|
Midway @ Idrottshuset,Jönköping 31.05.03 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
| men är det inte så att just jönköpings arrangörerna har ett sammarbete med kommunen om just sånna här fester? :) |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by Dioxys
men är det inte så att just jönköpings arrangörerna har ett sammarbete med kommunen om just sånna här fester? :) |
jo dom har rätt bra samarbete med kommunen har jag för mig.. jkpg kommun är bra |
|
|
| pelle |
de kommer säkert bli ballt.
2000pers går ju in också:tongue3 |
|
|
| Xoda |
| quote: | Originally posted by Dioxys
men är det inte så att just jönköpings arrangörerna har ett sammarbete med kommunen om just sånna här fester? :) |
jodå vi har ett hyfsat bra samarbete med både kommun, polis och brandkår! det är lika bra;) jaja... se till å hålla ögona öppna i början av April när vi släpper biljetterna!
/Emil-nova crew |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by Xoda
jodå vi har ett hyfsat bra samarbete med både kommun, polis och brandkår! det är lika bra;) jaja... se till å hålla ögona öppna i början av April när vi släpper biljetterna!
/Emil-nova crew |
nåt mer om biljetter?? |
|
|
| XLA |
31e Maj? Nä nu jäv... *skriver i kalendern*
Party Party :D:happy2: |
|
|
| Dioxys |
fyfan va man längtar då :)
önskar man kunde få beställa biljetter på en gång nu :)
undrar bara lite vad bussresa å sånt kan kosta ner och upp?
har raggat upp en massa kompisar som är jävligt nyfikna på just den delen :) |
|
|
| jake |
Pratade precis med Johan och han hälsar att han är tokladdad inför Midway!!!
Blir asgrymt! |
|
|
| MiB |
| vill veta när man kan beställa biljetter juuuuu =) |
|
|
| Vizay |
| jake: fan va trevligt...hoppas på att männschan ska riva hela stället med musiken ;) |
|
|
| SWE_TRANCE |
YES!
Ska bli kul med en fest igen :)
Bäst att fixa biljett så fort som möjligt! |
|
|
|
|