|
Mocht iemand de nood voelen om... (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
Ja feitelijk das echt lang !
Proficiat |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Gladius
woah 5 jaar! congrats! das veel in deze tijden => |
Bwah ja, als ge ne goeie gevonden hebt... ;) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| 5 jaar :eyes: |
|
|
| Tiger777 |
haa, foto'kes kijken, altijd zo'n hilarische bezigheid... en dan zie je de kop van nabistai... Vreugde voorbij ;)
(j/k, mijn kop is niet veel beter, wa der mij aan doet denken, ik moet DRINGEND nekeer ne nieuwe foto pakken... trekt op niks nemeer, zeker nu ni, da'k al 2 maand gene kapper nemeer heb gezien, volgens nabistai heb ik een "hanekam", en nu komt mij pa, (ja, Adolf II) mij hetzelfde te zeggen... Moet noges tijd maken... Maar 1 probleem, ik moet uit mijn stoel...) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Nyah
Bwah ja, als ge ne goeie gevonden hebt... ;) |
dan zijde vertrokken natuurlijk :).
*denkt spontaan aan job@ lieke* |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
5 jaar :eyes: |
da haalt het gemiddelde van de tranceaddicts wel serieus naar boven |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by djcresto
da haalt het gemiddelde van de tranceaddicts wel serieus naar boven |
en dat is? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Nyah
ja dat weet ik heel zeker, aangezien ik al vijf jaar met mijn vriend heel gelukkig ben. :D :D :D |
Tis ook al ruim 5 jaar geleden :p
Haha... maar echt, als 2 druppels water... maf... Ik zei het ook al tegen Zehra na Versuz... |
|
|
| Mister_Michel |
| quote: | Originally posted by Tiger777
haa, foto'kes kijken, altijd zo'n hilarische bezigheid... en dan zie je de kop van nabistai... Vreugde voorbij ;)
|
:stongue: Die Tiger777 toch :p altijd zo'n grappige jongen ;)
Ik raad u aan zo snel mogelijk naar de kapper te gaan, want als u kapsel adolf II ni aanstaat... :eyes: |
|
|
| Tiger777 |
NEE NEE NEE, ik wil er niet aan denken...
***Kruipt in een hoekje en begint te beven***
:p |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
dattie eerst maar eens bij die snor begint :D
 |
|
|
| Tiger777 |
dat is dus NIET grappig :p
Vwala se!
DER SNURR BLITZKRIEG IST ANGEFANGEN!!!!
:D |
|
|
|
|