|
ב-8.4 אני הולך לתקלט ב.........
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
לילינבלום 25!!!!!
איזה כיף!!!!!
בכל מקרה, אתם מוזמנים!!! זו מסיבה פרטית אז כרטיס הבנתי שיעלה 40 שקל במכירה מוקדמת
wish me luck!!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
נ.ב.
לא, זו לא בדיחת אחד באפריל..... היום בבוקר קיבלתי טלפון מחבר של חבר שלי, שמארגן את המסיבה.... והוא וחבר שלי רוצים לקדם אותי קצת אז.....
נקווה רק שזה יצא לאור בסוף
יהיו לי עוד פרטים בהמשך.......
stay tuned :D |
|
|
| Hell_Copter |
פשששש סחטיין עליך אח שלי
תעדכן אותנו מה עוד נסגר עם זה
ושיהיה בהצלחה |
|
|
| AnthemFreak |
וואי אחי איזה כיף לך..
שיהיה בהצלחה ואני מקווה שזה יצא בסןף.!! |
|
|
| Sm0keMachine |
סבבה אחי כל הכבוד..
תן להם בראש..
:cool: |
|
|
| luckystrike |
פששש כבוד ! :)
באמת שיהיה בהצלחה ...
ואל תשים מסחרי !
ייצג את הפורום בכבוד !
:) |
|
|
| DjChook |
אם זה בבוקר אז אולי הוא עבד עליך :) ולא אתה עלינו
בכל מקרה, וואי איזה יום מטומטם זה היום |
|
|
| Flotser |
פיייייייייייייייייייייי
בהצלחה!!!!
(אני גם רוצה ללמוד.... אולי יצא לי מתישהו ....)
וחן מה יש לך הכל טוב ?
:p |
|
|
| Rising |
| נקווה שזה אמיתי...בהצלחה גבר |
|
|
| NaOren |
אההההההה אח שלי...
סוף סוף
מזל טוב לך...
תגיד זה יוצא יום שישי? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NaOren
אההההההה אח שלי...
סוף סוף
מזל טוב לך...
תגיד זה יוצא יום שישי? |
יוצא יום שלישי... |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יוצא יום שלישי... |
תודה אחי |
|
|
| Sniper |
| שיהיה בהצלחה אח שלו!!!:] |
|
|
|
|