|
Mocht iemand de nood voelen om... (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Gladius
looking good! =) wat een schoon TA-koppeltje toch hé :).
cheers!
-Glad |
Het enige Beta koppeltje zelfs as ik mij niet vergis! :p
Ik stel voor dat we enorm veel mooie vrouwen naar hier lokken dat we daar een beetje verandering kunnen inbrengen :p Kzal een dees dagen is ne foto van mij posten dan zullen ze vanzelf wel afkomen :p |
|
|
| Tiger777 |
| geloof jij dat maar jongen :D ;) |
|
|
| CygnusX |
Dank u!
Jullie mogen ook allemaal foto's beginnen posten, dat was de bedoeling van mijn post toch allessinds :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Ik stel voor dat we enorm veel mooie vrouwen naar hier lokken dat we daar een beetje verandering kunnen inbrengen :p Kzal een dees dagen is ne foto van mij posten dan zullen ze vanzelf wel afkomen :p |
Goed idee! We hebben dringend meer vrouwelijke BeTA's nodig. TatanaGirl voelt zich eenzaam als enige vrouwelijke BeTA. |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Goed idee! We hebben dringend meer vrouwelijke BeTA's nodig. TatanaGirl voelt zich eenzaam als enige vrouwelijke BeTA. |
ik ken iemand die wel van trance houdt, maar ze heeft het niet zo voor de computer..
ze staat links op deze foto (uiteraard moest ik in focus :haha: )
 |
|
|
| Tiger777 |
| vertel gerust maar wat meer over haar :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Ashelon
Mijn bakkes staat al online, op www.innercircle.be. Linksonder, dus... lees er maar op los mocht het u interesseren, is mijn site over mijn verblijf hier. |
rofl is it just me of loop ik weer achter, anyway wat een smoelwerk :D just kidding bro :p |
|
|
| Eagle` |
de wereld is toch klein eh, yow de seba :p
en voor on topic te antwoorden, damn heb geen pic met mijn smoelwerk op :o |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
vertel gerust maar wat meer over haar :p |
haha, you wish! :haha: |
|
|
| Tiger777 |
Als ze van trance houdt... ja :)
en daar is niks op tegen :D |
|
|
| pooley |
ZO iemand zoek ik, een coole griet da naar trance - techno - house luisterd
Kzen die boere alternatieve - commerciële milk inc fuiven fameus beu ze
En als ik wegga ist meestal me gasten
boehoe
ween ween :) |
|
|
| Eagle` |
ochottekes toch
offtopic: is da een eend in uw siggy pooley, valt me nu ineens op ? :D |
|
|
|
|