return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 
Midway @ Idrottshuset,Jönköping 31.05.03 (pg. 4)
View this Thread in Original format
MiB
quote:
Originally posted by P4z!
Biljetterna släpps nu på torsdag!

http://midway.tranceclubber.com


bockar o bugar
dbl
och så e man ju inte hemma på torsdag :(
får ta och testa ringa och hoppas det går bra
XLA
Redan på torsdag... shiit, jag som är pank just nu.
HATA PENGAR :whip:
Jaja, de kan la inte ta slut på en dag... eller? :nervous:
mindshooter
Jag har förstått det som att jag ska uppträda på denna fest oxå, så jag är där iaf :)

mindshooter
dbl
Vizay
Stevetranz4ever
Dioxys
XLA
MiB
Xoda
WoberT
SWE_TRANCE
mindshooter
dbl
Vizay
Stevetranz4ever
Dioxys
XLA
MiB
Xoda
WoberT
SWE_TRANCE
dbl
bra.. då kommer man la iallaflal känna någon om man nu drar dit :)
vilket jag noga har sett till att jag inte skall glömma
KLICKA
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by dbl
bra.. då kommer man la iallaflal känna någon om man nu drar dit :)
vilket jag noga har sett till att jag inte skall glömma
KLICKA


Vadå om ??? Vad betyder om ? Klart du ska komma dummer :)
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vadå om ??? Vad betyder om ? Klart du ska komma dummer :)


hehe... om:et e la om jag inte får tag på biljett av nån anledning
P4z!
mindshooter
dbl
Vizay
Stevetranz4ever
Dioxys
XLA
MiB
Xoda
WoberT
SWE_TRANCE
P4z!
XLA
Tänd som fan är jag! Blir min första riktiga trancefest :)
Gogogo.

[nils]
neh! nu blir ja lack! :whip:

"örebro - megahertz". gick dit för o köpa biljetter; får se att dom har stängt. inte för dan, utanför gott! :eyes: och det hade dom tydligen gjort för ett tag sedan med! :eek: "wtf" tänkte jag o ringde dom andra megahertz affärerna som stod på listan, men dom visste inte hur jag skulle kunna få tag på biljetter heller... jag har dock inte ringt Jönköping, men det kan jag inte göra pga påskstängt (antar jag iaf)...

jag har förövrigt mailat TC nissarna om saken, men inte fått svar...

HJÄLP! tänk ifall jag inte får nån biljett?! :nervous: :nervous: då kommer jag hoppa från en bro med blytyngder

(annars så kan ni skriva upp mig med)
wezzman
quote:
Originally posted by [nils]
neh! nu blir ja lack! :whip:

"örebro - megahertz". gick dit för o köpa biljetter; får se att dom har stängt. inte för dan, utanför gott! :eyes: och det hade dom tydligen gjort för ett tag sedan med! :eek: "wtf" tänkte jag o ringde dom andra megahertz affärerna som stod på listan, men dom visste inte hur jag skulle kunna få tag på biljetter heller... jag har dock inte ringt Jönköping, men det kan jag inte göra pga påskstängt (antar jag iaf)...

jag har förövrigt mailat TC nissarna om saken, men inte fått svar...

HJÄLP! tänk ifall jag inte får nån biljett?! :nervous: :nervous: då kommer jag hoppa från en bro med blytyngder

(annars så kan ni skriva upp mig med)


Det finns på Nice Price Records i Örebro istället.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement