return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
wie scheert zich??heheh (pg. 4)
View this Thread in Original format
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Glanis heeft m al..666 bij de Bank der Satanisten :D



Nou uuh, ik wil hier echt wel voor lappen haha
Dat wordt een unicum hoor
ben je weer de 1e met iets :p

Uuuh ik bied voor F25 (nog F75 te gaan)
En PM me dan ff je echte rekening nummer :) anders heb je er nog nix aan


Greetz,
Glaniskanis
New Wave
Sign me in!! 50 to go.
Akira
NOu ja donna het is niet alleen een jongens thread hoor...:)
en miss p inderdaad een streepje is beter dan zo'n jungle en het valt inderdaad onder scheren:D dus gewoon onder kaal kiezen...

Ja ten eerste als jij met je jungle voor je meisje staat dan denkt zij ook "dit word weer gras eten" of ze kan meteen zeggen rot maar op...

en jongens het is echt niet zo gevaarlijk hoor dat scheren...oefening baart kunst hoor hehe :D gewoon flink wat schuim eronder en dan eventueel onder de douce alles goed glad trekken en tjaka alles eraf...ik bedoel dan wel dat overtollige gras... Niet dat er een bal op de grond ligt want dan heb je wel een probleem hahaha.
Geef zelf toe dat als je als een aap behaart bent het er toch niet uitziet dus een beetje bijknippen kan zeker geen kwaad :)Het hoeft ook niet weer meteen fiks kaal...mag natuurlijk wel.Je vriendin zou het meestal wel waarderen :D


Het heeft ook voordelen zo'n "kale" hehehe maar ja ik zeg probeer het is gewoon en je wilt niks meer anders ;)

(p.s jezus dat er zulke ranzige plaatjes dan weer opkomen is natuurlijk wel weer een beetje jammer ROFL)
New Wave
Hey akira, je ken wel een gedetaileerd handboek "snikkel-scheren" schrijven kerel.
Ga je morgen naar Starlight?
-=WVG=-
Gadverdamme, die plaatjes hier daar wordt je niet bepaald vrolijker van....
Maar goed dat Miss P. hier ff wat post om de boel op te fleuren :D
raoel
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Gadverdamme, die plaatjes hier daar wordt je niet bepaald vrolijker van....
Maar goed dat Miss P. hier ff wat post om de boel op te fleuren :D


Dat vindt ie wel leuk om te horen he :p:D
AFTERNATIVE
ik ga dus echt niet kaal ,want kheb boven mn pik een f*ucking moedervlek ,die hou ik dus maar liever een beetje bedekt:D :D
Henkie_henk
Waarschuwing voor raoel.. hou die gore maar voor je...
New Wave
zet je der gewoon een stip naast...........dan maak je der een gezichtje van :D

Latoz
Henkie_henk
quote:
Originally posted by New Wave
zet je der gewoon een stip naast...........dan maak je der een gezichtje van :D

Latoz


haha :) :p

moogwai
Hahhaa. wat een topic zeg :D :D :D

En ik gebruik een scheerapparaat alleen voor het haar tussen neus en nek te scheren :)

Oh ja het grootste nadeel van scheren is.. dat je het moet bijhouden :(.. want anders krijg je dus echt een oerwoud

En wat een ongelooflijk ranzige vieze vreselijk gore plaatjes... :eek:
Blik
hum, dit is echt de grootste onzin ooit maar ok

ik scheer mijn baard dus, en de rest puur natuur
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement