|
Welke TA kan het meeste onzin,dom lullen etc.. posten
|
View this Thread in Original format
| Akira |
| nou ik ga dus voor lex want die gaat dus echt overal op in hehehe |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Akira
nou ik ga dus voor lex want die gaat dus echt overal op in hehehe |
hey bedankt he. Is weer leuk, om dat van je vrienden te horen. dan zeg ik maar Blik hehe |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
hey bedankt he. Is weer leuk, om dat van je vrienden te horen. dan zeg ik maar Blik hehe |
hahaha...dat is een complemnet hoor lex dat jij dat voormekaar krijgt :D:D
ja blikkie kan er ook aardig wat van |
|
|
| -=WVG=- |
hm, leuke thread...
Moet het een Nederlander zijn?? |
|
|
| raoel |
zonder twijfel
LEX
sorry lex, maar het is gewoon zo.
Je reageert overal op dus kan het gewoon niet anders :D:D:D |
|
|
| -=WVG=- |
Met zoveel posts moet het eigenlijk onze Lexieman wel zijn...
Blik heeft er weliswaar meer, maar die komt ook al veel langer op de site...
Maakt verder nie uit hoor, ga zo door zou ik zegguh :p |
|
|
| Optimus Trance |
| Lex is één van de kandidaten, maar volgens mij maakt Akira ook een goeie kans met wie t domst kan lullen:D:D:D |
|
|
| Blik |
nou mensen, mijn posts zuijn dus wel allemaal nuttig, ze hebben allemaal een doel
Ik stem trouwens maar voor lexie, de lullerd uit Spijkenisse:p |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by Akira
nou ik ga dus voor lex want die gaat dus echt overal op in hehehe |
Ok ik kom net kijken en heb al minstens 20 replys van Lex, maar Akira is toch ook wel een kanshebber. Wie begon er deze post eigenlijk, :p :p :p |
|
|
| Glaniskanis |
Ik stem dus hard wel voor lexie
Die lult me wat onzinnige posts man (kijk ook naar zijn aantal posts)
Hijs net de onzinnige Infinity :D
Maar iig als ik online kom altijd hier staat er altijd bij een hele zooi threads bij last post DJ Lex
Nou dan lijkt het me wel duidelijk he :p
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Blik |
| het staat 5-1 voor Lex, dit is nou zoiets wat ik niet erg vind om te verliezen:p |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
het staat 5-1 voor Lex, dit is nou zoiets wat ik niet erg vind om te verliezen:p |
Die ene stem voor jou kwam ook nog van Lex af...
Die post is dus useless en we tellen hem niet mee :p haha |
|
|
|
|