return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
wie scheert zich??heheh (pg. 5)
View this Thread in Original format
AFTERNATIVE
het zal wel een stomme vraag zijn ,maar het lukt echt niet ,hoe krijg ik de HTML code optie aan>??????
Boss
volgensmij moet je met ] en [ werken, en niet met >en<..... :D
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Boss
volgensmij moet je met ] en [ werken, en niet met >en<..... :D


neuj kerel, in de wereld van HTML gebruik je wel < en > maar ik je moet gewoon die Vb-code gebruiken AFTERNATIVE en dan is het inderdaad wel [ en ] :)
New Wave
Je ken geen HTML gebruiken in deze forum.
AFTERNATIVE
ok ,tnx ,nu moetik aleen nog even een betere pic maken
Boss
quote:
Originally posted by -=WVG=-


neuj kerel, in de wereld van HTML gebruik je wel < en > maar ik je moet gewoon die Vb-code gebruiken AFTERNATIVE en dan is het inderdaad wel [ en ] :)


ja, dat bedoel ik ook, kerel...
'k ben geen newbie, makker..
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Akira
NOu ja donna het is niet alleen een jongens thread hoor...:)
en miss p inderdaad een streepje is beter dan zo'n jungle en het valt inderdaad onder scheren:D dus gewoon onder kaal kiezen...

Ja ten eerste als jij met je jungle voor je meisje staat dan denkt zij ook "dit word weer gras eten" of ze kan meteen zeggen rot maar op...

en jongens het is echt niet zo gevaarlijk hoor dat scheren...oefening baart kunst hoor hehe :D gewoon flink wat schuim eronder en dan eventueel onder de douce alles goed glad trekken en tjaka alles eraf...ik bedoel dan wel dat overtollige gras... Niet dat er een bal op de grond ligt want dan heb je wel een probleem hahaha.



:D :D :D :D :D :D LOL :) ;) :p :D
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Boss


ja, dat bedoel ik ook, kerel...
'k ben geen newbie, makker..


haha, ik weet het hoor :)
michiel
wtf!!?? html???vb???? --> NERD-ALERT!!!

later

michiel
TranceFool
quote:
Originally posted by New Wave
zet je der gewoon een stip naast...........dan maak je der een gezichtje van :D

Latoz

HAHAHA, is een goeie oplossing :D :D

Henkie_henk
haha we worden steeds vriendelijker hier :p

Ik snap zelf ook nix van html.. (kan het alleen jatten)

dus

Nerd-alert :p

Don Cartel - the party! <-leukjes

Zow weeje welk nummer tof ge rmxt kan worde Cisco kid - Pizzaman
New Wave
HTML......mhhh koekie :-)
Tis echt niet moeilijk, tis alleen veel werk :-)


Cisco KId...ik heb hem ook, ik vind hem echt heeeeel wazig, die hoge piep der in, vind hem niet echt goed, ken der niet flink van uut mijn pan springen....beetje een kleuterplaat.:)

Ejh Henkie, vanavond Starlight? ik wel, ik ga effe op Milc Inc scheiten :-)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement