|
Mocht iemand de nood voelen om... (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| Ik slaap in mijn bed :) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik slaap in mijn bed :) |
Ah ja, dat ook :D |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ni echt, dan ben ik met andere dingen bezig :eek: |
ja en dan zoiets zeggen op masturbatie dag,
dan MOET ik wel een link leggen eh :p |
|
|
| eieregooie |
P.I.M.P. :D |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Buoyant
ja en dan zoiets zeggen op masturbatie dag,
dan MOET ik wel een link leggen eh :p |
Wat jij doet in je vrije tijd is je eigen keus, maar het zijn alleszins mijn handen niet die eraan zitten :p |
|
|
| Eagle` |
haha enige wat je nog mist is zon gare gouden halsketting ei :D
Mistah Ei from tah hood :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Wat jij doet in je vrije tijd is je eigen keus, maar het zijn alleszins mijn handen niet die eraan zitten :p |
hond gekocht :p:stongue: |
|
|
| SilentEagle |
| Vette tshirt ook. |
|
|
| Wildfir3 |
| en van zo'n volk komt dan meestal de uitspraak 'gekke belgen' :p |
|
|
| Zehra |
dit moeten jullie toch wel ff zien... my new tshirt! :toothless

:D |
|
|
| pooley |
Zelf gemaakt?!
kwil er ook zoeentje ! |
|
|
|
|