|
Mocht iemand de nood voelen om... (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| quote: | Originally posted by pooley
Zelf gemaakt?!
kwil er ook zoeentje ! |
yep self-made... :) binnekort (lees: morgen mss) maak ik me een andere... :toothless |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by pooley
opstrijken? |
yep. |
|
|
| Kaidreas |
kzal er nog maar eens eentje posten.
eentje van mij met vishnu, die super gelukkig was toen ik hem 2 tickets gaf gratis en voor niets voor aib.

das mijn hand :D
btw nice shirt zehra. ma gaat da op den duur nie vervagen met het strijken? |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Kben de Guy toen ook tegengekomen, en het eerste wat hij zei: Ni op letten als ik iets raar zeg, ik ben een beetje zattekes! :D |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
btw nice shirt zehra. ma gaat da op den duur nie vervagen met het strijken? |
ja da vervaagt wel als je da wast met wasmachine... :) mah kga da ofcourse wassen met de hand en da zal het vervagingsproces wel vertragen. well, I hope so.. :toothless |
|
|
| Zehra |
kvoelde opeens de nood om... uhm well... my pix: www.zehra.tk :cool:
ow hint aan alle newbies... posten die pix!!!!!! :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
kvoelde opeens de nood om... uhm well... my pix
|
Die zin klopt toch niet helemaal....het lijkt wel alsof je iets anders wou zeggen!? ;) :p |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Die zin klopt toch niet helemaal....het lijkt wel alsof je iets anders bedoelde!? ;) :p |
jaja mah da kan ik hier nie posten eh...  |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Die zin klopt toch niet helemaal....het lijkt wel alsof je iets anders wou zeggen!? ;) :p |
Eten misschien... wat anders? |
|
|
| Aurélie |
| Hebben jullie geen recente groepsfoto waarop jullie dan kunnen aanduiden wie wie is :clown: ? |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Hebben jullie geen recente groepsfoto waarop jullie dan kunnen aanduiden wie wie is :clown: ? |
De meest recente is helemaal wazig...ik stond er anders zo übercool op met mijne Studio Brussel lolly :( |
|
|
|
|