return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 
Mocht iemand de nood voelen om... (pg. 27)
View this Thread in Original format
Zehra
quote:
Originally posted by pooley
Zelf gemaakt?!
kwil er ook zoeentje !


yep self-made... :) binnekort (lees: morgen mss) maak ik me een andere... :toothless
pooley
opstrijken?
Zehra
quote:
Originally posted by pooley
opstrijken?


yep.
Kaidreas
kzal er nog maar eens eentje posten.
eentje van mij met vishnu, die super gelukkig was toen ik hem 2 tickets gaf gratis en voor niets voor aib.



das mijn hand :D

btw nice shirt zehra. ma gaat da op den duur nie vervagen met het strijken?
Jasperovitsj
^ Kben de Guy toen ook tegengekomen, en het eerste wat hij zei: Ni op letten als ik iets raar zeg, ik ben een beetje zattekes! :D
Zehra
quote:
Originally posted by Kaidreas
btw nice shirt zehra. ma gaat da op den duur nie vervagen met het strijken?


ja da vervaagt wel als je da wast met wasmachine... :) mah kga da ofcourse wassen met de hand en da zal het vervagingsproces wel vertragen. well, I hope so.. :toothless
Zehra
kvoelde opeens de nood om... uhm well... my pix: www.zehra.tk :cool:

ow hint aan alle newbies... posten die pix!!!!!! :D
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Zehra
kvoelde opeens de nood om... uhm well... my pix

Die zin klopt toch niet helemaal....het lijkt wel alsof je iets anders wou zeggen!? ;) :p
Zehra
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Die zin klopt toch niet helemaal....het lijkt wel alsof je iets anders bedoelde!? ;) :p


jaja mah da kan ik hier nie posten eh...
Tiger777
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Die zin klopt toch niet helemaal....het lijkt wel alsof je iets anders wou zeggen!? ;) :p

Eten misschien... wat anders?

Aurélie
Hebben jullie geen recente groepsfoto waarop jullie dan kunnen aanduiden wie wie is :clown: ?
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Aurélie
Hebben jullie geen recente groepsfoto waarop jullie dan kunnen aanduiden wie wie is :clown: ?


De meest recente is helemaal wazig...ik stond er anders zo übercool op met mijne Studio Brussel lolly :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 
Privacy Statement