|
Mocht iemand de nood voelen om... (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Nee, gewoon lelijk :p
Hehe... high? Neuh... misschien van de Coca Cola :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by eieregooie
:D |
Was immiteer een smiley nacht? :conf: :p :D :haha: |
|
|
| Tiger777 |
| nu moe ik toch zegge da ge der in ne vrij aangeschoten toestant uitziet zenne... ;) |
|
|
| eieregooie |
| LOL hehe... ja, sorry... ik kan er echt niks aan doen :( ;) |
|
|
| cyberia |
ja eiergooie ge ziet er precies uit alsof ge nen dikken toeter gesmoord hebt:toothless
kzie toch liever da vrouwelijk schoon in je sig zen,cute:tongue2
cygnusX gebeurd da regelmatig dat er daar zo van die kleppers komen draaien in de versuz? ander as ge der nog is weet van hebt verwittig is hé |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by cyberia
ja eiergooie ge ziet er precies uit alsof ge nen dikken toeter gesmoord hebt:toothless
kzie toch liever da vrouwelijk schoon in je sig zen,cute:tongue2 |
Ok ok, zo beter? :)
 |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ok ok, zo beter? :)
|
De linker helf van die foto toch :p ;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
De linker helf van die foto toch :p ;) |
Hehe... even voor de duidelijkheid... Ik ben dus de rechter! :toothless
Niet dat nu nog iemand interessert, maar goed :D |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
De linker helf van die foto toch :p ;) |
hehe inderdeed:toothless en misschien ook nog die handdoek over je kop trekken:tongue2 :toothless j/k |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hehe... even voor de duidelijkheid... Ik ben dus de rechter! :toothless
Niet dat nu nog iemand interessert, maar goed :D |
Ik hoop dat je daarover niet verrast bent. Als je alle aandacht wil zet dan geen mooi meiske naast u op de foto ;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by cyberia
hehe inderdeed:toothless en misschien ook nog die handdoek over je kop trekken:tongue2 :toothless j/k |
:whip: Grrrr... ;)
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik hoop dat je daarover niet verrast bent. Als je alle aandacht wil zet dan geen mooi meiske naast u op de foto ;) |
Haha, wees maar niet bang hoor ;) De aandacht was toch al op haar gevestigd als gevolg van me sig :D
Dus ach, als ik jullie er een plezier mee doe... :) |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by eieregooie
:whip: Grrrr... ;)
Haha, wees maar niet bang hoor ;) De aandacht was toch al op haar gevestigd als gevolg van me sig :D
Dus ach, als ik jullie er een plezier mee doe... :) |
dan mag je hier blijven posten:p again j/k:D |
|
|
|
|