return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
wie scheert zich??heheh (pg. 11)
View this Thread in Original format
tango
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Oprotten met die kut fotos.. als je hem post.. wordt ie ten eerste meteen weggehaald en ten tweede.. wordt de info doorgespeeld aan Swamper.. Dus het is het niet echt waard.. als je zo graag die aan Remy D wil laten zien pm je hem maar...

GreetZ

Je begint je wel heel erg in te leven in de rol van moderator henk :P

grtz,
TNG
Remy D
quote:
Originally posted by tango

Ik ga die hier echt niet posten man. Dan kun je gewoon 3 weken niks door je strot krijgen.

Maar geef je email adres maar, dan mail ik hem wel effe.

grtz,
TNG

[email protected]

Alvast bedankt. :)
Remy D
quote:
Oprotten met die kut fotos.. als je hem post.. wordt ie ten eerste meteen weggehaald en ten tweede.. wordt de info doorgespeeld aan Swamper.. Dus het is het niet echt waard.. als je zo graag die aan Remy D wil laten zien pm je hem maar...

GreetZ

Hahaha Henk, relaxed. :)
Henkie_henk
Damn.. laat mij nou ook eens autoritair overkomen...(snel, pak je woordenboek)

Het is namelijk niet toelaatbaar om dit gedeelte van het forum te laten vervallen tot een ongeorganiseerde mengeling van dood en verderf (pop en gore plaatjes)

Daarom voelde ik mij helaas genoodzaakt enkele ta's tot de orde te roepen. Tot mijn vreugde behoefde ik geen serieuse maatregelen te treffen. Want zoals wij allen hebben kunnen lezen kwam ineens bij "tango" zijn verstand weer opzetten.

Hierbij verblijf ik met vriendelijke groet

R.W.Overweg
tango
Een email is nu onderweg. Mag ik hier wel van die "priceless" foto'tjes posten henk? of gaan die ook iets te ver? ik vind die persoonlijk geweldig.

grtz.
TNG
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Miss Proximus

Ze hebben zelf toegegeven dat die foto geenscenerd was..gewoon NEP dus...

O. Nouja, gelukkig dan maar. Want als je zit te eten en dat beeld flitst door je hoofd, dan smaakt je eten toch niet zo lekker meer.:(
Akira
quote:
Originally posted by Blik
terug naar het onderwerp, heb net een Philips coolskin gekocht, kun je onder de douche gebruiken enzo, wie heeft er nog meer zo'n ding en is het een beetje kwaliteit....??

Uhm ik heb zo'n ding niet maar laatst had dus een vriend met mijn scheerappaart zijn dingens geschoren...hehehe zijn dingens bedoel ik natuurlijk zijn oksels en die sukkel had de scheerkop op zijn oksels gezet en hij stond in de fik...had mijn kleine neefje ook nog es meteen de aftershave met alcohol gegeven...onder het motto dat doet Jason ook altijd :) en ik hoorde ineens keihard gegil uit de douce zie ik mijn neefje keihard lachen en die gozer maar bleren...NOu hij had toen met queensnight in de fun hele tijd met appels onder zijn oksels gelopen/dansen echt geweldig hahaha :D

NOu maar blikkie als je ballen scheert gewoon nat hoor dat is wel relaxt als je eenmaal de kunst onder de knie hebt is het echt een eitje:)
en ik zie de resultaten van de poll en die zijn toch erg schikbarend GET SHAVED OR GET OUT hehehe :D
Remy D
quote:
Een email is nu onderweg. Mag ik hier wel van die "priceless" foto'tjes posten henk? of gaan die ook iets te ver? ik vind die persoonlijk geweldig.

grtz.
TNG

Heb hem gehad en vond het echt lekker, kreeg spontaan trek. Heb hem ook maar meteen als achtergrond gebruikt. :p

GreetzzzZ
Henkie_henk
haha "okay" Akira :)

Ja Tango.. post die priceless pics maar.. die zijn wel tof.. :) K heb er zelf ook een paar :D

Maak er wel ff nieuw threadje voor :D is het wel waard :p

GreetZ
tango
quote:
haha "okay" Akira :)

Ja Tango.. post die priceless pics maar.. die zijn wel tof.. :) K heb er zelf ook een paar :D

Maak er wel ff nieuw threadje voor :D is het wel waard :p

GreetZ

allrighty :p (waiting for the thread)

grtz,
TNG

tango
hm, post ze morgen wel. Ga is een keer vroeg naar bed vandaag :o

grtz,
TNG
Remy D
quote: