return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
wie scheert zich??heheh (pg. 10)
View this Thread in Original format
Remy D
Een vriend van mij heeft een filmpje genaamd: Unknow Russian Soldier.
Gruwelijk filmpje. Zet die zijn voet op het hoofd van een gevangene en dan steekt een mes in zijn strot en trekt hem naar voren. Weet je wel wat gebeurt he. Gruwelijk maar wel realiteit. Krijg je een goede kijk op hoe ze in een oorlog zijn.. Want op het nieuws zeggen ze toch maar wat het massavolk wil horen.
Blik
quote:
Originally posted by -=WVG=-
haha inderdaad Remy :)

Ik heb wel ns op Rotten gekeken, maar ja, niet echt geweldig...
Een keer waren we met een paar vrienden bij elkaar en iemand was n beetje op internet aan t kijken...(Blik was er ook)...
Toen kwamen we iets tegen met als naam "sick "...Ik geloof niet dat ik ooit zoiets smerigs heb gezien, gadverdamme zeg...Ik denk dat Blik er nu nog nachtmerries van heeft (ik ook nl...:p)

haha, oh god ja, dat was echt afschruwelijk vies, zou niet weten waar dat stond (gelukkig maar)
Remy D
quote:
Originally posted by Blik
terug naar het onderwerp, heb net een Philips coolskin gekocht, kun je onder de douche gebruiken enzo, wie heeft er nog meer zo'n ding en is het een beetje kwaliteit....??

Ik vond het niet zoveel (hou niet van electrisch scheren), geef mij maar gewoon Mach 3..
Miss Proximus
quote:
Originally posted by MetzZ_!!
Ik vintet allemaal wel meevallen... Ik zag wel laatst iets heel goors. Een man had een baby gebakken(?)/Gefrituurd... en daarna zag je de foto's van hoe die dat lekker ging opeten... Best een naar gezicht. Verder vind ik het allemaal een beetje hetzelfde... Als je 1 zo'n site hebt gezien, dan ken je ze allemaal wel.

Ze hebben zelf toegegeven dat die foto geenscenerd was..gewoon NEP dus...
Henkie_henk
Yes klopt missie p.. (we zijn het eens :-)

die debiel die het allemaal gefaked had.. vond het "kunst"... hoerenjong.. ziek figuur..
New Wave
quote:
Originally posted by -=WVG=-
haha inderdaad Remy :)

Ik heb wel ns op Rotten gekeken, maar ja, niet echt geweldig...
Een keer waren we met een paar vrienden bij elkaar en iemand was n beetje op internet aan t kijken...(Blik was er ook)...
Toen kwamen we iets tegen met als naam "sick "...Ik geloof niet dat ik ooit zoiets smerigs heb gezien, gadverdamme zeg...Ik denk dat Blik er nu nog nachtmerries van heeft (ik ook nl...:p)

Gadver, is dat niet die foto van een doos met doorzit-wonden? met al die vieze zweren en die haren die er tussen groeien......yakkie, die vergeet ik niet meer nee.....
tango
quote:
Originally posted by New Wave

Gadver, is dat niet die foto van een doos met doorzit-wonden? met al die vieze zweren en die haren die er tussen groeien......yakkie, die vergeet ik niet meer nee.....

hehe, die foto heb ik hiero. Zal ik em is posten? :p

grtz,
TNG
Blik
quote:
Originally posted by tango

grtz,
TNG

mag je best proberen, maar hijs zeker weg als ik hem zie, dat wil ik andere mensen niet aandoen (jammer dat ik moet werken morgen:p)
Remy D
quote:
Originally posted by tango

grtz,
TNG

Ja doe maar ff snel, ben nou wel nieuwsgierig, heb op een site al is een hele ranzige foto van een kut gezien maar even kijken of deze erger is.. hehe
Henkie_henk
Oprotten met die kut fotos.. als je hem post.. wordt ie ten eerste meteen weggehaald en ten tweede.. wordt de info doorgespeeld aan Swamper.. Dus het is het niet echt waard.. als je zo graag die aan Remy D wil laten zien pm je hem maar...

GreetZ

tango
quote:
Originally posted by Remy D

Ja doe maar ff snel, ben nou wel nieuwsgierig, heb op een site al is een hele ranzige foto van een kut gezien maar even kijken of deze erger is.. hehe

Ik ga die hier echt niet posten man. Dan kun je gewoon 3 weken niks door je strot krijgen.

Maar geef je email adres maar, dan mail ik hem wel effe.

grtz,
TNG
Henkie_henk
Goed Tango dat je vanuit jezelf al inzag dat die troep hier niet hoort...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement