return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Mocht iemand de nood voelen om... (pg. 9)
View this Thread in Original format
cyberia
quote:
Originally posted by Gladius
rofl, welken dj was da die met tuinstoelen begon te smijte? =)
*wooohooow ammbiance!.... hup bang stoel tege uwe kop* =p

hehe lol,dj throw-a-chair is in the house!!!:toothless

quote:
mooi meisje cyb ;)

da valt wel mee:toothless
Mister_Michel
quote:
Originally posted by Gladius
rofl, welken dj was da die met tuinstoelen begon te smijte? =)
*wooohooow ammbiance!.... hup bang stoel tege uwe kop* =p

Neenee ni den dj :D

De gabbers en de skaters die om 5 uur ofzo boel begonnen te maken, en wij zijn daar eerst gepasseerd om te vertrekken, en 2minute later kwamen der 2 af op hun fietske en smeten nen plastieke stoel vlak naast ons in 1000 stukskes :nervous:
Tiger777
Indeed, ik wist ni da tuinstoelen zo breekbaar waren.
Heh, wijle passeerden daar, blik op oneindeg, naar NIKSKE kijkend. en achter ons, nog gene minuut na da wij daar ware gepasserd zijn ze beginne vechten. Ik was blij als we uit het zicht wegwaren, want da was een van die keren da ik thuis ontsnapt ben om naar die fuif te gaan. Stel u voor da ge dan 's morges opstaat me e blauw oog. Wa moeje dan uitlegge? Ik ben tegen de deur gelopen in mijn slaap? :tongue3
cyberia
quote:
Originally posted by Tiger777
Indeed, ik wist ni da tuinstoelen zo breekbaar waren.
Heh, wijle passeerden daar, blik op oneindeg, naar NIKSKE kijkend. en achter ons, nog gene minuut na da wij daar ware gepasserd zijn ze beginne vechten. Ik was blij als we uit het zicht wegwaren, want da was een van die keren da ik thuis ontsnapt ben om naar die fuif te gaan. Stel u voor da ge dan 's morges opstaat me e blauw oog. Wa moeje dan uitlegge? Ik ben tegen de deur gelopen in mijn slaap? :tongue3

of ik ben in mijne slaap gaan fuiven:toothless :p
Tiger777
Ik kan mij al voorstellen welk gezicht mijn pa zou trekken... Ik mag denken dan voor 59 jaar nemeer buiten... :stongue:
Ma dan zou ik nog 's nachts langs de achterdeur ontsnappen :toothless
cyberia
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik kan mij al voorstellen welk gezicht mijn pa zou trekken... Ik mag denken dan voor 59 jaar nemeer buiten... :stongue:
Ma dan zou ik nog 's nachts langs de achterdeur ontsnappen :toothless

die jeugd van tegenwoordig hé...:toothless :p
kirstolas
quote:
Originally posted by ryo

Vorig jaar in Spanje gemaakt, Armin wilde perse met me op de foto dus heb ik em maar dat plezier gedaan. Tegenwoordig is m'n kapsel een stuk korter (en normaler)...

Zeg is die foto soms toevallig genomen op het Lloret Dance Festival?
ryo
Yep:D
CygnusX
Effe eens een oude thread vanonder het stof halen, met een foto van TatanaGirl en mij, van op een (lokale) fuif afgelopen zaterdag :

Dark Apostle
Och nee, weer zo van die BeTA's die ergens de boel op stelten gingen zetten :rolleyes: :p

Gladius
quote:
Originally posted by CygnusX
Effe eens een oude thread vanonder het stof halen, met een foto van TatanaGirl en mij, van op een (lokale) fuif afgelopen zaterdag :

looking good! =) wat een schoon TA-koppeltje toch hé :).
cheers!

-Glad
Tiger777
...en dat ze nog lang mogen blijven :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Privacy Statement