|
wie scheert zich??heheh (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Passiva |
| quote: | Originally posted by Esrem
Nee daarom juist, ik wil toch niet t idee hebben dat diegene een peuter is, bah! Maar ok leuk onderwerp dit:rolleyes: |
Ja hallo. Is er speciaal een thread voor jou gemaakt, kom je hier een beetje lafjes antwoorden. Je moet nu wel overal 100% meedoen hè? :whip: |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Esrem
Nee daarom juist, ik wil toch niet t idee hebben dat diegene een peuter is, bah! Maar ok leuk onderwerp dit:rolleyes: |
dit antwoord slaat nergens op :rolleyes: |
|
|
| Donna |
| Je oksels scheer je toch ook?! |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Donna
Je oksels scheer je toch ook?! |
misschien wel niet,misschien is ze wel duits-style.
wel wat voor HB;) |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by Donna
Je oksels scheer je toch ook?! |
Nee zij niet, want anders lijkt ze op een peuter! :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Esrem |
Ok wel dus, maar op 1 of andere manier vind ik t er bij vrouwen heel peuterachtig er uit zien (en dan heb ik t dus niet over oksels) en bij mannen, ja ik wil gewoon een beetje mannelijkheid, dus haar is niet erg, hele bos wel wat minder.
Passiva nu ook blij:D
T wordt gewoon een beetje persoonlijk en anoniem blijven lukt niet echt meer ook al is t internet:D Maar begin er zelf over, blond I know, maar ben er mee geboren:) |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by Esrem
Ok wel dus, maar op 1 of andere manier vind ik t er bij vrouwen heel peuterachtig er uit zien (en dan heb ik t dus niet over oksels) en bij mannen, ja ik wil gewoon een beetje mannelijkheid, dus haar is niet erg, hele bos wel wat minder.
Passiva nu ook blij:D
T wordt gewoon een beetje persoonlijk en anoniem blijven lukt niet echt meer ook al is t internet:D Maar begin er zelf over, blond I know, maar ben er mee geboren:) |
Ja ik blij! :stongue:
Maarehm. We weten allemaal nu wat je NIET prettig (lees: mannelijk) vindt, dus kijk de komende paar maanden op ieder feest maar uit welke TA'ers op je af zullen stormen. Ik noem geen namen, he Remy? :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| ahp2002 |
hoe noem je een geschoren neus?
een neuspeuter |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by ahp2002
hoe noem je een geschoren neus?
een neuspeuter |
toch ben je wel grappig soms :D |
|
|
| Esrem |
| quote: | Originally posted by Esrem
He dat wist ik dus echt niet, niet goed opgelet denk ik. Dacht gewoon t is n gast die een mooi meisje als foto heeft:) (Wees niet bang ben gewoon hetero, maar wilde gewoon eerlijk ff kwijt) |
Ok ik ben er in getrapt:rolleyes: , maar is natuurlijk ook niet zo moeilijk liegen op n forum he... |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by Esrem
Ok ik ben er in getrapt:rolleyes: , maar is natuurlijk ook niet zo moeilijk liegen op n forum he... |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
|
|