return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Welke TA kan het meeste onzin,dom lullen etc.. posten
View this Thread in Original format
Akira
nou ik ga dus voor lex want die gaat dus echt overal op in hehehe
Dj Lex
quote:
Originally posted by Akira
nou ik ga dus voor lex want die gaat dus echt overal op in hehehe


hey bedankt he. Is weer leuk, om dat van je vrienden te horen. dan zeg ik maar Blik hehe
Akira
quote:
Originally posted by Dj Lex


hey bedankt he. Is weer leuk, om dat van je vrienden te horen. dan zeg ik maar Blik hehe



hahaha...dat is een complemnet hoor lex dat jij dat voormekaar krijgt :D:D
ja blikkie kan er ook aardig wat van
-=WVG=-
hm, leuke thread...
Moet het een Nederlander zijn??
raoel
zonder twijfel

LEX

sorry lex, maar het is gewoon zo.
Je reageert overal op dus kan het gewoon niet anders :D:D:D
-=WVG=-
Met zoveel posts moet het eigenlijk onze Lexieman wel zijn...

Blik heeft er weliswaar meer, maar die komt ook al veel langer op de site...

Maakt verder nie uit hoor, ga zo door zou ik zegguh :p
Optimus Trance
Lex is één van de kandidaten, maar volgens mij maakt Akira ook een goeie kans met wie t domst kan lullen:D:D:D
Blik
nou mensen, mijn posts zuijn dus wel allemaal nuttig, ze hebben allemaal een doel

Ik stem trouwens maar voor lexie, de lullerd uit Spijkenisse:p
rellivisit
quote:
Originally posted by Akira
nou ik ga dus voor lex want die gaat dus echt overal op in hehehe


Ok ik kom net kijken en heb al minstens 20 replys van Lex, maar Akira is toch ook wel een kanshebber. Wie begon er deze post eigenlijk, :p :p :p
Glaniskanis
Ik stem dus hard wel voor lexie
Die lult me wat onzinnige posts man (kijk ook naar zijn aantal posts)
Hijs net de onzinnige Infinity :D
Maar iig als ik online kom altijd hier staat er altijd bij een hele zooi threads bij last post DJ Lex
Nou dan lijkt het me wel duidelijk he :p


Greetz,
Glaniskanis

Blik
het staat 5-1 voor Lex, dit is nou zoiets wat ik niet erg vind om te verliezen:p
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Blik
het staat 5-1 voor Lex, dit is nou zoiets wat ik niet erg vind om te verliezen:p


Die ene stem voor jou kwam ook nog van Lex af...
Die post is dus useless en we tellen hem niet mee :p haha
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement