return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
Midway @ Idrottshuset,Jönköping 31.05.03 (pg. 8)
View this Thread in Original format
mindshooter
jag ska på bussen :)
WoberT
jag ska oxå med bussen.. =D blir väl o sitta o förfesta lite innan bussen går o sen på bussen.. =D
Vizay
skulle inte klaga på å bara sitta å chilla i steves bil med fet musik med alla dörrarna öppna å bara njuta...ladda inför kvällen lixom :D

vore ju najs om vi åker jämte varandra ner...får man träffa lite fler TA's som man inte träffat dårå :D
impulze
quote:
Originally posted by Vizay
skulle inte klaga på å bara sitta å chilla i steves bil med fet musik med alla dörrarna öppna å bara njuta...ladda inför kvällen lixom :D

vore ju najs om vi åker jämte varandra ner...får man träffa lite fler TA's som man inte träffat dårå :D


precis min tanke booooy ;) det vara naajs :)
doter
Ni som drar m bil från STHLM... När drar ni då?

Ska vi samåka ner å flippa som fan på vägarna =D

GRYMT ju!

Kör vi förfest på nån äng (lr varför inte mitt i stan =P)där nere sen m den bästa bilstereon på högsta ljud å alla dörrarna öppna å flippa ännu mera..! Soooooft
Vizay
ok verkar bli såhär nu...eftersom steves bil har lite sköna uttag i sin bil så kommer jag dra med min mixer, mina cd-spelare samt en samling skivor så när vi e framme sen så får dom som vill lira å dom andra softar åsså förfestar vi lite på nån skön parkering eller i nån skön park eller nått :D

[edit]

ta med er lite skönaskivor osv så blir det mer skön musik att lira :D
doter
quote:
Originally posted by Vizay
ok verkar bli såhär nu...eftersom steves bil har lite sköna uttag i sin bil så kommer jag dra med min mixer, mina cd-spelare samt en samling skivor så när vi e framme sen så får dom som vill lira å dom andra softar åsså förfestar vi lite på nån skön parkering eller i nån skön park eller nått :D

[edit]

ta med er lite skönaskivor osv så blir det mer skön musik att lira :D


NAJZZZZZZ
dbl
himla nära nu... hääärrrlliggttt :)
kan inte vänta på att få träffa dem som jag redan träffat igen och förhoppningsviss några nya typer :D
[nils]
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
dioxys
steve
vizay
mindshooter
pazi
impulze
SWE_TRANCE
tobo_99


+ mig o två kompisar :)

FY VA GRYMT DE SKA BLI O FÅ SE GIELEN!! :D :stongue: :wtf:

vizay, finns de rum för tre till på parkeringen?
AnD
quote:

dioxys
steve
vizay
mindshooter
pazi
impulze
SWE_TRANCE
tobo_99
dbl
[nils]
and


korrekt?

Vizay
quote:
Originally posted by [nils]
vizay, finns de rum för tre till på parkeringen?


bring one, nring two, bring three....bring everyone!!! :D

självklart e alla välkomna på förfest @ steves bil...frågan e bara var vi ställer oss men någonstans nära idrottshuset lär det ju bli iaf :)
SteveTranz4ever
Motorjäveln har skurit igen...










...trodde jag när jag svängde upp till arbetskamraten idag för det började ryka å lukta illa från motorhuven och det var en lång sträng av grön vätska på asfalten... när jag öppnade huven så visade det sig att var bara en slang till kylaren som hade hoppat av så det var ju bara att mpntera på å dra åt slangklämman än hårdare än vad mekanikern hade gjort som böt motorn... vilken tur att det inte var nåt värre :wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
Privacy Statement