|
wie scheert zich??heheh (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Akira |
| zo weer een oude thread er uitgehaald binnenkort toch maar weer es een pol beginnen kijken of de oerwouden wat zijn gekrompen...;) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
ok, mij visie: m'n baardje scheer ik elke dag uiteraard, de rest niet.....
Los Ballos (niet geschoren :D )
GreetZ RubDub |
|
|
| aphex |
Ik kan het je rustig aanbevelen,
bovendien wordt je chickie er ook blij van.. |
|
|
| Ruben_Dubbink |
heb haar nog niet horen klagen.......
anders gaat het mes d'r wel in.....wel een beetje voorzichtig natuurlijk :) |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
heb haar nog niet horen klagen.......
anders gaat het mes d'r wel in.....wel een beetje voorzichtig natuurlijk :) |
ik zou dereerder met het mes langs gaan :) |
|
|
| New Wave |
gheghe, prachtig, weer een classic.....nou ik denk dat ik het maar eens binnenkort ga proberen.........tis wel koud nu met kale ballen :p
Ik heb nu die philishave waarmee je onder water ken shaven...maar ik heb te ruig haar voor dat ding, dan maar met een groter risico met het mesje langs me kloten :p.....latah |
|
|
| Henkie_henk |
Je moet gewoon met "veet" doen.. kome der ook geen mesjes aan te pas..
veet nog zoiets voor vrouwen.. man man.. |
|
|
| Gekhous |
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey, deze thread nog nooit gezien!!!
maar: oksels hou ik goed bij (ivm overhempjes & zweetplekken), als ik verkouden ben neusje (anders zie je van die grote brokken klei zitten zeg maar) & voor de rest doe ik bar weinig... oh ja, kinnetje, snorretje enz dagelijks, anders word ik net een sinterklaasje |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Nu we het toch weer over scheren hebben, dan heb ik nog wel een goede aanrader.
In de serie Jackass laat Steve O zich ook helemaal kaal scheren. Dan bedoel ik ook helemaal. Incl okselhaar, wenkbrauwen en tepelhaar e.d.
Het leuke is dat het niet geschoren wordt, maar gewoon gewaxt!!!
:D :D :D |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by New Wave
gheghe, prachtig, weer een classic.....nou ik denk dat ik het maar eens binnenkort ga proberen.........tis wel koud nu met kale ballen :p
Ik heb nu die philishave waarmee je onder water ken shaven...maar ik heb te ruig haar voor dat ding, dan maar met een groter risico met het mesje langs me kloten :p.....latah |
Timmie toch???koud kom op zeg je hebt toch een broek,het is gewoon een slap excuusje om het niet te doen hehehe...En met een scheerapparaat is niet safer hoor...een vriend van mij had toen op zijn tondeuse stand per ongeluk zijn ballen geraakt HAHAHA nou dat scheen behoorlijk bloedig te zijn geworden... :rolleyes::rolleyes:
Met een mesje is echt safe hoor...gewoon je ballen glad trekken en dan er gewoon overheen...en als je het vaak doet dan hoef je ook niet meteen een meter oerwoud eraf te halen :D:D en een het Venus mesje rult gewoon echt hard...ik heb hem zelf nog niet gekocht maar had zo'n mesje van een vriendin geleend...nou echt meesterlijk |
|
|
| Glaniskanis |
Ik ben ook maar is een klassieke thread omhoog gaan graven... zoals JP al eerder deed
Dit is een echte klassieker van het Holland Forum mag ik wel stellen!
Echt superlachen die replies van toen |
|
|
|
|