man la iallaflal känna någon om man nu drar dit :)
vilket jag noga har sett till att jag inte skall glömma
KLICKA |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dbl
bra.. då kommer man la iallaflal känna någon om man nu drar dit :)
vilket jag noga har sett till att jag inte skall glömma
KLICKA |
Vadå om ??? Vad betyder om ? Klart du ska komma dummer :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vadå om ??? Vad betyder om ? Klart du ska komma dummer :) |
hehe... om:et e la om jag inte får tag på biljett av nån anledning |
|
|
| P4z! |
mindshooter
dbl
Vizay
Stevetranz4ever
Dioxys
XLA
MiB
Xoda
WoberT
SWE_TRANCE
P4z! |
|
|
| XLA |
Tänd som fan är jag! Blir min första riktiga trancefest :)
Gogogo. |
|
|
| [nils] |
neh! nu blir ja lack! :whip:
"örebro - megahertz". gick dit för o köpa biljetter; får se att dom har stängt. inte för dan, utanför gott! :eyes: och det hade dom tydligen gjort för ett tag sedan med! :eek: "wtf" tänkte jag o ringde dom andra megahertz affärerna som stod på listan, men dom visste inte hur jag skulle kunna få tag på biljetter heller... jag har dock inte ringt Jönköping, men det kan jag inte göra pga påskstängt (antar jag iaf)...
jag har förövrigt mailat TC nissarna om saken, men inte fått svar...
HJÄLP! tänk ifall jag inte får nån biljett?! :nervous: :nervous: då kommer jag hoppa från en bro med blytyngder
(annars så kan ni skriva upp mig med) |
|
|
| wezzman |
| quote: | Originally posted by [nils]
neh! nu blir ja lack! :whip:
"örebro - megahertz". gick dit för o köpa biljetter; får se att dom har stängt. inte för dan, utanför gott! :eyes: och det hade dom tydligen gjort för ett tag sedan med! :eek: "wtf" tänkte jag o ringde dom andra megahertz affärerna som stod på listan, men dom visste inte hur jag skulle kunna få tag på biljetter heller... jag har dock inte ringt Jönköping, men det kan jag inte göra pga påskstängt (antar jag iaf)...
jag har förövrigt mailat TC nissarna om saken, men inte fått svar...
HJÄLP! tänk ifall jag inte får nån biljett?! :nervous: :nervous: då kommer jag hoppa från en bro med blytyngder
(annars så kan ni skriva upp mig med) |
Det finns på Nice Price Records i Örebro istället. |
|
|
|
|