|
Mocht iemand de nood voelen om... (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Hebben jullie geen recente groepsfoto waarop jullie dan kunnen aanduiden wie wie is :clown: ? |
Heb jij geen recente foto van jezelf? :clown: |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Hebben jullie geen recente groepsfoto waarop jullie dan kunnen aanduiden wie wie is :clown: ? |
bij deze duid ik u nu officieel aan om de groepsfoto te trekke int vervolg ... in de hoop da'k nen minder wazigen uit men camera haal als'k thuiskom ;D
*edit* zoekt anders es op de dating thread, daar staan al veel mense + foto ;D |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
*edit* zoekt anders es op de dating thread, daar staan al veel mense + foto ;D |
you remind me... kga mijn post daar eens moete verwijderen... :happy2: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Zehra
you remind me... kga mijn post daar eens moete verwijderen... :happy2: |
Idem :D |
|
|
| Kaidreas |
| ik ga er eentje bij maken voor men kont :D |
|
|
| Dark Apostle |
| We kunnen ook gewoon ergens een BETA gallerij maken, want op een groepsfoto staat niet altijd iedereen op... |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
We kunnen ook gewoon ergens een BETA gallerij maken, want op een groepsfoto staat niet altijd iedereen op... |
good idea! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
you remind me... kga mijn post daar eens moete verwijderen... :happy2: |
Kga de mijne daar toch laten staan peins ik...:o :p |
|
|
| Kaidreas |
^ben ik da nu of, is jasper zen ego tegenwoordig gewoon de lucht ingestegen :D
anyways, ik gun et u jos. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
anyways, ik gun et u jos. |
Merci Freddy, merci! :) |
|
|
| pooley |
aib indoor staat er veel volk op(groepsfoto) en dan de foto's van de beta party he
Daar zou ook iederen moeten opstaan :) |
|
|
| eieregooie |
Ach mensen, doe nie zo moeilijk en post die foto's :D
Hier wat vakantie foto's: :)
(wie van jullie herkent deze snelweg btw? :D :p)





Trouwens Z, in het BeTA Party album zitten ook DV pics... |
|
|
|
|