|
wie scheert zich??heheh (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Passiva
Ja ik blij! :stongue:
Maarehm. We weten allemaal nu wat je NIET prettig (lees: mannelijk) vindt, dus kijk de komende paar maanden op ieder feest maar uit welke TA'ers op je af zullen stormen. Ik noem geen namen, he Remy? :stongue: :stongue: :stongue: |
Whahahaha mocht ik haar morgen tegenkomen gedraag ik me echt wel normaal zoals ik me bij jullie ook altijd gedraag. Als er 1 serieus is op een feest dan ben ik het wel. :D:D
| quote: | Originally posted by Esrem
Ok ik ben er in getrapt:rolleyes: , maar is natuurlijk ook niet zo moeilijk liegen op n forum he... |
HAHAHAHAHAA  |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Esrem
He dat wist ik dus echt niet, niet goed opgelet denk ik. Dacht gewoon t is n gast die een mooi meisje als foto heeft:) (Wees niet bang ben gewoon hetero, maar wilde gewoon eerlijk ff kwijt) |
En dit is echt de post van de maand!!  |
|
|
| Esrem |
| Ik wordt hier echt zo ing afgestraft als ik eerlijk ben, soms toch wel beetje jammer, vond t altijd wel een goede eigenschap van mezelf, maar hier is t denk ik niet zo op zn plaats...I know, moet nog veel leren, maar om maar weer eens eerlijk te zijn, vind leren gewoonlijk wel leuk...:) |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by Esrem
Ik wordt hier echt zo ing afgestraft als ik eerlijk ben, soms toch wel beetje jammer, vond t altijd wel een goede eigenschap van mezelf, maar hier is t denk ik niet zo op zn plaats...I know, moet nog veel leren, maar om maar weer eens eerlijk te zijn, vind leren wel leuk...:) |
Ja mooi hè.. het was een waar genoegen :p
Maar genoeg gerelled, ik ben nu ook weer lief... :crazy: |
|
|
| Donna |
| Das normaal als je eerlijk bent hoor,aan jou of je ermee doorgaat of nie;) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Esrem
Ik wordt hier echt zo ing afgestraft als ik eerlijk ben, soms toch wel beetje jammer, vond t altijd wel een goede eigenschap van mezelf, maar hier is t denk ik niet zo op zn plaats...I know, moet nog veel leren, maar om maar weer eens eerlijk te zijn, vind leren gewoonlijk wel leuk...:) |
niet zeiken,heet gewoon ontgroening,dat moet je bekend voorkomen als student zijnde |
|
|
| Donna |
| ontharing zou meer toepasselijk zijn;) |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by Donna
ontharing zou meer toepasselijk zijn;) |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Wat een avond.. Ik lach me werkelijk in 4 stukken hier.. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DjRV
een peuter krijgt er (als het goed is) ook geen tong op bezoek |
LOL! Post van de maand!
| quote: | Originally posted by DjRV
misschien wel niet,misschien is ze wel duits-style.
wel wat voor HB;) |
....en het wordt alleen maar leuker ! :D :D :D :D
| quote: | Originally posted by Passiva
Nee zij niet, want anders lijkt ze op een peuter! :stongue: :stongue: :stongue: |
LOL! Nee op een truckster lijkt ze nu, die d'r shag onder d'r armen vandaan haalt :p
| quote: | Originally posted by Donna
Das normaal als je eerlijk bent hoor,aan jou of je ermee doorgaat of nie;) |
Inderdaad honey, je hebt helemaal gelijk. Esrem, gewoon eerlijk blijven. Eerlijkheid duurt het langst :thepirate
Heb een hekel aan mensen die zich anders voordoen.
| quote: | Originally posted by Esrem
T wordt gewoon een beetje persoonlijk en anoniem blijven lukt niet echt meer ook al is t internet:D Maar begin er zelf over, blond I know, maar ben er mee geboren:) |
Tjsa het zal nog wel 'persoonlijker' worden hier, want als je een groot aantal van ons op feesten bent tegengekomen kan je d'r niet meer onderuit ;) Een groot deel kent elkaar 'persoonlijk' wel redelijk. We go way back ;)
Maareh...heren en dames, het was me weer een genoegen. Ik heb wee gelachen op de vroege ochtend. Nu naar mijn werk. Dank u dank u! |
|
|
| New Wave |
| Ik hou het liever bij scheren :D |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Esrem
Kalle ballen zijn echt goor, bah:mad: :eyespop: |
AI AI wat zien mijn oogjes nu weer ? Tuurlijk scheer je zak kaal. Jij laat toch ook niet een enorme deurmaat er staan? ja of je wil heel groot WELKOM er in scheren maar goed dat is dan een andere geval. Haar is gewoon vies. Ik scheer alles weg.
Je moet nagaan als je gozer wilt verwennen en je trekt leuk zijn broek naar beneden en ziet INEENS een enorm jungle voor je neus.Dan zijn er twee opties 1 ok van Wegwezen of 2 je wilt eerst met het een kapmes door de jungle heen en dan bij de boom komen.
Het is maar waar je van houdt. ;)
Gewoon Scheren die HAP! |
|
|
|
|