return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 
Mocht iemand de nood voelen om... (pg. 24)
View this Thread in Original format
TOR
Mike is klein :p
Jasperovitsj
Maar wel dubbel zo breed als mij...:p
Kaidreas
olala mike heeft een ferm t-shirt aan. btw is dat mike zen chick?
Jasperovitsj
Neeje, das een Zweudse kennis van mij die ook mega-Mike fan is, en die heeft tijdens AIB outdoor een citytrip naar Antwerpen gemaakt...
Kaidreas
ooooooow ja das juist da herinner ik me nog, waar ik oooh zo vriendelijk wel even niets tegen zei :D khad weinig goesting om een dialoog te beginnen in een ander taal, kad al moeilijkheden met men frans voor sunset :D
ah kdacht dat die er anders uit zag.
Zehra

awel... gewoon traantjes in de ogen van het lachen... :D ow ja ander meiske in witte bloes is mn vriendin rahime... we waren dus naar een setje van markus aant luisteren! :D

en ja... markus makes me smile :toothless
Eagle`
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Neeje, das een Zweudse kennis van mij die ook mega-Mike fan is, en die heeft tijdens AIB outdoor een citytrip naar Antwerpen gemaakt...

altijd vrouwen achter booth coincidence i think not
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Eagle`
altijd vrouwen achter booth coincidence i think not

Mike was toen single...you do the math? ;) :D
pooley
Jasperovitsj
ROFL :haha: :haha: :haha:

Zehra
:stongue:
lievez
hmmzz mss is tijd voor ne smoelenboek ?

rechts :x was al 7h smorges na het werken aan de "praalwagen" (carnavalperiode;))

in den hof van ne kameraad waar ons "party" caravanne gezet was enzo, fuifke mee BBQ -> zalig (begin zomer wit velleke :p)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 
Privacy Statement