|
Midway @ Idrottshuset,Jönköping 31.05.03 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| zamson |
| finns d några anordnade bussar från sthlm?? |
|
|
| dbl |
| så.. då har man varit och fixat biljett idag då... så nu kan jag inte ångra mig längre :) |
|
|
| tobo99 |
| får köpa biljetter imorrn... |
|
|
| AnD |
köpte biljett idag :)
fyfan vad man längtar :D |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by AnD
köpte biljett idag :)
fyfan vad man längtar :D |
joo, samma här :) missade dig på plattan tydligen :P |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Dioxys
joo, samma här :) missade dig på plattan tydligen :P |
tror att du blandar ihop fester nu jaaao eller så var du sarkastisk? :p |
|
|
| Dioxys |
| köpte först midway biljett på saturn vid 13, sen köpte jag biljett till polare för tranceicion på plattan vid 14 :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Äntligen är biljetten i min hand!!!
OMG, jag hoppas att jag får höra mina "godingar" av Gielen... :D
RED: en del av godingarna står ju såklart i min sign.. |
|
|
| Kraith |
| Hur ska Stockholmsfolket ta sig dit? Jag funderar på att kanske haka. :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Kraith
Hur ska Stockholmsfolket ta sig dit? Jag funderar på att kanske haka. :) |
Tjena mannen... ja du jag kommer bila ner i alal fall och tar med mig Vizay med flickvän + Dioxys...
Kommer nog åka rätt tidigt ner på lördagen där :) |
|
|
| impulze |
aaah, knappt 3 veckor kvar nu :D man längtar inte liiiite.. undra hur pass sent man kan köpa tågbiljett? det borde man kunna göra nån dag innan..
Kan alla som har biljett och är supermegadunderultra-säkra på att dom ska dit skriva i den här threaden, så man kan få lite pail på vilka man eventuellt får träffa där nere :P något som skulle vara kul är att alla swetas träffas på något mirakulöst sätt väl inne på festen, lite svårt att bestämma hur/var/när nu iofss. aja :P
over and out |
|
|
|
|