|
wie scheert zich??heheh (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Ik ben ook maar is een klassieke thread omhoog gaan graven... zoals JP al eerder deed
Dit is een echte klassieker van het Holland Forum mag ik wel stellen!
Echt superlachen die replies van toen |
Helden topic :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
LOL :D :D
ik ga aan het BIER , tot morgen........... |
Vroeger wel he....:rolleyes: :p |
|
|
| SnuggLe |
GE-WEL-DIGE thread weer, lol!
Echt mooi vroegah met WVG, Akira, Miss P. etc. Kan je zien hoe lang sommige mensen hier al zitten. Jammer dat een groot deel weg is :(
Deze is ook mooi:
| quote: | hum, dit is echt de grootste onzin ooit maar ok
ik scheer mijn baard dus, en de rest puur natuur
|
Van ons Blikkie.
Blikkie jongen, volgensmij had je toen in 2000-2001 niet eens haar op je pikkie man! :p :crazy: |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
GE-WEL-DIGE thread weer, lol!
Echt mooi vroegah met WVG, Akira, Miss P. etc. Kan je zien hoe lang sommige mensen hier al zitten. Jammer dat een groot deel weg is :( |
de ECHTE die hards komen van 2000... ikzelf ben net na de jaarwisseling toen aangemeld hiero... Remy is volgens mij de oudste nog actieve user op het Holland Forum
GOEDZO REMY!!
Jammer idd van die mensen die niet meer posten... en kijk is wat een sfeer verandering sinds toen hahah |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
de ECHTE die hards komen van 2000... ikzelf ben net na de jaarwisseling toen aangemeld hiero... Remy is volgens mij de oudste nog actieve user op het Holland Forum
GOEDZO REMY!!
Jammer idd van die mensen die niet meer posten... en kijk is wat een sfeer verandering sinds toen hahah |
Jij bent van januarie 2001, ik maart 2001. Kan je gewoon zien meteen al :) Ja de Diehards zijn er van midden 2000. Wel geweldig toen, met Henkie_henk die alles en iedereen zat te zieken. Toen waren er ECHTE flames etc, dat was echt mooi. Maar bijna niemand kende elkaar irl, dat is nu wel even wat anders. Maar ik vind het wel minder gezellig geworden ja. Begon toen ik modereeter werd :p
Maar Akira was altijd lachen man :D
En waarom post jij zo weinig Glanis? ;) Moeten weer eens een paar mooie threads gaan maken hieroh. Maar te weinig mensen reageren nu lijkt het wel :D |
|
|
| Phortje |
| Ik denk ook niet dat er heeeel veel mensen zijn die met jullie mee kunnen vroegah-was-alles-betah-ren :p |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
de ECHTE die hards komen van 2000... ikzelf ben net na de jaarwisseling toen aangemeld hiero... Remy is volgens mij de oudste nog actieve user op het Holland Forum
GOEDZO REMY!!
Jammer idd van die mensen die niet meer posten... en kijk is wat een sfeer verandering sinds toen hahah |
Nee man, jij en Snuggle zitten hiet langer dan ik.
En ik ga vrijdag trouwens met Akira naar TiC. :D:D |
|
|
| Glaniskanis |
Oh ik dacht toch echt dat jij een oudere user was dan ik... wie is er nu nog van voor 2001 dan??
Replies wil ik zien :)
Ga je me vrijdag ff meeten dan met Jason... heb nu al een dikke er van
Kun jij gelijk ff de nieuwste vrouw van het forum meeten... ik weet dat je dat fijn vind ;)
MAAR BTW FF ONTOPIC!!
Is je zak nog een beetje kaal?
Mijne is weer lekker glad als een babybilletje :D |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jij bent van januarie 2001, ik maart 2001. Kan je gewoon zien meteen al :) Ja de Diehards zijn er van midden 2000. Wel geweldig toen, met Henkie_henk die alles en iedereen zat te zieken. Toen waren er ECHTE flames etc, dat was echt mooi. Maar bijna niemand kende elkaar irl, dat is nu wel even wat anders. |
jah toffe tijd, toen was het ook zo dat een thread binnen enkele uren 6-7 paginas had. Komt tegenwoordig niet meer veel voor. Reden daarvoor is denk ik dat veel TAŽers tegenwoordig met elkaar msn-en enzo en niet meer veel van die ouwehoer-post-sessies ervan maken. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
wie is er nu nog van voor 2001 dan??
|
Hiero ben ik, vanaf oct 2000 ben ik al op TA te vinden. Daarvoor zat ik er ook al maar toen niet aangemeld.
Ben benieuwd wat de uitkomsten zijn van deze poll als we hem opnieuw zouden houden |
|
|
| jp |
| Kort houden is het devies |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Oh ik dacht toch echt dat jij een oudere user was dan ik... wie is er nu nog van voor 2001 dan??
Replies wil ik zien :)
|
/meldt....wel niet voor 2001, maar Oktober 2001.
Glaniskanis; was jij toen niet die gast die tijdens een feest (Trance Energy of Qontact) van z'n roze bandje met stekels, de stekels er afgebeten had om in de VIP Room te komen :P ?
Wat een tijden.... |
|
|
|
|