return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Mocht iemand de nood voelen om... (pg. 10)
View this Thread in Original format
Nabistai
quote:
Originally posted by Gladius
looking good! =) wat een schoon TA-koppeltje toch hé :).
cheers!

-Glad

Het enige Beta koppeltje zelfs as ik mij niet vergis! :p

Ik stel voor dat we enorm veel mooie vrouwen naar hier lokken dat we daar een beetje verandering kunnen inbrengen :p Kzal een dees dagen is ne foto van mij posten dan zullen ze vanzelf wel afkomen :p
Tiger777
geloof jij dat maar jongen :D ;)
CygnusX
Dank u!
Jullie mogen ook allemaal foto's beginnen posten, dat was de bedoeling van mijn post toch allessinds :)
CygnusX
quote:
Originally posted by Nabistai
Ik stel voor dat we enorm veel mooie vrouwen naar hier lokken dat we daar een beetje verandering kunnen inbrengen :p Kzal een dees dagen is ne foto van mij posten dan zullen ze vanzelf wel afkomen :p

Goed idee! We hebben dringend meer vrouwelijke BeTA's nodig. TatanaGirl voelt zich eenzaam als enige vrouwelijke BeTA.
tor8024
quote:
Originally posted by CygnusX
Goed idee! We hebben dringend meer vrouwelijke BeTA's nodig. TatanaGirl voelt zich eenzaam als enige vrouwelijke BeTA.

ik ken iemand die wel van trance houdt, maar ze heeft het niet zo voor de computer..

ze staat links op deze foto (uiteraard moest ik in focus :haha: )

Tiger777
vertel gerust maar wat meer over haar :p
Eagle`
quote:
Originally posted by Ashelon
Mijn bakkes staat al online, op www.innercircle.be. Linksonder, dus... lees er maar op los mocht het u interesseren, is mijn site over mijn verblijf hier.

rofl is it just me of loop ik weer achter, anyway wat een smoelwerk :D just kidding bro :p
Eagle`
quote:
Originally posted by cyberia
Voor degenen da mijne kop ne keer willen zien,click op onderstaande link,maar wees gewaarschuwd:D
oh ja btw mijn mokke staat er ook op;)
http://groups.msn.com/seabke/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=1

de wereld is toch klein eh, yow de seba :p

en voor on topic te antwoorden, damn heb geen pic met mijn smoelwerk op :o
tor8024
quote:
Originally posted by Tiger777
vertel gerust maar wat meer over haar :p

haha, you wish! :haha:
Tiger777
Als ze van trance houdt... ja :)
en daar is niks op tegen :D

pooley
ZO iemand zoek ik, een coole griet da naar trance - techno - house luisterd

Kzen die boere alternatieve - commerciële milk inc fuiven fameus beu ze

En als ik wegga ist meestal me gasten
boehoe
ween ween :)
Eagle`
ochottekes toch

offtopic: is da een eend in uw siggy pooley, valt me nu ineens op ? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Privacy Statement