|
Mocht iemand de nood voelen om... (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| idd geen gezeik errond, van wat doe je van studies of watr zijn je hobbies. Maar denk niet dat dit de openingszin is voor een griet te versieren tbh, alle toch hier niet, maybe in holland. Keep me informed eieregooie :p |
|
|
| eieregooie |
| Ach, t valt te proberen :) |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Neuken? :p |
:whip: :whip: :whip:
NO :haha: :haha: :haha: |
|
|
| eieregooie |
Hm... Jammer :(
:p |
|
|
| Tiger777 |
| volgende keer beter ;) |
|
|
| pooley |
| héhéh schitterend ! |
|
|
| tor8024 |
| het is algemeen geweten de men in Nederland directer is dan in België. alleen wist ik niet dat het zo erg was.. :stongue: |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by tor8024
het is algemeen geweten de men in Nederland directer is dan in België. alleen wist ik niet dat het zo erg was.. :stongue: |
jawel het is ooit zo erg, maar in holland zijn er zo veel van die domme wijven die wel es goesting hebben om te neuken, dus hedde meestal gene bull nodig!!!! |
|
|
| pooley |
Ficken?
duitsers zijn er ook ongelooflijk goe din |
|
|
| FredNova |
alleen omdat ik hoor nog niet sta :p
rara... wie ben ik, links of rechts :tongue3
 |
|
|
| Miss Z |
:whip: :whip: :whip: khad die foto al eens gezien hier opt forum ergens... kben zo JALOERS!!! hoe heb je da voor mekaar gekregen??? nee nee kvind da supertof voor u... mag ik er de volgende keer bij? :p |
|
|
| Meltos |
Mooi foto'ke (Illsuion 16 years) hé :)
Vond da ok :D , ma daar moete dus wel "FredNova" voor noeme zene... ;) |
|
|
|
|