return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 
Mocht iemand de nood voelen om... (pg. 28)
View this Thread in Original format
Pumaz
quote:
Originally posted by Aurélie
Hebben jullie geen recente groepsfoto waarop jullie dan kunnen aanduiden wie wie is :clown: ?

Heb jij geen recente foto van jezelf? :clown:
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by Aurélie
Hebben jullie geen recente groepsfoto waarop jullie dan kunnen aanduiden wie wie is :clown: ?


bij deze duid ik u nu officieel aan om de groepsfoto te trekke int vervolg ... in de hoop da'k nen minder wazigen uit men camera haal als'k thuiskom ;D

*edit* zoekt anders es op de dating thread, daar staan al veel mense + foto ;D
Zehra
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
*edit* zoekt anders es op de dating thread, daar staan al veel mense + foto ;D


you remind me... kga mijn post daar eens moete verwijderen... :happy2:
Pumaz
quote:
Originally posted by Zehra
you remind me... kga mijn post daar eens moete verwijderen... :happy2:

Idem :D
Kaidreas
ik ga er eentje bij maken voor men kont :D
Dark Apostle
We kunnen ook gewoon ergens een BETA gallerij maken, want op een groepsfoto staat niet altijd iedereen op...
Zehra
quote:
Originally posted by Dark Apostle
We kunnen ook gewoon ergens een BETA gallerij maken, want op een groepsfoto staat niet altijd iedereen op...


good idea!
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Zehra
you remind me... kga mijn post daar eens moete verwijderen... :happy2:

Kga de mijne daar toch laten staan peins ik...:o :p
Kaidreas
^ben ik da nu of, is jasper zen ego tegenwoordig gewoon de lucht ingestegen :D
anyways, ik gun et u jos.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Kaidreas

anyways, ik gun et u jos.

Merci Freddy, merci! :)

pooley
aib indoor staat er veel volk op(groepsfoto) en dan de foto's van de beta party he
Daar zou ook iederen moeten opstaan :)
eieregooie
Ach mensen, doe nie zo moeilijk en post die foto's :D

Hier wat vakantie foto's: :)

(wie van jullie herkent deze snelweg btw? :D :p)








Trouwens Z, in het BeTA Party album zitten ook DV pics...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 
Privacy Statement