2e fase TOETSWEEK
|
View this Thread in Original format
-=WVG=- |
Het einde van het jaar in bij ons in het zuiden van Nederland al in zicht...(Den Dungen, vlakbij Den Bosch)
Dus bijna VAKANTIE !!!
Maar eerst flink leren :( Onze 2e fase toetsweek start MORGEN al...
*zucht*
Ik begin met Eco, Nederlands en Levensbeschouwing...Lekker begin....:(
In de andere provincies in Nederland duurt het misschien nog ff voordat de toetsweken gaan starten maar toch...
Bij deze wil ik de TA's met toetsweek en proefwerkweken etc. veel succes wensen en ik hoop dat iedereen het gewoon gaat halen, ondanks alle tijd die we hier zitten verdoen :p
Post in deze thread gewoon alles wat je kwijt wilt over je toetsweek, commentaar op de ongeloofelijk moeilijke toetsen etc.
Iedereen dus veel suc6 en de groeten uit BRABANT...:) |
|
|
Blik |
hum, mooi threadje, al zeg ik het zelf:D
maja, ik begin morgen dus ook met LB NE en ECO, LB en NE zijn wel makkie want daar hoef je niks tot weinig voor te leren, maar ECO is toch best pittig om eerlijk te zijn, stomme klotemodellen
(oh ja, ik heb die modellen al in mijn rekenmachine gezet, mag je morgen wel hebben, is wel half in geheimtaal geschreven maar je komt er wel uit denk ik) |
|
|
TranceFool |
Ja, ik heb ook een toestweek van de 2e fase, die van mij is alleen volop flex. Ik heb maar vijf toetsen, waarvan ik er maar twee goed hoef te leren en een (wiskunde) ff doorkijken.
Suc6 iedereen!!!!:) |
|
|
Blik |
quote: | Originally posted by TranceFool
Ja, ik heb ook een toestweek van de 2e fase, die van mij is alleen volop flex. Ik heb maar vijf toetsen, waarvan ik er maar twee goed hoef te leren en een (wiskunde) ff doorkijken.
Suc6 iedereen!!!!:) |
wat!!!!!!!!! ik heb er godverdomme 12!!!!!! mazzelaar |
|
|
-=WVG=- |
quote: | Originally posted by Blik
(oh ja, ik heb die modellen al in mijn rekenmachine gezet, mag je morgen wel hebben, is wel half in geheimtaal geschreven maar je komt er wel uit denk ik) |
Ik zet ze zelf ook wel im m'n GRM...dan ken ik ze meteen beter...Is toch nie zo heeel veeel werk... |
|
|
basvh |
mijn 2e fase toetsweek, is afgelopen maandag al begonnen.
ik was van plan wel te gaan leren, maar ik ga volgend jaar toch 4/5 havo in 1 jaar doen dus waarom zou ik gaan leren.
me ouders denken er anders over ,(waar denken ze niet anders over) die vinden dat het mooi zou zijn als ik over zou gaan, daar hebben ze wel een beetje gelijk in, want dan zou ik naar mijn conrector toe kunnen gaan en tegen hem zeggen: heej ik ben lekker over maar ga lekker van deze klote school af, haudoe war.
sterkte iedereen die wil gaan leren maar niet van deze verslaafende site af kan komen. |
|
|
-=WVG=- |
quote: | Originally posted by basvh
haudoe war.
|
hehe, waar kom jij precies vandaan...
wij kennen dit ook, maar dan is het meer: Houdoe Wor...:p |
|
|
Miss Proximus |
hmm..basvh...waarom denk je ddat je 4/5 HAVO w�l in 1 jaar kunt doen en dat wat je nu doet niet? |
|
|
basvh |
quote: | hehe, waar kom jij precies vandaan... |
kom uit ammerzoden vlakbij den bosch, ga in den bosch naar school namelijk naar het jeroen bosch college, ik ga weleens uit in den bosch maar niet te vaak, want zo leuk is het daar ook weer niet behalve cafe gompie. maar ik ga liever naar de ster in nieuwkuijk. nieuwkuijk ligt vlakbij den bosch, het is daar kei gezellig. ze draaien heel de avond trance hardtrance en jump
ik zie dat jij uit den dungen komt, daar heb ik dit jaar moeten spelen met mijn basketball team, of we verloren of gewonnen hadden weet ik niet meer
quote: | hmm..basvh...waarom denk je ddat je 4/5 HAVO w�l in 1 jaar kunt doen en dat wat je nu doet niet? |
omdat ze daar geen 2e fase hebben, en omdat ze daar heel precies volgen wat je doen, en ze begeleiden je ook heel erg intensief.
dit is volgens mij mijn 100e post, goed he |
|
|
M5 |
Alleen nog financieel management, commerciele economie en informatiekunde halen over twee weken en ik heb mijn P !! |
|
|
Miss Proximus |
hey..relaxt man! gefeliciteerd!! ik ben totaal het overzicht kwijt van me punten maar ik hoop dat ik die P ook haal!! nog 2 weekjes dan weet ik t! *duim duim* |
|
|
JdDark |
leg ff voor de belgen uit wat dat precies is zo'n tweede fase, over hoeveel jaar gaat het
wat is havo en nog meer van dat
wil ik wel ff weten |
|
|
|
|