|
Mocht iemand de nood voelen om... (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik heb een heleboel domme kl*te foto's van mezelf :tongue2 |
heh, ik ook, maar de wereld is nog niet klaar voor mijn enorme schoonheid :haha: (<---- sarcastische lach) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
heh, ik ook, maar de wereld is nog niet klaar voor mijn enorme schoonheid :haha: (<---- sarcastische lach) |
Jama ik heb die express getrokken toen ik met een maat een bitje debiel aan doen waren :haha: |
|
|
| Tiger777 |
| GE hebt nog geen foto's gepost :toothless |
|
|
| ryo |
Vorig jaar in Spanje gemaakt, Armin wilde perse met me op de foto dus heb ik em maar dat plezier gedaan. Tegenwoordig is m'n kapsel een stuk korter (en normaler)... |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by ryo
Vorig jaar in Spanje gemaakt, Armin wilde perse met me op de foto dus heb ik em maar dat plezier gedaan. |
moet der niets omgedraaid worden in die zin? => |
|
|
| Tiger777 |
| nee, elke keer da ik armin tegengekomen ben, wou hij ook met mij op de foto :haha: |
|
|
| Gladius |
mja k, bij u kannek da begrijpe tiger =>
waarde gij dien ene ni die da tiesto is een mot in z'n gezicht heeft gegeven omdattem ni wouw ophoepele? =) |
|
|
| tor8024 |
| ik wou dat m.i.k.e. zo toegankelijk was.. |
|
|
| Gladius |
ja idd, als ge als dj gewoon tussen het volk komt dansen aan het einde van uw set... :eyes: :eyes: :eyespop:
mega gewoon |
|
|
| ryo |
| quote: | | ja idd, als ge als dj gewoon tussen het volk komt dansen aan het einde van uw set... |
Hij was echt relaxed daar (ook dronken volgens sommigen). Hij moest na z'n set ff een interview geven voor ID&T, stonden wat mensen daar bij de ingang voor de vip ruimte, ik zwaaide ff met m'n camera en hij meteen zo van ja ik kom er zo aan en toen kwam ie na dat interview meteen en ff praatje maken met de mensen enzo, echt cool :) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Gladius
mja k, bij u kannek da begrijpe tiger =>
waarde gij dien ene ni die da tiesto is een mot in z'n gezicht heeft gegeven omdattem ni wouw ophoepele? =) |
Ja, ma sssst, gaat da ni rondvertellen, mensen horen dat niet graag. Trouwes, djeezes, die zat daar aan te dringen: een foto en een handtekening aub, PLEASE PLEASE. jezes, wa denkt die gast wel, da ik zomaar me iedereen op de foto ga of zo? :happy2:
| quote: | | ik wou dat m.i.k.e. zo toegankelijk was.. |
dat is ni waar wa wij hier aan het zeveren zijn he... :haha:
| quote: | | ja idd, als ge als dj gewoon tussen het volk komt dansen aan het einde van uw set... |
Ja, da's waar, da's gewoon zalig. Heeft iemand het al ooit meegemaakt da den DJ gewoon mee kwam danse TIJDENS zenne set? Da's pas bengelek. |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ja, ma sssst, gaat da ni rondvertellen, mensen horen dat niet graag. Trouwes, djeezes, die zat daar aan te dringen: een foto en een handtekening aub, PLEASE PLEASE. jezes, wa denkt die gast wel, da ik zomaar me iedereen op de foto ga of zo? :happy2:
dat is ni waar wa wij hier aan het zeveren zijn he... :haha:
Ja, da's waar, da's gewoon zalig. Heeft iemand het al ooit meegemaakt da den DJ gewoon mee kwam danse TIJDENS zenne set? Da's pas bengelek. |
Ja, wij ;)
Hij maakte zich trouwens vrij belachelijk toen de muziek ineens stopte :D |
|
|
|
|