|
Mocht iemand de nood voelen om... (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
GE hebt nog geen foto's gepost :toothless |
Alles op zijn tijd Young Pandawang of wat het ook is in Star Arz |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Ja, wij ;)
Hij maakte zich trouwens vrij belachelijk toen de muziek ineens stopte :D |
ma geef toe, da was toch gewoon zalig...
(daarna begonnen ze zelfs me tuinstoelen te smijten... :crazy: ) |
|
|
| cyberia |
hehe bangelijke foto ryo!!!
heb ook is me tiësto op foto gestaan,had al een paar(2 dus)van hem getrokken terwijl hij aant draaien was,goe gelukt en al,en dan vroeg ik aan ne copain of hij geen foto wou trekken van mij me tiësto,ge kent tiësto hé,zelfde probleem als me tiger:tongue2 ,wa blijkt op dië foto was enkel zwart te zien:whip: :whip: :whip: |
|
|
| Dark Apostle |
En wat voor gezicht trek je als mensen achter een pic van u vragen?

:D |
|
|
| cyberia |
looking gooood apostel:D
'wa est eje ne poefe ghad?' |
|
|
| Tiger777 |
| mooi meisje cyb ;) |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Tiger777
ma geef toe, da was toch gewoon zalig...
(daarna begonnen ze zelfs me tuinstoelen te smijten... :crazy: ) |
Ja, naar onze kop !!! :eyes: |
|
|
| Tiger777 |
| ma neeje, naar de grond :toothless |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by cyberia
'wa est eje ne poefe ghad?' |
:stongue: :stongue: |
|
|
| Gladius |
rofl, welken dj was da die met tuinstoelen begon te smijte? =)
*wooohooow ammbiance!.... hup bang stoel tege uwe kop* =p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by cyberia
looking gooood apostel:D
'wa est eje ne poefe ghad?' |
Nee ik trek van mijn eigen zonne lelijke smoel :p |
|
|
|
|